Teoretic, pe str. Mareșal C-tin Prezan, fostă Lidia, se lucrează din iulie 2020, când Primăria Timișoara a predat amplasamentul firmei care a câștigat licitația. S-a lucrat cât s-a lucrat, a venit iarna, iar lucrările au fost reluate pe la jumătatea lunii martie. A fost și pauză pe șantier, pentru că fosta administrație ar fi vrut să schimbe și o magistrală Colterm, dar noua conducere a PMT a considerat că nu este necesar.
Termenul de finalizare a fost decalat până în martie 2022, iar reprezentanții instituției de pe C.D. Loga spuneau, în iulie, că s-ar putea redeschide circulația chiar din august pe tronsonul Martirilor – Sudului. N-a fost să fie, astfel că noul termen pentru această bucată este „până la începerea școlii”.
„Suntem în grafic, cred că este cam finalizat până la Sudului, ultima dată când am fost acolo era gata, mai erau puține lucrări de făcut în sensul de la Sudului. Cred că tronsonul acesta o să-l deschidem până la începerea școlii”, ne-a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.
Mai este o săptămână până atunci, iar pe șantier par să mai fie destule de făcut. Trotuarele și pistele de biciclete au fost doar conturate, spațiile verzi nu au fost amenajate și mai trebuie pus asfalt, care trebuie să se și usuce. Și vorbim doar despre primul tronson, cel care a fost închis complet circulației încă din 6 iulie 2020.
După redeschiderea bucății Martirilor – Sudului se trece în cealaltă parte, urmând să fie închisă circulația până la AEM. Viceprimarul Timișoarei ne declara, tot în iulie, că se aștepta ca bucata Venus – AEM să fie închis „undeva la sfârșit de iulie”, poate august.
„Acolo trebuie să mai tăiem copaci, să mai mutăm copaci. Anul ăsta trebuie să termine. Au martie 2022 termen de finalizare, dar le-am zis că nu vor mai primi sistare”, ne spunea edilul, în iulie.
Strada Mareșal Constantin Prezan a intrat în șantier doar pe tronsonul Calea Martirilor – AEM, pe o lungime de 2 kilometri. Au fost promise patru benzi de circulație, câte două pe sens, trotuare decente și piste de biciclete. De asemenea, proiectul include și două sensuri giratorii noi, la intersecția cu bd. Sudului și la cea cu str. Venus și Calea Urseni, amenajarea trotuarelor, a pistelor de biciclete, a locurilor de parcare și a spațiilor verzi. Va fi extinsă și rețeaua de troleibuz și se va lucra și la rețelele edilitare.
Șantierul de pe str. Mareșal Constantin Prezan, fostă Lidia, costă 41,7 milioane de lei cu tot cu TVA, din care 18 milioane vin de la bugetul de stat.
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
Se lucrează pe șantierul Mareșal Prezan, chiar dacă nu se vede. Lațcău: Anul ăsta trebuie să termine
Trimite articolul
XCe mult ajuta acum Bulevardul Sudului prelungit pana la str Musicescu
-
Da, așa ajung hoitenii mai repede la mall fără să își șifoneze treningul din China (a se citi “de firmă”)!
Hallo Nu sariti in sus de bucurie ca conform spuselor celor de la primaria Timisoara ” Cred că tronsonul acesta o să-l deschidem până la începerea școlii”, ne-a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.”Dar cum se obsearva nu a mentionat anul asa ca RABDARE odata si odata se va termina lucrarea