Ziua și problema la CFR Călători. 200 de pasageri care călătoreau, duminică, de la București spre Timișoara au fost nevoiți să aștepte ore bune în câmp, după ce locomotiva care trăgea vagoanele în care se aflau s-a stricat în Drăgănești Olt.
Trenul plecase la 11 și ceva din București, iar după ora 13.20 au apărut primele probleme. A fost trimisă o locomotivă de schimb de la Craiova. De acolo a plecat cu o întârziere destul de mare, pe cod portocaliu de caniculă, astfel că a mai adunat minute de întârziere pe parcurs. În județul Caraș-Severin a trecut printr-o furtună, iar garnitura Inter Regio 1691 cu 200 de călători a ajuns la Timișoara la ora 1.15, cu peste 200 de minute întârziere. Ar fi trebuit să ajungă cu aproape patru ore mai devreme, la 21.15.
Și trenul care șosea duminică din Iași a ajuns la destinație cu o întârziere de 160 de minute, iar altă garnitură care venea din București a adunat o întârziere de mai bine de o oră.
UPDATE. Și trenul de luni, de la Iași, a ajuns cu 4 ore întârziere
Trenul Iași-Timișoara a ajuns în capitala Banatului, luni, cu o întârziere de 4 ore. IR 1837 a fost oprit ore bune într-o gară, în noaptea de duminică spre luni, după ce furtuna a doborât copaci pe linia de contact.
Potrivit celor de la CFR, trenul a staționat temporar în gara Coșna, între orele 00.30 – 3.15, până la finalizarea intervențiilor desfășurate de personalul feroviar pentru repunerea sub tensiunea a liniei de contact pe o lungime de cca 40 km, între stațiile Floreni – Coșna – Grădinița- Larion – Silhoasa – Lunca Ilvei – Ilva Mare.
„Pe acest segment de cale ferată (deci pe toată distanța dintre cele 7 stații CF – cca 40 km), din cauza copacilor căzuți pe linia de contact se înregistrau întreruperi în alimentarea cu energie electrică. Personalul feroviar a intervenit pe această zonă (unde este linie simplă) cu 2 drezine pantograf pentru îndepărtarea copacilor și reparațiile necesare la linia de înaltă tensiune, astfel încât să fie restabilită alimentarea cu energie electrică”, au transmis cei de la CFR.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
Xacum 100 de ani mergeau mai repede
-
Așa se întâmplă când pui un “specialist” cu “studii” în IT pe post de ministru al transporturilor. Un specimen ca Drulă habar nu are ce e un pantograf sau un ecartament, dar important e că a ajuns ministru pe spatele unor naivi care #rezistau prin piețe acum câțiva ani.
-
Pana acum ati trait unde, ca in Romania nu cred. Totul s-a petrecut peste noapte, nu?
CFR-ul a fost falimentat de toti care putea sa profite. Infrastructura arata oribil de ani buni, nu de ieri de cand este ministru. -
ba nebunule si acum 10 ani cand mergeam eu pe ruta aia, tot asa aveam… cate 4 ore intarziere
-
Brusc toti “jurnalistii” lui peste prajit au descoperit ca trenurile au intarziere. Eu nu stiu cand nu au avut intarziere. Dar da, hai sa dam vina pe Drula ca strica combinatiile unora.
-
Faceti-va cult cu icoane. Sf si cuviosul Drula, patronul drumurilor de fier si calauzitorul calatorului in timp.
-
Drula este un papagal de prima mana ca tot USR-ul . Nu este nici o diferenta inte fripturisti USR sau PSD , PNL , UDMR pe toti ii caracterizeaza doar tupeul in est scoala 0 barat
-
Noroc ca le vezi tu clar pe toate si ne luminezi si pe noi, restul prostimii. Multam, saru-mana
-
Democratie maeste libera exprimare parerea mea este ca toti sunt praf . Tu ai alta parere bravo acuma te-am lamurit ce si cum este cu democratia . PSD-PNL – URSR – UDMR – AUR = GUNOI nu dau 2 bani pe nulitatile din politica asta indiferet daca tu esti de acord sau nu cu mine
-
-
Si cine a facut ceva pentru CFR, in special pentru regionala 900? Ca toate partidele vechi au avut ministerul sub conducerea lor? Acum este de vina asta nou, care nu are nici macar un mandat implinit. Cred ca ar trebui sa va fie rusine de curajul de a comenta.
-
Dar nu stiu ce minune este asta de trebuie asa un articol “POMPOS”dar toti stiu ca locomotivele astea au o varsta mai mare decat domnul ministru DRULA.Citesti pe ele an de fabricatie 1978-1979 au facut kilometri de au incanjurat globul de cateva ori,Au trecut generati de mecanici pe ele.Si cum sa faci din rahat bici sa si pocneasca cand le carpesti cu piese vechi luate de la alte locomotive.Dar il auzim pe MARELE DRULA ca cumpara trenuri moderne asta ca la casa de tolerante nu merge afacerea schimbi mobila nu femeile.Cand linile sant cum sant ca pe timpuri umbla pe jos cetateanul cantonier cu ciocanelul lui pe langa lini si le verifica acum la multe traverse din lemn sant asa de putrede ca scoti surubul cu mana.Mai repede faceai drumul Bucuresti-Timisoara cu trenul tras de afumatoare decat acuma cu asa zise locomotive moderne
-
De acord, insa, presupunand ca ar exista o urma macar de intentie de a reabilita infrastructura (in loc sa o lase in paragina ca sa aiba pret mai ieftin cumparatorul, cand o vand) – poate vrei sa precizezi ca la orice reparatie si interventie, pana nu se plimba 40 de hartii, nu se sparg bani pe studii de fezabilitate si nu se conferentiaza si liciteaza ca la teatru (ca sa mearga apoi lucrarea oricum la cineva dinainte desemnat…) nu se poate, domnule! Daca e o caramida picata undeva, si e tine de bunul public, aparent nu o poti pune inapoi si lipi cu mortar… nuu, e caz de reabilitari, investitii, fezabilitati, caiet de sarcini si mama naibii. Pentru a face coruptia legala cu hartii, s-a ridicat o legislatie conform careia la orice surub se complica cu tot circul de mai sus
Nu stiu cum sa spun dar nu am mai mers de 15 ani cu trenul si la fel de mult intarzia si atunci, de fiecare data cand am mers TM-Bucuresti si TM-Brasov. Nimic nou, doar acum ne-am hotarat sa ne prindem ca e de cacat CFR din moment ce stim ca nu a fost finantat si ca se fura si acolo ca la usa cortului? Numai de jocuri penibile au timp baietii astia, si “jurnalistii” fara moralitate si “politicienii”, in timp ce arde tara si avem o datorie de aproape jumate din pib.
O mare realizare a urmasilor lui Ceausescu, distrugerea CFR – ului si nu numai.
Esti varaza! Drula nu-i de vina, de vina sunt cei care l-au numit in functie.CFR-ul e vai de el cu asemenea sefi cum au fost in ultimii 20 de ani. Sunt pusi doar pe furat si privatizat servicii din cadrul structruii pe bani multi care ajung in buzunzrele celor care conduc institutia.
Am patit cand a intarziat 4 ore pe ruta Timisoara-Arad… si nu i-a pasat nimanui… acum mare articol ca a intarziat trenul, zici ca e o noutate…
Un CFRist imi spunea ca locomotivele electrice au instalatiile electrice la pamant si pentru depanare se iau componente de la alte locomotive. Majoritatea priceputilor s-au pensionat si alti tineri nu au invatat meserie asa ca cei care mai lucreaza la CFR pe acest domeniu fac eforturi deosebite, ore suplimentare contra zilelor libere care insa nu le pot lua. CFR traieste ultimile zile si nu cred ca va prinde Marele Congres!
Nu-l deranjati pe drula, e ocupat sa faca autostrazi, asa a inteles el ca vrea votantul de tip #sieu, pe aia marsheaza. sau se face ca face, pana acum, cam multe licitatii pt. sf uri plus proiecte tehnice, si asfalt cam putin.