În ultima săptămână, constructorul Tirrena Scavi Spa a mai executat umpluturi cu pământ în apropiere de viitorul nod rutier al centurii cu DN 59 Timișoara – Șag. S-au mai făcut lucrări și consolidări la pilele pasajului care se va construi peste drumul național, decopertări în zona localității Chișoda, lucrări la elevațiile pasajului din zona Giroc și la podețele din aceeași zonă, umpluturi cu balast stabilizat și cofrarea elevației la una din culeele viitorului pod peste Bega din zona Ghiroda, săpături și egalizări, așa cum informează DRDP Timișoara.
De asemenea, s-au mai mutat țevile de gaz între comunele Moșnița Nouă și Ghiroda.
Muncitorii vor reveni pe șantier miercuri, 5 mai, după sărbătorile pascale.
În 25 martie 2020 a fost dat ordinul de începere a execuției centurii. Un an mai târziu, reprezentanții DRDP Timișoara au declarat pentru Tion că lucrările sunt gata în procent de 25%.
Centura de sud va avea 26 de kilometri și o singură bandă pe sens. De proiect și execuție se ocupă firma Tirrena Scavi Spa, iar valoarea contractului depășește 60 de milioane de euro, majoritatea bani europeni. Durata acestuia este de 24 de luni, lucrările începând în 25 martie 2020.
După ce va fi gata și centura de Sud, mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz. Odată construită, centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani.
editor Dan Oancia.
Pe aceeași temă:
Asociația Pro Infrastructură a descoperit absurdul de la intersecția Urseni – Centura Timișoara Sud
foto: DRDP Timișoara
Trimite articolul
XJALE.
EU ZIC CA E CAZUL DE REZILIERE CONTRACT NU TERMINA NICI IN 20205 .
Cea mai buna solutie reziliere de contract au intirziere de minim 6 luni in conditi de vreme excelenta
Cum sa termini asa o lucrare cu cate 4-5 muncitori?Trec zilnic pe langa astia si mai mult sunt in pauze…
Toata iarna si primavara au frecat menta, au muncit dar foarte slab. E evident ca intentionat nu vor sa termine la timp sau efectiv nu gasesc muncitori
Am văzut niște imagini recente din drujba, pe YouTube. Pe unele porțiuni, nu era nimic mișcat, gen balta flonta. Sunt rezervat în ceea ce privește finalizarea la timp a acestei lucrări
-
Din drona, pardon
-
Dede analistul lui peste prăjit, cu o drujbă tai lemnele la tactu’ asta dacă sti să lucrezi cu asa ceva. Filmarea aeriană se poate realiza doar cu o DRONA! Apropo Flonta fiind un nume propriu acesta se scrie cu majusculă, asa se invață in clasa intâi
Nu sa facut nimic reziliati contractul si firma constructoare sa plateaesca penalizari !
Mai bine sa ia o pauza de tot au batutu apa in piua de 12 luni se fac ca muncesc mai 11 luni si trebuie predata greu de crezut .