Conform celor de la Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara, în prima parte a lunii noiembrie au fost extinse sectoarele unde s-a așternut primul strat de asfalt și s-au efectuat lucrări de realizare a structurii rutiere. Noi straturi de asfalt s-au așternut pe un sector dintre zona Freidorf și DN 59 Timișoara – Șag și între Moșnița Veche și Ghiroda.
„În această perioadă s-au executat și lucrări la terasamente pentru amenajarea sensului giratoriu de la DN 59 și la bretelele de acces la conexiunea cu DN 6 Timișoara – Lugoj, precum și la cele două pasaje, unul peste calea ferată din zona satului Chișoda și al doilea din zona Moșnița Nouă (calea ferată Timișoara – Buziaș). Alte lucrări au mai fost făcute la podețe și pasaje, la rigole, rețele de irigații, consolidări de teren, decofrări, reprofilări de taluz”, transmit cei de la DRDP Timișoara.
Lucrările pe șantierul Centurii Timișoara Sud au demarat, teoretic, în 25 martie 2020, când a fost semnat ordinul de începere. Într-un an și trei luni de șantier s-au făcut doar 27,4% din lucrări, iar reprezentanții CNAIR au recunoscut că acestea sunt întârziate din cauza „slabei mobilizări a constructorului”. Conform contractului, centura trebuie să fie gata în 24 de luni, iar reprezentanții DRDP anunță că termenul final este în ultima lună a anului 2022.
Centura Timișoara Sud este proiectată să lege ieșirea din Timișoara de pe Calea Lugojului cu cea spre Utvin, Sânmihaiu Român, prin Chișoda, Giroc, Moșnița și Ghiroda, prin două benzi. Centura va avea 26 de kilometri. De proiect și execuție se ocupă firma Tirrena Scavi Spa, iar valoarea contractului depășește 60 de milioane de euro.
După ce va fi gata și această centură, mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz. Odată construită, Centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani.
editor Amalia Kui
Trimite articolul
XMai 3 luni trebuia finalizata, REZILIATI contractul URGENT.
-
S a prelungit până în decembrie termenul. Nu sunt mulțumit cum s au mișcat, dar o reziliere și ce ar urma după, ar întârzia foarte mult lucrurile
-
Urgent!!!! … recitește articolul să vezi că 2021 nu e același lucru cu 2023
Bun, traficul greu scos din oras la fel dieselurile vechi poluante, mai multi copaci si iarba verde, fara betoane si asfalt, la vara vor fi 50 de grade la umbra, ploua cu nisip de Sahara, e limpede ce urmeaza in continuare.
-
Ai uitat sa spui ca la anul vine apocalipsa si toti care vor sa scape sa iti doneze tie tot ce au…
-
🤣
-
Un drum comunal cu 1 banda pe sens si plin de sensuri giratorii! Bravo!
La Moșnița au de mutat liniile de înaltă tensiune…mai durează… Greu de crezut că va fi gata la final de 2022…
in alte tari se largesc centuri de la 4 la 5 benzi pe sens, la noi se construieste in 2021 o centura NOUA cu o banda pe sens. bai, chiar nu va e rusine????????
Constructorul care a semnat contractul trebuie penalizat, pentru fiecare zi intarziere trebuie incasati bani ! Toata vara nu s-a lucrat , pe santier nu vedeai tipenie de lucratori ,doar niste utilaje lasate ici colo ” la deruta” .Acum iarna s-au gasit sa toarne asfalt si sa lucreze” sa inhrase porcul” . Comisioanele au intrat in buzunarele unora si altora in loc sa fim atenti ca orice intarziere sau lucrare de proasta calitate sa fie penalizata pecuniar iar banii sa intre la bugetul Primariei Timisoara . Cine sa o faca , niste venetici carora nu le pasa de acest oras si de locuitorii care le platesc venituri substantiale lor si “colaboratorilor” .