Primarul Dominic Fritz anunță că executantul lucrărilor de reabilitare a bulevardului Stan Vidrighin mai are un singur „hop” de trecut: turnarea ultimului strat de asfalt. Momentan, se lucrează pe sensul spre AEM, doar noaptea, din cauza temperaturilor prea mari din timpul zilei.
„Turnăm ultimul strat de asfalt pe B-dul Vidrighin. Din cauza temperaturilor sufocante din timpul zilei, am convenit cu constructorul să mutăm întreaga operațiune noaptea. Săptămâna asta lucrăm pe partea dreaptă, direcția înspre AEM. La finalizarea lucrărilor, trecerile de pietoni și pista de biciclete vor fi aduse la același nivel. La fel și capacele gurilor de canalizare.
E ultimul hop pe care îl mai avem și terminăm și bulevardul Vidrighin. Un mare mulțumesc echipelor de pe teren și celor care locuiesc în zonă sau tranzitează pe aici”, a transmis primarul Dominic Fritz.
Potrivit reprezentanților primăriei, procentual, șantierul are un grad de finalizare de peste 90%, iar lucrările ar trebui să fie gata propriu-zis pe 16 august. Ulterior, ar mai fi de făcut doar probe cu tramvaiul până să poată fi reluată circulația liniei 4 pe Vidrighin.
foto: Facebook Dominic Fritz
Ce presupune investiția de peste 100 de milioane de lei
Vă amintim, proiectul de pe Vidrighin a presupus modernizarea liniei duble de tramvai pentru ca noile tramvaie să poată circula pe aici. La finalul investiției, spațiul verde va avea aproape 3.000 mp, cu 922 de arbori plantați în aliniament stradal, iar de-a lungul benzilor de circulație modernizate vor fi piste de biciclete și trotuare generoase.
De asemenea, au fost schimbate toate rețelele subterane de utilități: apă, gaz, canalizare, electrice, telecomunicații, iluminat public, semaforizare. Investiția a fost corelată cu un proiect de înlocuire a rețelei magistrale de apă – canal implementat de Aquatim.
Pe bulevardul din sud-estul orașului lucrează cunoscuta firmă PORR Construct, împreună cu altele opt: Porr Bau GmbH – CSV Infratech SRL – Swarco Traffic România – Vimato – Wiebe România – Electroechipament Industrial SRL – Sane – Longhersin. Contractul pentru proiectare și execuție a fost semnat în martie 2021, cu un termen de 36 de luni. Lucrările propriu-zise au început în aprilie 2022.
Valoarea totală a investiției este de 101,2 milioane de lei (20,2 milioane de euro), TVA inclus, din care cofinanțare europeană de 67,5 milioane de lei, TVA inclus, prin Programul Regional Vest (PRV) 2021-2027.
Trimite articolul
XIn februarie ați avut un articol in care Fritz spunea că sunt la 95%.
“Contractul pentru proiectare și execuție a fost semnat în martie 2021, cu un termen de 36 de luni. Lucrările propriu-zise au început în aprilie 2022.”🤪
Transfagarasanul s-a facut in vreo 5 ani.
-
Transfagarasanul nu avea conducte de apa, gaz, electrice, telecomunicații etc.
-
esti amuzant. maxim 4km in oras, plat?
stii cati km are Transfagarasanul? ai fost pe-acolo sa vezi ce si cum? o fi mult mai greu sa schimbi niste tevi si niste sine de tramvai decat sa dinamitezi muntele, sa faci tunel, sa faci aproape 30 de poduri si viaducte😁
atat ca acolo s-a lucrat inclusiv iarna in varf de munte. tu cred ca n-ai trecut nici pe Stan Vidrighin sa vezi cum NU s-a lucrat zile si saptamani in sir. iar cand se lucra, erau cativa pe tot santierul.
esti amuzant, repet. userist, nu?
-
Intre sine nu era vorba ca se pune gazon ? Sau asta era pe cetatii ?
Cu bordurile de pe pistele de biciclete cum ramane ? Se remediaza sau circulam pe drumul mare ?
O lună să toarne stratul de uzură pe vreo 4-5 km. Doar în România e posibil așa ceva. Ne mai mirăm ca orice ciot de autostrada durează cu anii!
În România Educată se spune “datorită codului roșu”.
Asteptati sa vina drumarul sef Grindeanu, sa va spuna sa asteptati pana la iarna, cand nu se TOPEAZA asfalturilii.