Datorită fondurilor europene accesate de Aquatim, societatea va reabilita rețeaua de apă-canal pe aproximativ 100 de străzi, ceea ce înseamnă în jur de 65 de kilometri de conducte.
Valoarea investiției se ridică la 28,5 milioane de euro.
Viceprimarul Ruben Lațcău a precizat că, după un efort considerabil și mai multe licitații fără succes, Aquatim are de anul acesta patru antreprenori generali cu care lucrează pe toate loturile de reabilitare a rețelei de apă și canalizare din Timișoara.
Toate străzile pe care se va interveni trebuie să fie ca noi până la finalul lui 2023, fiind un proiect pe fonduri europene, finanțare care se încheie atunci. Se lucrează momentan pe 20 de străzi și câteva secțiuni sunt deja gata.
„Sunt nemulțumit de ritmul lucrărilor, în special pe marile magistrale care traversează orașul sub Bulevardul Cetății și Stan Vidrighin, unde reabilităm liniile de tramvai și tot ansamblul stradal. O parte din probleme s-au rezolvat, dar unele situații neprevăzute tot apar. De exemplu, pe Stan Vidrighin a fost descoperit încă un bloc de beton care susține conducta veche de magistrală. Pentru ca să poată scoate țeava, constructorul nu poate interveni cu utilaje grele, fără să riște să inunde întreg amplasamentul sau să oprească temporar furnizarea de apă”, a transmis edilul.
Ruben Lațcău a mai precizat că apa de la robinet sau canalizarea din oraș sunt servicii publice pe care le luăm de bune și așa e normal.
„Șantierele din oraș reprezintă eforturile considerabile, necesare pentru ca să păstrăm această normalitate, cel puțin până la finalul acestui secol.
Cu toate astea, a fost un lucru pe care l-am întâlnit pe teren și de care sunt extrem de nemulțumit: străzi care așteaptă o lună sau două pentru o refacere. De exemplu, pe Inocențiu Micu Klein lucrează la refaceri o firmă cu care suntem deja familiarizați, care a avut întârzieri și pe alte lucrări, dar care reușește constant să ne surprindă negativ.
Am întâlnit oameni competenți pe teren, constructori serioși și sper să putem închide anul viitor și acest capitol din viața orașului”, a mai spus Ruben Lațcău.
Lista străzilor unde au loc sau vor avea loc intervenții până în 2023 o găsiți AICI.
Foto: Facebook/Ruben Lațcău
Pe aceeași temă:
FOTO. Fritz s-a înțeles cu constructorul de pe Prezan doar pentru linia de troleibuz 16
FOTO. Viceprimarul Ruben Lațcău i-a cerut constructorului de la MultipleXity să bage viteză
FOTO. Lucrări „în ritm alert” pe șantierul maternității Spitalului Județean
FOTO. Pasajul Solventul este în grafic. Va fi legat de Centura de Vest a Timișoarei
Sumă record plătită de Primăria Timișoara pentru lucrări, în prima jumătate a anului
Trimite articolul
XCei doi pacalici din dreapta lui – care au venit imbracati ca pentru iesit la mall – ce rol au de fapt?
Cica “străzi care așteaptă o lună sau două pentru o refacere”…
Exista gropi care nu sunt asfaltate de PESTE UN AN! 😀
Noroc ca acum sesizarile sunt procesate mai rapid decat pe vremea lui zeRobu… adica acum nu te ignora complet, ci primesti un “raspuns” ca sesizarea a ajuns in stadiul de “Rezolvata”!… Ah, groapa tot acolo e? Astea-s detaaaalii! Pe hartie nu mai e nici o groapa.
Nu se va schimba nimic pana cand nu se va face un sistem PUBLIC si TRANSPARENT in care sesizarile sa se vada de catre oricine, rezultatul rezolvarii din partea primariei sa fie si el pozat si postat acolo, iar daca se ignora ca in prezent, sa poata cetateanul obisnuit sa puna in continuare poze, ca sa se vada clar cum trec lunile/anii si groapa/buruienile/gunoaiele raman neatinse.
Tion, de ce cenzurati iar comentarii pertinente, dar lasati toate injuraturile unora?????
Cica “străzi care așteaptă o lună sau două pentru o refacere”…
Exista gropi care nu sunt asfaltate de PESTE UN AN! 😀
Noroc ca acum sesizarile sunt procesate mai rapid decat pe vremea lui zeRobu… adica acum nu te ignora complet, ci primesti un “raspuns” ca sesizarea a ajuns in stadiul de “Rezolvata”!… Ah, groapa tot acolo e? Astea-s detaaaalii! Pe hartie nu mai e nici o groapa.
Nu se va schimba nimic pana cand nu se va face un sistem PUBLIC si TRANSPARENT in care sesizarile sa se vada de catre oricine, rezultatul rezolvarii din partea primariei sa fie si el pozat si postat acolo, iar daca se ignora ca in prezent, sa poata cetateanul obisnuit sa puna in continuare poze, ca sa se vada clar cum trec lunile/anii si groapa/buruienile/gunoaiele raman neatinse.
Hai sa mai incercam o data…
Cica “străzi care așteaptă o lună sau două pentru o refacere”…
Exista gropi care nu sunt asfaltate de PESTE UN AN! 😀
Noroc ca acum sesizarile sunt procesate mai rapid decat pe vremea lui zeRobu… adica acum nu te ignora complet, ci primesti un “raspuns” ca sesizarea a ajuns in stadiul de “Rezolvata”!… Ah, groapa tot acolo e? Astea-s detaaaalii! Pe hartie nu mai e nici o groapa.
Nu se va schimba nimic pana cand nu se va face un sistem PUBLIC si TRANSPARENT in care sesizarile sa se vada de catre oricine, rezultatul rezolvarii din partea primariei sa fie si el pozat si postat acolo, iar daca se ignora ca in prezent, sa poata cetateanul obisnuit sa puna in continuare poze, ca sa se vada clar cum trec lunile/anii si groapa/buruienile/gunoaiele raman neatinse.
De ce draq sparg strazile daca nu au materiale? E de noaptea mintii ce se intampla pe Torontalului de luni bune……
Astia nu au un plan de lucrari supervizat de primarie legat de intreruperea traficului? Sau sa intelegem ca inutilitatile publice fac ce vor si cand vor……..
-
Au planul sa ia banul, atat. Ce sa supervizeze primaria? Latzcaul a fost cica project manager le la conti, ce plan sa stie el, el stie cu xls uri cu celule colorate: e pe galbe sau rosu? Faceti sa fie verde. Gata. management, nu gluma, te joci?
-
Problema e că unele firme sunt pur și simplu penibile… Cei ca axo, superconstruct, mai demult confort SA, etc. își bat joc pur și simplu.
Cum ziceam mai sus în comentariul in sfârșit aprobat după ce am insistat, sunt gropi lăsate de izbeliște de peste un an pentru că nu le pasă. Nu e vorba de bani sau materiale. Delgaz & Axo au lăsat pe Cloșca și pe G.Alexandrescu șanțuri neasfaltate sau care s-au deformat grav. Nu pentru că nu au avut materiale să astupe 2 metri per 30 cm. Ci pentru că lor li se rupe că zilnic circulă mașini în sensul giratoriu de lângă piață și își strică suspensiile dacă intră în sens de pe banda 1 de pe Cloșca.
Torontalului e exemplu de nesimțire crasă superconstruct, șantier început înainte de Paști, acum au blocat TREI BENZI la bucla tramvaiului (Ciocanu’) ca să sape un șanț cu lățime de… sub un metru.-
pe V. Parvan / Coposu tot varza de ceva vreme, doar o banda spre Pestalozzi, plus ca nu mai poti parca. Lucrare de 2 saptamani o taraganeaza cu lunile.
Revolutia Bunei Guvernari…
-