Are doi consilieri personali, va mai numi alți patru, dar are nevoie și de un administrator public care să lucreze cot la cot alături de el. După două săptămâni în primărie, Dominic Fritz anunță în sfârșit competiția deschisă pentru postul de city manager al Timișoarei. Cu toate că nu este nevoie de concurs, pentru că noul Cod Administrativ îi dă dreptul să numească pe cineva în funcție.
„Acest administrator public poate fi numit direct de primar, teoretic. După codul administrativ nou nu trebuie făcut un concurs, dar eu am hotărât că vreau totuși să fie și asta. Vreau să găsesc omul cel mai bun, poate de oriunde din România, poate putem atrage un bun profesionist de altundeva”, a spus, marți, primarul Timișoarei.
Primarul vrea și o doză de umor
Cel de-al treilea administrator public al Timișoarei, după Sorin Drăgoi și Robert Kristof, trebuie să aibă spirit antreprenorial și disciplină, să știe limba engleză, să aibă spirit de echipă, rezistență la stres și o doză de umor.
„Sunteți o persoană proactivă, promotoare a transformării organizaționale, cu spirit antreprenorial și disciplină? În mijlocul unei cariere de succes, vă doriți nu doar o nouă provocare profesională, ci și să vă implicați activ în slujba comunității? Vreți să faceți parte din echipa de conducere în ceea ce va deveni una din cele mai dinamice administrații locale din România, în al treilea cel mai mare oraș din România, Capitala Europeană a Culturii 2023, cu un buget anual de 1,5 miliarde lei?”, scrie în anunțul făcut public pe site-ul primăriei.
Conform legii, un city manager trebuie să aibă studii superioare economice, administrative, tehnice sau juridice, să aibă „experiență în poziții de conducere în managementul public și/sau privat de minimum 10 ani”, precum și „cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice și în domeniul bugetării și execuției de bugete”.
„Căutăm o persoană cu experiență solidă în management, cu foarte bune aptitudini de negociere, să știe și engleză, cu un spirit de echipă, cu cunoștințe solide în domeniul bugetării. Abia aștept să primesc aplicații pentru această poziție foarte, foarte importantă pentru succesul mandatului meu”, a mai spus Dominic Fritz.
Persoanele interesate trebuie dea dovadă de „spirit de echipă, rezistență la stres și de o doză de umor”. Candidații trebuie să trimită, prin e-mail, până în 25 noiembrie, atât un CV, cât și o scrisoare de intenție consilierului personal al primarului, Loredana Pintea, pe adresa loredana.pintea@primariatm.ro.
Se vor face interviuri telefonice cu persoanele selectate, iar trei finaliști vor fi invitați la o discuție cu o comisie de selecție condusă de edilul-șef. Primarul va trebui apoi să numească noul administrator public și să încheie un contract de management până la sfârșitul mandatului.
Trimite articolul
XEu cred ca are nevoie de o cantitate uriasa de umor ( si de slugarnicie) ca sa poata sa lucreze cu acest fritzi.
-
Postul nu-i pentru TNL-isti…
Printre altele mai sunt necesare si:
„experiență în poziții de conducere în managementul public și/sau privat de minimum 10 ani”
Singurul potrivit pentru acest post este Ionut Nasleu!
Mai știe cineva ceva de Romică, ăla dinainte și de după “revoluție” care îi miștocărea pe toți (mă rog și el cu ochi albaștri). Măcar ăla avea umor.
Face parte și doctor Val din măreața comisie?
-
Nu stiu cine e Val asta dar sigur are o fata de bou…
Quod licet Jovi, non licet bovi
Ce se agita astia pe-aici:). Va strica Fritz planurile, va taie sporuri si va da afara rudere din Primarie?
Dar cât este salariul?? Ca vreau sa trimit și eu un cv..
-
Nu ai nici o sansa.
Și la firma unde am lucrat a scos HR-ul un post la mișto, pregătit pentru un pilos. Ca să nu piardă timpul, șefii au hotărât să facă interviu de grup, astfel candidații cunoscându-se între ei. Surpriză, au constatat că nu a fost ales niciunul din ei. Postul a fost câștigat de pilos, care nici nu a participat la procedura de recrutare. Așa că nu vă bucurați că face neamțul concurs să recruteze city manager. La concurs va participa cine vrea și va ieși cine trebuie.
-
Credeți că are timp neamțul de șmecherii balcanice? Dacă tot are dreptul să numească pe cineva, s-ar mai obosi să organizeze interviuri telefonice? După cum îi știu pe nemți, timpul la ei e considerat cea mai importantă resursă, ca dovadă punctualitatea lor.