Fritz a declarat, pentru tion.ro, că știe că podul Jiul este prevăzut în planul de mobilitate urbană, însă dorește să analizeze fiecare proiect, inclusiv acesta, cu ajutorul unei echipe multidisciplinare, pentru a vedea care este și care nu este prioritar pentru oraș.
„În planul de mobilitate urbană durabilă e prevăzut să completăm acest inel cu acest pod și, deocamdată, nu am de ce să mă îndoiesc de asta. Dar, ca și pentru orice alt proiect, o să urmeze niște analize cu o comisie multidisciplinară ca să vedem dacă acest proiect este prioritar. Pentru că pentru mine întrebarea nu este dacă ne trebuie sau nu, prima întrebare este dacă ne trebuie acum sau nu și dacă avem prevăzut în buget banii necesari. Și după aia, bineînțeles, trebuie să vedem dacă și proiectul este făcut așa cum ne dorim noi. Deci de aia mi-e greu să dau un răspuns clar, pentru că nu știu toate detaliile”, a spus Fritz.
El a adăugat că nu se va feri să taie acele proiecte care nu sunt absolut necesare pentru oraș și va prioritiza acele proiecte pe care el și echipa sa le vede esențiale pentru dezvoltarea Timișoarei.
„Și o să urmeze o procedură foarte clară de analiză a tuturor proiectelor în derulare și prevăzute. Acolo unde are rost, bineînțeles că o să continuăm. Dar nu o să mă feresc nici să opresc proiecte acolo unde cred că nu au niciun rost, sau nu sunt prioritare pentru Timișoara”, a mai spus Fritz.
Articole pe aceeași temă:
Trimite articolul
XPodul ăla e cea mai mare aberație pe care anăscocit-o mintea beteagă a micRobului ! Cum să vii cu un bulevard cu 4 benzi și să descarci traficul într-o stradă cu sens unic și unde de abia se circulă pe o bandă printre mașinile parcate pe ambele părți ale străzii și asta în condițiile în care este la 200 de metri podul de la Maria unde se circulă, și datorită pasajului subteran, ușor și fără nici un fel de gîtuiri ale traficului. Ca să faci dreapta, pe pod, acolo nu stai niciodată ca să cedezi trecera la mai mult de 3-4 mașini. Era încă o metodă de a mai mulge niște bani de la bugetul local pe care nu a făcut altceva decît să-l risipească pe tot felul de tîmpenii inutile orașului dar probabil generatoare de concedii în străinătate și de alte beneficii personale pentru micRobu. Ce știm noi, dar sper să aflăm într-o zi.
-
E ok acel pod
-
Dar e util?
-
-
Podul intr-adevar nu isi are rostul, dar nu din cauza ca da intro strada cu sens unic si masini parcate. Pai ce? Daca are sens unic nu se poate face cu 2 sensuri peste noapte? Si desfiintate parcarile? Evident ca daca se vacrealiza podul strada va deveni cu 2 sensuri si fara parcari. Problema este ca sunt alte doua poduri foarte aproape capabile sa preia traficul.
-
trebuie doar sa te uiti pe google maps ca sa-ti dai seama de treaba asta, proiectul ala n-are niciun sens. eu as redirectiona fondurile la un eventual pod care sa unseasca viitorul pasaj solventul cu bulevardul dambavita
-
Podul se face ca asa-i ordinul dezvoltatorilor imobiliari…asa s-a “dezvoltat” in ultimii 8 ani orasul…cartieru lu Rob si proiectele comandate de privati.
Isho a primit “fluidizarea” Take Ionescu
Centru comercial nu stiu cum ii zice, recent deschis, i-au facut cadou largirea sensului AEM
Iulius Mall si Mara au primit “largirea” pasajelor Popa Sapca si Jiul
Pentru Tiriac la fostul Abator vor largi Eroilor
Cristestii cu noul aquapark si cine investeste in fosta platforma Solventul primesc pasajl Solventul
Uita-te la toate aceste lucurari…se demareaza doar cand privatii sunt pe cale sa isi inceapa proiectele proiectele…
Urmareste in viitor “dezvoltarea in forta”…strict pentru dezvoltatori.Investitiile in infrastructura nu se fac cu cap…se fac sa ajute mafia imobiliara si afacerile private.
De asta nu vezi parcari supraetajate prin cartiere care ar decongestiona traficul…pasarele/pasaje pietonale….nu vezi Liviu Rebreanu largit la 6 benzi auto…nu vezi pasaj pe sub Victoriei…in 30 de ani nu au facut Solventul (lasa prostii sa ocoleasca ocazie cu care unii vor opri la Mall), nu vezi drumuri noi de lagatura cu comenuele invecinate etc -
Robu a avut ocazia sa scoata calea ferata in afara orasului, dar cum nu a fost capabil orasul va ramane pe veci traversat de trennuri
Este nevoie de acest proiect pentru Timisoara! Sunt foarte multe masini si pentru a scadea din poluare e bine venit acest pod + ca omul ajunge mai repede la destinatie sau unde are treaba.Nu am nevoie sa imi spuna hateri ca exista si mijloace de transport : mergeti voi cu focarele alea,prefer sa merg si pe jos daca e necesar,dar nu in focare.Un oras focalizat pe ideea de poduri si scurtaturi,drumuri largite = mai putine coloane si poluare redusa.Un oras verde as putea spune!!! Dl.Fritz D. iti urez spor la treaba si asteptam rezultate marete pentru un oras ca Timisoara!
-
Stai liniștit!
L-au trimis păpușarii UE ca să redirecționeze banii către firmele lor de casă.-
Sa-ti fie Rușine!
-
Adica nu se mai face nimic. Felicitari Timisoara, pentru urmatorii cel putin 4 ani stagnarea e cuvantul de ordine!
-
Adică DE UNDE ai tras tu această concluzie? Una e că așa vrei tu să proclami în mintea ta potrivnică și alta e ce ai citit în articol cu mintea ta blocată. Mai citește odată articolul și scrie-l de 100 de ori pe coală hârtie iar apoi reîntreabă-te din ce străfunduri ale deșteptăciunii tale ți-a venit ție ideea, așa hodoronc-tronc, să debitezi o asemenea concluzie fabulatorie. Pont ajutător dacă ești dezorientat: Fritz n-a spus că nu se va mai face nimic și nici că țn următorii 4+ ani stagnarea va fi cuvântul de ordine. A spus cu totul altceva. Citește ce ai scris de 100 de ori și bagă-ți în cap că ce creazi tu e paralel cu realitatea 😉
-
Corect!
-
-
Jeane mai invata sa citesti pentru ca esti un analfabet functional! Noul primar a afirmat ca ce este aberant si neprioritar se renunta deocamdata si se acorda prioritate proiectelor gen pasajul Solventul, inelelor 3 si 4 care astazi ar fluidiza traficul reducand blocajele din zona centrala. Podul Jiul visat de neuronii lui Lae ajuta traficul precum palmierii de la Continental!
Cu astfel de oameni in fruntea orasului, care TAIE proiecte in loc sa IMPLEMENTEZE sau sa faca altele NOI, incetul cu incetul cu timpul o sa inceapa sa mi se rupa de tot ce se incepe in oras si de tot actul administrativ…
-
Ho ma nebunule!Citeste ce o zis omul!
-
Ce proiecte vrea să taie? De ce nu ești atent? A spus că va opri ACELE PROIECTE CARE… citește țncă odată în articol care sunt acelea. Un singur neuron e suficient să dezlegi articolul de câteva rânduri care sunt scrise în limba română și care nu conține nici litere chirilice și nici o formulă încurcată de matematici superioare 😉
-
Mama prostilor e mereu gravida…
-
-
Bogdanel nu te agita ca nu pricepi nimic. Dominic taie din aberatiile mascariciului vopsit care toca banul public pentru solutii indoielnice. Este muuuult mai util pasajul si podul de la Solventul care ar scoate traficul de tranzit din zona centrala asigurand o legatura directa intre nordul orasului spre calea Sagului
Asta e hotarat sanu faca nimic altceva de cat ce a facut 15 ani,-cu prietena lui-ADICA NIMIC,!!!
-
Și ce consideri tu că trebuia să facă cu prietena? 🙂
Vad ca omul vorbeste lucid, clar si la subiect.
Va fi o echipa multifunctionala care va studia proiectul .
– Ne trebuie acuma? Se face acuma.
– Ne trebuie pentru mai tarziu? Se va face mai tarziu!
– Ne trebuie asa cum e in proiect? Se face asa, daca nu ne trebuie asa cum e proiectat acuma se va reface proiectul. Poate capatam un pod fara luminite colorate si fara fantani cantatoare.
– Ne trebuie proiectul inceput asa cum se face acuma? se va face mai departe asa. Nu e nevoie , de exemplu de pus borduri noi, sau sotroane , nu se va face mai departe asa, ci se va face cum e mai bine.
Si toate stea se vor discuta mai inainte in comisii, in echipe si nu se va face dupa cum a visat unul de dinainte. Ma refer la Robu.
A mai zis undeva Fritz ca se va restudia si daca sunt necesare atatea semafoare. Nu sunt necesare se stinge semaforul, nu ca se plateste si mentenanta pentru lumini rosu/galben/verde inutile
Sunt atatea lucrari prost facute, atatea studii de fezabilitate inutile, atatea lucrari ce se pot face mult mai bine altfel. Multe lucrari la care Robu spunea “ca nu s-a gandit nimeni la asta”. De exemplu ca sub podul nou renovat sa nu fie loc de pista de biciclete, pista care e de zeci de ani de-a lungul Begaului.
Speram sa fie intr-un ceas bun alegerea lui Fritz.
PS. Eu nu l-am auzit niciodata pe Robu vorbind asa concret. NU am auzit niciodata ca s-a studiat un proiect de catre o echipa competitiva. Am auzit numai ca el. Robu, face dezvoltare in forta, ca el, Robu a hotarat ca asa e bine, etc.
Sigur vor fi si multi care il vor plange pe Robu, dar sper sa se convinga ca exxosta si alta modalitate de a conduce un oras.
GO FRITZ !
Asa ma enerveaza cand vad postacii pnl, usr si psd, si ca trebuie de fiecare data sa clarific cum stau lucrurile in realitate. Robu a facut chestii sa fim sinceri, problema lui e ca a luat-o razna si se credea deasupra tuturor. In fine, felicitari lui Fritz, il vad peate tot dupa alegeri la tot felul de interviuri. Stiu ca nu e inca oficial primar dar ma uit la Nicusor Dan si vad ca deja a avut intalniri utile pentru bucuresteni si se apuca de treaba. Fritz tu cand te apuci de treaba? Si cine se asteapta sa fac Fritz pasaje si din astea trebuie sa fie nebun, omul va face doar piste de bicilete si cam atat. Sa vad cum vom merge cu bicileta iarna…
-
Prin absurd si de-ar fi asa, o Timisoara cu piste de biciclete ca in vest sau unul dintre cele mai dezvoltate orase din sud-estul Europei ca infrastructura pentru biciclisti, si tot e mai bine ca 8 ani de administratie Robu. Mai bine face “numai” piste de biciclete 4 ani dar sa se faca ceva ca la carte.
Daca va avea sprijin financiar de la Bucuresti se vor schimba multe in bine, daca nu, mai putin. Depinde mult si de alegerile parlamentare si de cine invarte banii de la centru. Asa merge la noi, daca ai trecere la Bucuresti, poate primesti, daca nu te descurci cum poti singur. -
Nicușor Dan a avut multe întîlniri cu presa + declarații fiindcă a fost nevoit să o facă din cauza contextului din București unde trebuie permanent să stea cu garda sus și să se justifice pentru a face față avalanșelor de contre, minciuni și contestări uneltite permanent ca un bombardament de ciuma roșie. Fritz e într-un cu totul alt “univers” = context = situație care este similară cu cea a lui Boc de la Cluj. Una e atmosfera + decizia clară + bine așezată din Timișoara + Cluj și cu totul alta e atmosfera + haosul politic + mental + mediatic din București!
Astepn cu nerabdare ziua cand o sa pot sa ma plimb linistit pe bicicleta prin centru:)
Bravo Fritz, foarte bine !
Oare avem aceeasi Marie cu alta palarie?
Acest pod este absolut necesar. Daca te uiti pe orice harta a orasului, poti vedea ca acest pod inchide inelul Ii al orasului in partea ds vest. Simplifica traficul in mod semnificativ pe relatia Circumvalatiunii-Parvan ( si nu numai). Apoi zona Paltim se va dezvolta foarte mult in urmatorii ani. La fel si zona IRA de pe Circumvalatiunii.
Toate aceste dezvoltari urbanistice vor aduce cu sine si trafic semnificativ crescut. Si atunci este bine ca acest pod sa fie facut cu prioritate chiar, sa fie gata chiar inainte de dezvoltarea zonei…
Pe de alta parte daca nu se va face, inseamna ca se arunca din nou niste bani dati deja pe studii de fezabilitate, pe proiect, timp pierdut cu adunarea avizelor, etc.,… Pentru a cata oara se arunca asemenea bani de-a lungul timpului? Atat de Ciuhandu cat si de Robu. Iar acum si Fritz va face la fel? S-a românizat atat de repede?
Pe de alta parte orice pod nou in locatie noua nu poate decat sa ajute la descongestionarea traficului de pe alte poduri, sa ajute la alte trasee mai convenabile pentru unii automobilisti si chiar pentru multi pietoni care vor folosi aceste noi poduri!
-
A spus ca nu se poate pronunta inca ca n-a evaluat proiectul, nu ca nu va face.
Acest proiect ca si podul si pasarela pietonala de la ISHO sunt prioritatea O, aceste proiecte inchizand Inelul 2 de Circulatie al Planului de Mobilitate Municipal, la fel cum totodata pasajul Solventul inchide Inelul IV.
Aceste inele de circulatie au rolul de a DECONGESTIONA si DEGREVA circulatia rutiera, respectiv de a SCADEA nivelul de poluare prin REDUCEREA timpilor de deplasare.
Ca sa nu mai vorbim de faptul ca se cam bate cap in cap, v-ati asumat sa faceti toate acestea, ba chiar toate pe fonduri europene (e disponibil pe site-ul domnului Fritz), acum va suciti ca la Berlin ca mai facem ce consideram noi necesar?!? Pai ori e calda ori e rece…
Orice pod peste Bega este binevenit… orice investiție in infrastructura veche a Timișoarei este binevenita…
Omul a explicat doar ca se va studia dacă este așa de oportuna acesta investiție… poate altele sant mai importante… de exemplu un pod in alta parte, poate unde este o strada mai larga sau un bulevard…
La prima vedere acest pod pare inutil, poate este mai eficient in alta parte…
Important este dacă viitoarele investiții in infrastructura se vor realiza ținând cont de interesele orașului sau ținând cont de unele interese private…. Dacă asta reușește noul primar sa implementeze in viitor… atunci va fi bine pt Timișoara…
…și bineînțeles sa aibă și finanțare, de la bugetul local, național sau din fonduri europene…
faceti odata pod peste Bega la Solventul…vitelor
-
Subscriu. Podul solventul, centura orasului si o descarcare mai buna de pe autostrada cred ca sunt cele mai importante proiecte ce tin de circulatia auto.
Da ne trebuie
Stați ba ca fac useristii analize. Gata ba, s-a terminat cu smecheria. Luați-vă amatorismul și mergeți acasa…. Tocmai au întrat în sala profesioniștii… Ca și sugestie pentru Dominic: era unu pe la usere, parca bârnă se numea. Întrebați-l pe el sa va explice cum e cu fondurile europene și prioritizatu. Și dacă tot stați la un sporiți poate ii acordați și un contract ca se știe
Podul asta e la cateva sute de metri de alte doua poduri, in schimb sa mergi din Ronat in Fraidorf trebuie sa ocolesti chiar pe astea. Asta a fost logica lui Chis Culita si gasca , ca Robu nu cred ca mai gandea ceva. Asta pentru Cimisorenii care stiu unde-i Ronatu si Fraidorfu.
@biciclist
Exista situatii in care poti avea doua poduri si la 100 m unul de altul daca ele sunt pe un traseu cu trafic ridicat.
Nimeni nu contesta importanta podului de la Solventu si ma mira faptul ca Robu n-a facut demersuri in acest sens sau nu s-a laudat cu ele. Doar spunea ca asteapta ca un investitor din zona sa faca proiectul podului si sa-l doneze primariei precum la ISHO. Dar nici despre proiectul podului de la ISHO nu s-a mai pomenit nimic in ultimul an de zile. A facut Şandor proiectul sau ba. Nu stim nimic.
Asa ca daca se asteapta ca investitorul de la Solventu, unde nici terenul nu este curatat, sa faca proiectul podului, atunci poate asteptam si 20 de ani de zile.
Pe de alta parte costurile unui astfel de proiect nici nu sunt insemnate. Poate in jurul lui 200 000 €. Cat costul unei vile barosane.
Se stie de multi ani ca timisoara are nevoie de 4 poduri noi pentru a-si rezolva problemele imediate de trafic. Si anume podurile Jiul si ISHO pentru inchiderea inelului 2 si podurile Solventu si Bobalna pentru inchiderea inelului 4.
Plus inca doua poduri ale centurii, unul in Ghiroda care se construieste odata cu centura de sud si unul in Freidorf care se va construi odata cu centura de vest, cand o fi sa fie pentru ca simultan vad ca nu se poate. Doar la distanta de 10-15 ani intre cele 3 segmente.
Si abia atunci, dupa constructia celor 6 poduri, Bega nu va prezenta nici o “bariera” in dezvoltarea orasului precum multi sustin acest lucru.
Se mai pot face pasarele pietonale peste Bega unde distanta intre poduri este mare si am in vedere locatia de la UVT in prelungirea zebrei catre Parcul Rozelor (pasarela promisa inca de Ciuhandu) si o alta pasarela in dreptul strazii Samuil Micu unde in urma cu peste 100 de ani era un (mini)bac pentru trecerea pietonilor dintr-o parte in alta a Begai.
Pasarela de la UVT ar frecventa-o cu prisosinta studentii iar cea de la Samuil Micu ar folosi-o locatarii de pe malul stang mergand dincolo la Lidl sau alte obiective de interes, clinici medicale sau banci, etc.,…
O astfel de pasarela poate costa intre 150 si 250 000 €, depi de de cat de fitoasa se doreste a fi!
Dar vor vedea specialistii din comisii organizate de primar aceste lucruri simple si necesare. Si nici foarte scumpe si greu de realizat.
Se vor gandi si la pietoni precum se gandesc la automobilisti?
Inclin sa cred ca NU!
-
100% corect
-
Fritz va fi impecabil din toate punctele de vedere , puteti fi 100% siguri de asta
Pentru toți clubarii și clubarele care își făceau veacul prin cluburi atârnând la o masa rezervata unde se făcea cheta pentru o sticla de vodca cu suc de mere, cluburile rămân închise, mai sunt locuri doar la terase, o zi merg aia cu freza pe stânga, o zi merg aia cu freza pe dreapta și odată pe luna aia cu freza pe mijloc, aia chei pot venii oricând ca sunt pe post de becuri.
Deci, la club este închis asa ca sunteți invitați sa curata orașul de gunoaie, sa înfrumusețam fațadele imobilelor și sa ajutam persoanele cu dizabilități și bătrânii.
Daca nu faceți asa ați belit pul@,o sa se închidă și Mall-urile viata voastră și o sa stați triști pe Insta și FB cu gândul la vremurile bune când erați în club și vb pe whataap între voi despre femeile sau unele îmbrăcate din Brâncoveanu.
Pai nici ala de la solventul nu o sa mai fie prioritar, sau nu o sa mai gaseasca bani pentru el…numai motive de genu asta o sa auzim 4 ani de la baietelu asta ca sa faca nimic? El o sa implementeze niste proiecte mega mari si importante in capul lui, gen niste linii pe benzi facute de robu pe care sa nu mai circule masini, ci biciclete sau autobuze. Genul asta da…il vad capabil pe baietelu fritz sa faca. Sa coloreze si linieze ce i-a lasat robu.
-
Oh Johnule, cui ii pasa de parerea ta?
Lasa-ne, ca ne-ai plictisit
Pentru cei potrivnici…Se poate supune la vot, dar sigur veti pierde. Omul nu a zis ca taiem asta si luam banii si cumparam suc la toti biciclistii sau roti noi. Sunt proiecte inutile comparativ cu altele. Cineva abera ca ajuta la imbunatatirea traficului. la cat creste parcul de masini, o sa trebuiasca sa daramam opera sau mai stiu eu ce cladiri, dupa mintile unora, ca sa imbunatatim traficul. Evident, exagerez. Nu poti sa pui mereu masinile pe primul loc. Asta daca nu vrei sa porti masca si dupa pandemie. Poate scaderea sau limitarea masinilor ar fi o decizie mai inteleapta. Evident, nu la multi romani care isi iau inca dieseluri de 10-12 ani pt ca nu le pasa de plamanii altora, doar pt ca salveaza poate 100 de lei luna de la.combustibil.
Sunt curios daca face ceva cu romii si palatele achizitionate!
cand se trezesc BICICLISTII? , OBSERV CA NU AU APARUT CU CERINTA ,, PISTE PENTRU BICICLETE,,
Ii inteleg pe cei care nu au votat Domnic ( si eu ma numar printre ei) dar alegerile au trecut, sper sa faca treaba buna. Omul nu a zis ca nu se va face, a spus ca va analiza. Ii normal sa analizeze acum pana una alta dl Robu putea da drumu in campanie la 50 de proiecte ( ca na campanie) asta nu inseamna ca cine vine dupa el nu trebuie sa analizeze. Personal cred ca investitia se ca face, intradevar sunt acolo unele strazi inguste insa se poate sistematiza prin sensuri unice pe doua benzi. Traficul din Tm ii problematic pt ca orasul ii taiat si de Bega si de Calea ferata cu cat mai multe pasaje si poduri cu atat um trafic mai fluent, altfel toti ne oprim la un pasaj sau la un pod.
Putem face si poduri si pasaje, insa numarul de masini creste. Trendul in lumea civilizata este ca daca faci un bloc nou de ex nu trebuie sa faci sute de parcari se fac 10 parcari care se vand la 50000 eur/loc de parcare. Asa se reduce nr de noi autoturisme, daca nu ai parcare ai parchezi ilegal amenda te ustura si in c….. Primaria ar trebui sa faca parcari de resedinta pe terenurile de langa blocuri sa le inchirieze prin licitatie, cine plateste are loc cine nu si parcheaza aiurea, amenda mare, si asa isi vand masinile si se reduce numarul de auto in plus ii o sursa buna de venit la buget.
Cei care sustineti ca acest pod e necesar aratati clar ca nu stiti timisoara si nu cunoasteti traficul rutier. Inaintea acestui pod sunt altele de rezolvat, acolo unde se fac cozi zi de zi cum ar fi largirea strazii Gr Alexandrescu si pasaj la intersectia cu aradului si torontalului, cum ar fi pasaj denivelat la intersectia aries cu rebreanu si martirilor cu rebreanu, un triunghi unde e plin de masini roata si alte exemple din astea cu cozi.
Nu cred ca esti in masura,sa intelegi de unul singur ceva din proiecte.Exista consilieri in Consiliul local, consultanti si cetateni destul de priceputi si bine intentionati. Altfel vei avea aceeasi soarta ca Robu,si mult mai devreme.
Cat de prost trebuie sa fi sa zici ca Robu a facut pasaje la privati??? Privatii aia au facut blocuri,in care vor locui cetateni ai orasului,care vor circula!!! Nuprivatii.
Vrei sa ai succes?vb cu primarul din Oradea și ia lecții de la el,nu incerca sa inventezi lucruri noi…..