Asociaţia a pornit de la ideea de a corela ceea ce înseamnă turismul la nivelul judeţului Timiş într-o singură activitate centralizată la nivelul consiliului judeţean. Membru fondator al asociaţiei este consiliul judeţean şi 34 de primării. CJ Timiş vrea să atragă şi alţi membri în cadrul asociaţiei – primării, dar şi mediul privat, fundaţii de promovare a turismului, societăţi comerciale care au ca scop promovarea turismului în judeţul Timiş.
În urma discuţiilor avute cu ministrul pentru IMM, Mediu de Afaceri şi Turism, CJ Timiş a obţinut din partea Autorităţii Naţionale de Turism sprijin pentru dezvoltarea unor evenimente importante la nivelul judeţului Timiş, evenimente ce vor fi finanţate şi cu bani guvernamentali pe perioada octombrie 2014 – decembrie 2015.
„Lucrăm la aceste fişe de eveniment, care se vor axa pe cele şase produse turistice ale României, care au stat la baza definirii brandului de ţară – turismul rural, circuitele culturale, turism balnear şi de sănătate, city break, turism activ şi de aventură şi turismul în natură”, spune Călin Dobra, vicepreşedinte al Consiliului Judeţean Timiş.
Asociaţia va organiza evenimente de promovare, va crea circuite turistice, va conecta centrele de informare turistică de la nivelul primăriilor într-un singur punct de comunicare, care va fi la nivelul consiliului judeţean. „Cea mai interesantă zonă din punct de vedere turistic e zona Lacului Surduc, zona Valea lui Liman, vârful Padeş, Nădrag, Timişoara – din punct de vedere cultural, turismul de business, staţiunea Buziaş, Băile Calacea, practic toate zonele au câte ceva de oferit, lucruri pe care noi trebuie să le promovăm şi să le scoatem în evidenţă prin intermediul acestei asociaţii”, mai spune Dobra.
Citiți principiile noastre de moderare aici!