Invitații acestei ediții au fost Diana Bobar, designer vestimentar, Ovidiu Hrin, creative director la Synopsis și Răzvan Zamfira, graphic designer. Fiecare dintre ei au venit în fața sălii pline, ca să povestească despre eșecurile din carierele lor, despre cum i-au influențat și i-au făcut mai puternici.
În urmă cu 10 ani, Diana Bobar era o tânără necunoscută în domeniul designului vestimentar în Timișoara, dar astăzi este un brand în fashionul românesc și preferata multor tinere care își doresc să îmbrace ceva unic, cu adevărat deosebit.
A povestit despre parcursul ei național și international, „despre așteptări, întâmplări, eșecuri și încăpățânarea de a continua pe drumul ales”. Recent, Diana s-a hotărât să riște, să fac un pas curajos pentru brandul ei și a participat la un târg important în capitala modei europene, Paris. Acolo a descoperit că nu este îndeajuns prezența și s-a dovedit a fi o experiență din care a avut multe de învățat în ceea ce înseamnă lumea fashion la nivel internațional.
Ovidiu Hrin este unul dintre cei mai cunoscuți graphic designeri din România, Creative Director al agenției timișorene de graphic design Synopsis.
„Este unul dintre creativii Timișoarei cu proiecte unul și unul. De exemplu, Typopassage Tm ne face trecerea mai plăcută când ne plimbăm pe malul Begăi, pe sub podul Mihai Viteazul. Multe evenimente din oraș îi poartă semnătura și nu numai”, l-au prezentat organizatorii. Datorită poveștilor spuse de el joi seara, publicul a descoperit și aplaudat un profesionist și un artist care a învățat ce înseamnă succesul, apoi eșecul, descriind cum e să o iei de la capăt și să reușești dacă „faci ce-ți place, exact cum îți place, din zori și până-n noapte”.
Răzvan Zamfir, graphic designer, face parte din echipa Upgrade My City Timișoara, un proiect care impulsionează comunitatea să fie implicată civic, creativă și orientată spre colaborare. Anul trecut, Răzvan a fost responsabil pentru „fuckup-ul” legat de dispariția crucilor de pe Catedrala Mitropolitană în grafica afișului folosit pentru un eveniment de pe o rețea socială. El a povestit, cu zâmbetul pe buze, cum o greșeală apărută din grabă a generat un adevărat scandal. Poza folosită de Răzvan a fost luată fără acordul autorului și, în graba procesului de photoshop, i s-au scos crucile de pe Catedrală. Mesajul pe care l-a transmis curioșilor din sală a fost: „nu plagiați!”
Serile Fuckup Nights sunt întâlniri în cadrul cărora mai multe persoane povestesc cu lejeritate momentele de eșec din viață, cum au trecut peste ele și cum i-a ajutat experiența. Fuckup Nights Timișoara este organizată de Atu Advertising.
Mișcarea Fuckup Nights a început în 2012 în Mexico City. Câțiva prieteni au început să povestească lucruri mai puțin bune care li s-au întâmplat. Și le-a făcut plăcere. Chiar au tras concluzii extrem de utile. Au repetat întâlnirea, dar cu mai mulți prieteni. Și celorlalți le-a plăcut, s-au simţit bine și au considerat că discuțiile despre eșec sunt foarte utile. Pentru că nu doar succesul este motiv de poveste. Acum, Fuckup Nights este o mișcare internațională care povestește, chestionează și, în final, sărbătorește eșecul.
Citiți principiile noastre de moderare aici!