De curând, principala companie furnizoare de energie electrică din zona de vest a României, Enel, şi-a schimbat denumirea, devenind E- Distribuție Banat. Cu această ocazie, compania a anunțat noile numere tip TelVerde, prin care se pot apela fără taxe centrele pentru relații cu clienții, din rețelele de telefonie din România.
Pentru a facilita comunicarea cu clienții și pentru a preîntâmpina eventuale probleme, noile numere vor funcționa în paralel cu cele actuale, care rămân valabile, spun reprezentanții companiei.
Astfel, se poate intra gratuit în legătură telefonică cu centrul de relații cu clienții pentru Regiunea Banat la 0800 070 444.
Compania E-Distribuție Banat a înregistrat anul trecut un nivel al SAIDI (SAIDI – System Average Interruption Duration Index) de 247 minute, media la nivel național fiind de 308 minute.
Trimite articolul
XEnel …angajați de toată jena!
Mi-au tăiat curentul încurcând adresa și proprietarul…. m-au lăsat în plină iarnă la.-11 G fără căldură și copii mici în casa au dormit in frig din cauza angajatorilor neprofesionalisti….Am sunat de n ori la ei și făceau sesizări peste sesizări să vina o echipa sa ne.lege…dar echipa na.mai.ajuns……
Sunteți de toată jena!!!!
Enel-distributie👎