Fost director al CFR, Costescu cunoaşte bine problemele de la Gara de Nord Timişoara, a fost informat despre contractul nereuşit pentru reabilitarea gării, şi spune că soarta acesteia se va schimba în perioada următoare.
„Vă spun că, neoficial, am vizitat şi gara din Timişoara. Aici am aprobat o serie de lucrări de mai mici dimensiuni, de renovare a spaţiilor de acolo, de vopsire, de schimbare a tâmplăriei. Azi (n.r. joi) am fost acolo şi se lucra, oamenii erau la parterul gării. Desigur, sunt lucrări mici, nu este vorba de reabilitare. Dar, Timişoara trebuie să aibă o gară la nivelul pe care îl merită. În afară de pachetul de 35 de staţii reşedinţă de judeţ, propuse pentru modernizare, care a fost lansat până acum, am prevăzut înca 40 de staţii, următoarele ca importanţă de pe reţea. Mai era un pachet de şapte staţii rămase din urmă, din diferite motive, de exemplu gara din Timişoara a avut ghinion, a dat faliment constructorul. Aşadar acestea vor întra intr-un program urgent de reabilitare”, a anunţat ministrul Transporturilor.
Dorinţa ministrului este ca finanţarea reabilitării totale a gării timişorene să fie asigurată din bani europeni.
Citiți principiile noastre de moderare aici!