Lotul 2 al Autostrăzii Lugoj-Deva, între localitățile Margina și Holdea, include două tuneluri pentru urși. Bucata lipsă de autostradă va avea 9,13 km, din care 2,13 km de tunel.
Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu platforma de 11,25 metri.
Antreprenorul va trebui să realizeze în cadrul contractului și opt lucrări de artă, printre care un viaduct în lungime de 1.076 metri, de o complexitate tehnică ridicată.
Vă reamintim că Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor și Infrastructurii, Cornel Bunghiuz, director general al asocierii UMB și Tehnostrade, și Cristian Pistol, directorul Companiei Naționale de Autostrăzi și Infrastructură Rutieră (CNAIR) au semnat, în 14 octombrie 2022, la sediul Prefecturii Timiș, contractul pentru proiectarea și execuția tronsonului lipsă din autostrada A1.
Sorin Grindeanu a declarat, vineri, 10 februarie, la sediul Prefecturii Timiș, că în luna mai se va termina proiectarea tronsonului de autostradă care include și tunelurile pentru urși.
Ministrul a precizat că nu are emoții că S.C. SPEDITION UMB S.R.L, una dintre cele mai mari firme de construcții din România, nu va realiza la termen lucrarea.
„În zona aceea, undeva la final de mai se termină proiectarea. După aceea, se va intra în zona de execuție. Avem un constructor serios acolo, care are în acest moment în execuție 440 de kilometri de autostradă și drum expres în România. Pot face față, sunt extrem de bine organizați și nu am nici cel mai mic semn de întrebare că nu se ține de termenele asumate pe toate contractele pe care le-a semnat, ba chiar vine cu ele înainte de termen. (…) Lucrează în trei schimburi. Nu am nici un semn de întrebare că nu fac față la ceea ce s-au angajat, sunt extrem de bine organizați și au fluxurile foarte bine puse la punct. E un motiv de mândrie că un constructor român a ajuns să aibă o asemenea capacitate”, a declarat, vineri, ministrul Sorin Grindeanu.
Vă reamintim că licitația anterioară a fost anulată de către CNAIR în data de 10 martie 2022. Atunci, unica ofertă depusă a aparținut asocierii Mapa Insaat Ve Ticaret AS – Cegiz Insaat Sanayi Ve Tikaret AS și a fost considerată neconformă de către CNAIR.
Pe aceeași temă:
Șase ofertanți vor să facă lotul 2 din autostrada Lugoj – Deva, cu 1,5 miliarde de lei
S-a reluat licitația pentru proiectarea și execuția lotului 2 din A1, cu tunelurile pentru urși
Trimite articolul
XAvem si ceva an previzionat 2028-2030?
Rusinica maxima!
Grindeanu are încredere. Ar fi mai bine sa aiba rezultate.
Daaa!
Ca tot e tema zilei! La cutremure, o sa tina?! 😉
Ursii se aduc dupa ce e gata totul?
Mda… pina faceti voi tunelul eu am plecat in alte parti..
-
+1
Oare e atit de greu sa afli ca tunelurile se numesc ecoducte si ele sunt pentru masini si nu pentru ursi ?
OK, dar ursi s-au contractat? Ca nu a vazut nici dreacu ursi pe acolo si daca e gata si nu avem ursi n-o s-o poata deschide. Chiar si daca ar fi fost ursi prin zona, dupa atatia ani de lucrari ar fi plecat unde vedeau cu ochii. Ce sa manance? Escavatoare si camioane?
Asta va fi o alta palma pentru țară aceasta de povestit nepotilor după dezastru cu mineriada , 9 km :))) e de rasul lumii , nu poți asa ceva , suntem o țară putreda de coruptie,minciuna și invompetenti la maxim.
Grindeanu 🤮🤮🤮🤮🤮