Potrivit reprezentanților municipalității, vârsta medie a parcului de tramvaie utilizat în prezent de STPT este de 41,5 ani, tramvaiele fiind produse între anii 1962 și 1973, astfel că, începând cu anul 2010, acestea îndeplinesc condițiile legale de casare.
În total, la Timișoara vor ajunge 21 de tramvaie noi articulate cu podea coborâtă. Furnizorul s-a obligat să livreze, împreună cu tramvaiele noi şi un strung de rectificat profil bandaj necesar pentru mentenanța tramvaielor.
Potrivit documentației, întocmită de Societatea Professional Engineering Consulting SRL, se va realiza o hală integral închisă, ce va asigura condițiile de temperatură (minimum +5°C), umiditate și praf impuse de către producătorul strungului de rectificat profil bandaj și va avea dimensiunile necesare pentru reprofilarea dintr-o singură trecere a bandajelor de la toate roțile unui tramvai.
De asemenea, proiectul prevede o groapă de fundare în interiorul halei, ce trebuie dimensionată să susțină greutatea de 18 tone a strungului la care se adaugă și o parte din greutatea de 38.800 kg a tramvaiului gol.
Clădirea va fi amenajată și echipată pentru repararea tramvaielor și va cuprinde șase elevatoare, un pod rulant și un strung. În plus, pardoselile vor fi anticorozive și antiderapante, iar tâmplăria etanșă și rezistentă la foc.
Hala integral închisă pentru mentenanța tramvaielor noi va fi ridicată la depoul de tramvaie de pe bd. Dâmbovița și trebuie să fie gata în cel mult 12 luni. Va fi posibil și accesul auto, din strada Banatul.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XBravo conducere inteleapta a Primariei Timisoara.Se stie de aceste tramvaie de peste 5 ani de zile.Si acuma se trezesc ca mai trebuie si o hala in care sa fie intretinute cand aproape toate cele comandate au ajuns toate la Timisoara? Oare si cei de la Iasi,Ploiesti unde au mai fost livrate au aplicat acest mod?
-
Multumiri multe proiectantilor robulueni, care in stilul lui de tractorist necalificat, a spart toti banii pe tramvaie, fara sa ia in calcul mentenanta (ca in parcul universitatii) , printre multe altele.
Tara comunistoida. -
Aici se vede “specialistii”, promovati de Fritz in functii publice!
Macar Fritz a facut ceva in manadatul sau….si a cumparat o vila pe Eneas. in rest…dupa noi …potopul!-
Se pare ca prostia nu doare… Si te mai lasa si sa scrii (ca un analfabet, de altfel), tot soiul de aiureli. Dupa cum comentezi, se pare ca l-ai ajutat pe chisculita sa scrie caietul de sarcini, unde nu s-au prevazut TOATE aspectele.
-
Macaz plimbat cu ranga, stații fără tabele, tabele și aplicații desuete, informare de toată jena a călătorilor, semafoare care privilegiaza mașinile, urât. Prioritate ar trebui să aibă aceste lucruri, deferenta față de plătitor. Ce folos o hală SF, dacă-i jale-n exterior? !
-
Nu mai stiu unde am citit, cica Timisoara e fruntasa la transport public. Te apuca plansul. Mijloacele de transport veneau des pana a venit Robu cu gasca lui.
Normal….cate slujbe sa mai imi iau beep de Fritz
-
Vezi sa nu-ti iei part-time, ca te belesc Ciuca si Ciolacu.