Microfonul a fost preluat, pe rând, de vorbitori care au lansat propriile hashtag-uri şi care au explicat modul în care acestea trebuie utilizate. Seria de prezentări a fost deschisă de Adrian Bojinca (The Next Web Romania), care a vorbit despre istoria hashtag-urilor. A urmat Oltea Zambori (nebuloasa.info), cu o prezentare despre hashtag-urile create în scop umanitar şi, în special, despre #draduta, hashtag-ul lansat pentru a-l ajuta pe Daniel Răduţă, tânărul bolnav de leucemie pentru care s-a organizat o licitaţie caritabilă la Timisoara, la sfârşitul lunii februarie. Mai apoi, la microfon a trecut Cosmina Sipos, reprezentant apprentice.ro, cu o prezentare despre un cont de Twitter care a fost creat ca o alternativă antispam la hashtag-urile privind evenimente care au legătură cu mediul online. În cea de-a doua parte a conferinţei TweetMeet, microfonul a putut fi preluat de oricine, iar cei prezenţi au putut vorbi despre propriile hastag-uri, în un minut şi 40 de secunde. De asemenea, s-a ajuns la concluzia că cele mai populare hashtag-uri sunt cele umanitare şi cele amuzante.
Hashtag-urile, dezbătute la a treia ediţie TweetMeet Timisoara
Utilizatorii de Twitter din Timisoara si din împrejurimi s-au adunat vineri seara în 700 Coffee&Lounge, la a treia ediţie TweetMeet. De această dată s-a vorbit despre hashtag-uri şi despre cum pot ele ajuta în dezvoltarea unui business online.
Citiți principiile noastre de moderare aici!