Într-un răspuns trimis Tion.ro, după ce am anunțat demararea procedurilor birocratice legate de ridicarea unui magazin la Dumbrăvița, compania Ikea a admis că Timișoara (n.r. Dumbrăvița este comună periurbană, lipită de capitala județului) este pe lista unei noi investiți și că societatea suedeză se află permanent în căutarea de terenuri potrivite pentru magazinele Ikea. Terenul de la Dumbrăvița a fost deja achiziționat, iar până la apariția unui nou magazin, reprezentanții firmei se bazează și pe serviciul de comenzi online.
„Pentru noi este o prioritate să găsim terenurile potrivite în orașele din România care fac parte din planurile noastre de expansiune. Până atunci, avem un serviciu de comenzi online ce crește continuu în popularitate, disponibil pentru românii din toată țara, și avem planuri de a dezvolta, în plus față de magazinele clasice, un mediu multi-channel, cu noi canale de vânzări și noi formate care să susțină noile comportamente și tendințe de consum. În prezent, lucrăm la găsirea unor terenuri potrivite pentru magazinele Ikea din țară și a celor mai relevante soluții pentru formatele multi–channel”, a anunțat Ikea, sub semnătura Vivianei Pavel, Real Estate and Development Manager Ikea South-East Europe (Croația, România, Serbia Slovenia, Ucraina)
Reprezentantul companiei nu avansează niciun fel de date pentru demararea unei investiții, dar anunță doar că aceasta ar depinde de terenurile disponibile și de „susținerea pe care o vom primi din partea autorităților”. Ei bine, la Dumbrăvița terenul există, primele aprobări au fost deja date în funcție de solicitările lansate, deci nu ar trebui să existe impedimente în începerea proiectului. Cert este că Timișoara e pe lista Ikea.
„Așa cum am anunțat deja, următoarele trei orașe în care vom deschide magazine Ikea în România sunt: Timișoara, Brașov și Cluj, unde demararea construcției depinde de terenurile disponibile, dar și de susținerea pe care o vom primi din partea autorităților pentru aprobarea planurilor urbanistice zonale și obținerea autorizațiilor. Atunci când vom avea noi detalii, le vom comunica. Prioritatea noastră este să aducem gama Ikea mai aproape de cei mai mulți români și ne va face plăcere să oferim mai multe informații atunci când vom avea noutăți în legătură cu acest subiect”, a mai anunțat Viviana Pavel.
Citiți principiile noastre de moderare aici!