Teoretic, la Drumul Boilor se lucrează din 9 iulie 2019, când primăria a predat amplasamentul firmei constructoare, adică de un an și aproape trei luni. Șantierul ar fi trebuit închis în opt luni, însă nu e gata nici acum.
Lucrările au avansat totuși, a fost făcută fundația drumului, s-a trecut la montarea bordurilor și în două sau trei săptămâni, spun specialiștii din primărie, s-ar putea așterne primul strat de asfalt. Pe o bucată din noua șosea s-a pus deja ceva asfalt, încă din mai.
La legătura dintre Timișoara și Moșnița, care începe de pe strada Albăstrelelor, s-a și stagnat destul de mult. A durat până să se facă exproprierile, apoi au fost probleme cu o linie de înaltă tensiune, care ar fi trebuit mutată.
În iulie 2020, primarul Timișoarei spunea că „s-a ieșit din impas, se știe ce trebuie făcut și acum trecem la treabă”. În august ni se spunea că mai este nevoie de o expropriere pentru ca lucrările să poată continua.
Reprezentanții primăriei speră acum că în aproximativ o lună și jumătate se va putea circula pe noua șosea ce leagă Timișoara de Moșnița. Șoferii l-ar putea folosi prin decembrie, dar, la câte amânări au fost, Drumul Boilor ar putea fi disponibil abia la primăvară.
Pe Drumul Boilor lucrează Super Construct, o societate cu care primăria a mai colaborat în trecut, în baza unui contract în valoare de 16,38 milioane de lei cu TVA, echivalentul a aproape 3,5 milioane de euro. Noul drum ar trebui să aibă aproximativ 2 kilometri, două benzi, trotuare și piste de biciclete decente, dar și iluminat public. Termen de execuție: opt luni.
În zonă ar trebui construit și un sens giratoriu, la intersecția cu viitoarea centură de sud a orașului.
sursă video: forum stpt
Articole pe aceeași temă:
Drumul Boilor va fi gata cândva la toamnă. Se mai face o expropriere
Trimite articolul
XPoate cu saniuta,trasa de vreun magar ! Boii s-au cam dus…
Păi cum putem ști unde punem asfalt dacă nu avem borduri?
Platfus total, putea fi realizat demult dacă se dorea. Pe aia cu mutatul stâlpului de înaltă tensiune nu am inteles-o, e loc destul sa-i ocolești din proiect. Asa e când lucrezi cu aceleași firme de casa la toate proiectele, își muta muncitorii de pe un șantier pe altul……
-
Curba drumului are o portiune unde linia de inalta tensiune se suprapune cu drumul. Conform normativelor, nu se permite un unghi mai mare de X grade. Asta e motivul pentru care se face relocarea liniei.
-
Pentru ca traseul a fost “desenat” gresit. Sau poate a trebuit sa treaca pe acolo, pentru a expropria pe cine trebuie. Orice proiectant care merge pe teren, ar fi observat linia si nu ar fi propus traseul pe acolo.
-
De circulat se poate circula si acum. Dacă nu ai milă de masina poti sa mergi chiar si cu 40km la ora.
Am fost de mai multe ori în ultimele 2 luni pe acolo. Ambrozia are 2m pe lângă borduri, materiale de constructii peste tot si un progres în ritm de melc. Nici daca nu mai ploua deloc nu sunt sanse termine anul asta.
Sa nu mai vb ca sensul giratoriu cu centura inca nu are solutie finală.
Lucrările au avansat totuși, a fost făcută fundația drumului, s-a trecut la montarea bordurilor și în două sau trei săptămâni, …. ce fundatie???? niste moloz batatorit aruncat peste fostu drum …. pin se va turna cei 3-6 cm de asfalt, vor fi niste gropi pe acolo … plus ca vine vremea rece si se vor gasi “virgule” sa se amane asfaltarea si etc etc prin 202+ poate o fi gata … lucrarii ieftine platite cu bani multi!!!
Drumul si pista de bicicleta sunt necesare. Partea cu canalizare ajuta proiectele viitoare ale dezvoltatorilor din zona sau macar sa le creasca valoarea terenurilor. Dar trotuare in camp cand sunt destule strazi in Timisoara ce nu au asa ceva… risipa pura
Oare cine se lauda ca a realizat proiectul?
Cu cine sa lucrezi oamenii sunt an comunitate……
De unde muncitori doar sunt plecati an comunitate.