ImoPuls și-a început activitatea în urma identificării în piața imobiliară din Timișoara, a unei categorii de clienți ce doresc o altfel de abordare din partea Agențiilor Imobiliare.
„Cu toate că suntem tineri, avem experiență și suntem conectați la pulsul și dinamica sectorului în care activăm. Respectul față de muncă și față de partenerii noștri, devotamentul și seriozitatea ne-au împins să venim în întâmpinarea dumneavoastră”, este deviza care ghidează activitatea societății din domeniul imobiliar.
ImoPuls garantează pentru cumpărători siguranța tranzacției imobiliare, se asigură să obțină o valoare cât mai bună a achiziției, realizează tranzacția în timpul cel mai scurt. De asemenea, se ocupă de întocmirea tuturor documentelor necesare tranzacției, toate realizate de o echipă dedicată, onestă și perseverentă, care dispune de temeinice cunoștințe tehnice, financiare și juridice. Pentru proprietarii interesați de vânzare există trei planuri de beneficii, fiecare cu servicii suplimentare acordate. Acestea includ pe lângă serviciile obișnuite de realizare a unui set de fotografii, promovarea proprietății la vânzare pe pagina proprie sau pe portalurile de specialitate, realizarea de vizite cu clienții la proprietate, consiliere de specialitate, evaluarea gratuită a proprietății și oferirea de suport prin call center și servicii noi, atât în pachetul de bază cât și în pachetele de servicii premium, cum ar fi asigurarea bunurilor din imobil pe perioada procesului de vizionare, susținerea de operațiuni de buy back la tarife promoționale, fotografii aeriene, garanții în funcție de valoarea proprietății, pregătirea de materiale promoționale oferite clienților sau servicii profesionale de mutare a bunurilor.
ImoPuls a adus o serie de inovații pe piața timișoreană de specialitate. Este prima agenție din oraș care a realizat filme de prezentare a zonelor orașului, acestea fiind atașate la fiecare ofertă de vânzare a unui imobil, în funcție de zona în care este amplasată oferta, atât pe site-ul agenției cât și pe canalul de YouTube, pe blogul companiei și pe restul canalelor de comunicare cu clienții. De asemenea, este prima agenție din Timișoara care a integrat pe pagina de internet proprie serviciile de mesagerie Facebook Messenger și WhatsApp, pentru a simplifica modalitatea de comunicare între societate și clienți. Rata de răspuns la mesaje este de 100%, iar timpul de răspuns de două minute. Au alocat timp și resurse pentru informarea continuă a tuturor celor implicați în piață atât prin știrile publicate pe blogul companiei cât și prin emisiunea Pulsul TIMobiliar de la Sud Vest TV.
La ImoPuls se desfășoară campania Black November
O altă inițiativă a ImoPuls care s-a bucurat de succes la prima ediție de anul trecut este campania promoțională Black November, în cadrul căreia clienții primesc o serie de servicii și tarife promoționale. Succesul campaniei a făcut ca ImoPuls să repete campania Black November și în acest an.
Citiți principiile noastre de moderare aici!