Un simplu apel dat la sediul firmelor acreditate de Administraţia Fondului de Mediu te pune în faţa unor telefoane la care nu răspunde nimeni. Explicabil, dacă ne gândim că numărul tichetelor valorice distribuite la fiecare dintre aceştia a fost extrem de mic faţă de „cerere”. La niciunul dintre numele de telefon anunţate la firmele respective nu răspunde absolut nimeni. Probabil că în disperare de cauză cei care vor să scape de maşinile vechi sună încontinuu la numerele respective. Din păcate, răspunsul pe care al putea să-l primească ar fi (aproape sigur) unul negativ.
„Programul Rabla, pe lângă faptul că a început în acest an extrem de târziu, a şi fost prost gândit. Au redus drastic numărul taloanelor valorice oferite. E dezastru. Sunt oameni care vor să renunţe la maşina veche şi nu au cum. S-au făcut din timp liste, oamenii ştiau că va începe programul şi s-au înscris pe aceste liste”, ne-a declarat E.C., angajat în cadrul unui dealer auto local.
În ceea ce priveşte firmele care preluau rable, singurul răspuns primit, după multe insistenţe, la un singur colector, a fost destul de vag: „Nu ştiu ce să vă spun… mergeţi la sediul firmei. Chiar dacă nu mai sunt taloane mergeţi cu dosarul, vă înscrieţi şi poate intraţi în etapa a doua”. Etapă a doua despre care nu se ştie când va exista, dacă va exista şi cum va fi aceasta derulată…
Grabiti-va cu masina veche la reciclat. Au fost stabilite firmele colectoare in Programul Rabla
Citiți principiile noastre de moderare aici!