Centrul IT&C Incuboxx al Primăriei Timișoara, realizat printr-un proiect în valoare de 4 milioane de euro, stă încă gol, dar reprezentanţii municipalităţii au anunțat, marți, că a început oficial sesiunea de depunere a solicitărilor pentru închirierea spațiilor.
De infrastructura nou creată pot beneficia firme care activează în domeniul IT&C, întreprinzători aflați la început de drum, absolvenţi ai unor facultăţi de profil şi tinere cadre didactice care desfăşoară activităţi în domeniul tehnologiei informaţiei şi comunicaţii.
La etajele I şi II ale imobilului, destinate firmelor aflate în perioada de consolidare, sunt disponibile 24 birouri, cu o suprafaţă de 50 mp fiecare, iar la etajele III şi IV, pentru firmele aflate în faza de incubare, sunt 30 birouri a 35 mp.
Metodologia de închiriere a spaţiilor şi tarifele au fost deja stabilite. Tarifele încep de la 3,5 euro pe metru pătrat pentru firmele în perioada de incubare şi 5 euro pe metru pătrat pentru cele în curs de consolidare, în primul an de închiriere.
Până anul viitor, Centrul Incuboxx trebuie să fie ocupat în proporţie de aproape 50%, o condiţie impusă în cadrul proiectului implementat pe fonduri europene, spun reprezentanţii municipalităţii.
„Ieri a început sesiunea de depunere a solicitărilor (…) Noi sperăm să ajungem să acoperim toate spaţiile. Chiria este mult sub nivelul pieţei, condiţiile sunt foarte bune şi e avantajos să fii într-un spaţiu împreună cu alte firme în domeniu (…) Îndemnăm tinerii mai ales să vină şi să beneficieze de toate aceste facilităţi pe care le-am creat pe fonduri europene”, a declarat, marţi, primarul Nicolae Robu.
Dosarele pentru închirierea spaţiilor din clădirea Incuboxx se depun la Serviciul de Relaţionare Directă cu Cetăţenii de la Primăria Timişoara (camera 12). Sunt necesare: o cerere tip, un plan de afaceri, un angajament de realizare a unui număr minim de locuri de muncă, copii după cartea de identitate a administratorului şi certificatul de înregistrare la ONRC, un certificat constatator, acte doveditoare privind numărul de angajați (contracte de muncă, tabel Revisal) şi ultimul bilanț contabil, dacă există. Va urma o evaluare şi, în termen de 30 de zile, solicitanţii vor primi un răspuns.
Potrivit metodologiei aprobate, pot închiria spaţii firme care se ocupă de consultanţă IT, asistenţă tehnică – mentenanţă IT, recuperare date, web-design, înregistrare domenii şi web hosting (găzduire web), securitate IT, virtualizare, depanare calculatoare, proiectare reţele de calculatoare şi crearea de programe informatice specializate.
Articole pe aceeași temă:
Centrul Incuboxx sta inca gol, dar s-au stabilit conditiile de inchiriere a spatiilor si tarifele
Centrul Incuboxx sta in continuare gol, cererile de inchiriere pot fi numarate pe degete
Citiți principiile noastre de moderare aici!