„În urma votului dat de consilierii județeni, putem să declarăm închis acest proiect, din punct de vedere al documentelor solicitate de ADR. Am trecut de partea de eligibilitate, am trecut de partea tehnică, mai era nevoie de anumite clarificări rezolvate prin această hotărâre de consiliu. Le vom transmite la ADR și așteptăm ultimul punct, și anume semnarea contractului de finanțare”, a declarat președintele CJ Timiș, Călin Dobra.
Așa cum era de așteptat, lărgirea drumului va presupune și mutarea stâlpilor recent instalați în cadrul proiectului de extindere a liniei de troleibuz până în Dumbrăvița, motiv pentru care și Primăria Timișoara a fost cooptată în acest proiect ce va fi realizat din fonduri europene.
„Mutarea stâlpilor este prinsă în proiect. Pe parcursul acestuia, când nu vor mai afecta proiectul municipiului Timișoara privind fondurile europene, vor fi relocați. Vom interveni etapizat”, a mai declarat Dobra.
El a mai spus că lucrările vor începe dinspre autostradă spre Timișoara.
„Cred că foarte important este ca, în momentul în care vom avea un câștigător care va demara lucrarea propriu-zisă, să începem dinspre autostradă spre centură, ca să rezolvăm prima parte a proiectului, consider că este foarte important accesul de pe centură la autostradă”, a mai spus social-democratul.
Proiectul „Modernizare DJ 691: lărgirea la 4 benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu)- Centura Timișoara și Centura Timișoara – Autostrada A1 (km. 12+975)” este estimat să coste 80,4 milioane de lei. Din această sumă, contribuția UE ar fi de 57,7 milioane, iar de la bugetul de stat ar urma să vină 8,8 milioane. CJ Timiș va contribui la acest proiect cu suma de 12,5 milioane de lei, reprezentând cheltuieli neeligibile, și încă 1,35 milioane de lei, reprezentând 2 la sută din valoarea eligibilă a proiectului. Tot CJ Timiș va suporta și alte cheltuieli ce pot apărea în timpul implementării proiectului, precum și cele legate de mentenanță și întreținere.
Citiți principiile noastre de moderare aici!