La Dumbrăvița, pe lângă membrii unității de implementare a proiectului din cadrul CJ Timiș și ai constructorului SC Strabag SRL, la predarea de amplasament de luni dimineață au participat reprezentanți ai Primăriei Municipiului Timișoara, Primăriei Dumbrăvița, STPT, Protelco S.A.,Transelectrica, RDS-RCS, MApN, IPJ Timiș, Delgaz Grid SA, e-distribuție, MADR-ANIF și Aqua Dumbrăvița.
Alin Nica susține că „a convins” Primăria Timișoara să predea stâlpii pentru a nu „bloca” proiectul, deși reprezentanții municipalității au declarat întotdeauna că, după cum prevede legislația, vor preda stâlpii constructorului, după ce CJ Timiș va semna contractul cu acesta. Mai multe detalii, AICI.
„Istoria stâlpilor e aproape de final. Mă bucur că am convins Primăria Timișoara că nu e în interesul lor să blocheze acest proiect, care este făcut pentru timișoreni și pentru timișeni, pentru dumbrăvițeni. Și așteptăm cu nerăbdare mâine (n.r.- marți – 29 august) la ora 14, așa cum s-a convenit cu constructorul și cu reprezentanții Consiliului Județean să vină toți cei implicați pe teren și să inventarieze fiecare element al infrastructurii de troleibuz ce trebuie predat constructorului și sper să nu fie nici de această dată niciun fel de problemă. Ne concentrăm ca până la finalul anului să finalizăm acest proiect pe patru benzi între Timișoara și autostradă. Sigur, contractul durează șase luni de zile, dar aceste elemente, lărgirea la patru benzi și partea de sensuri giratorii, trotuare, piste de biciclete, relocări de utilități, toate aceste chestiuni dorim să le facem până la finalul acestui an ca să atragem toți banii europeni, toate acele cheltuieli eligibile. Iar partea din proiect care, oricum, este neeligibilă, o vom realiza în timpul rămas, de la 1 ianuarie până la expirarea contractului de execuție”, a afirmat, luni, președintele Alin Nica.
Potrivit acestuia, din momentul în care s-a predat amplasamentul, constructorul va începe marți mobilizarea pe șantier.
„Nu mai trebuie să facă chestii de amplitudine, pentru că are deja o organizare de șantier pe care o vor folosi pe tronsonul 2 și, din ce am înțeles din discuțiile cu reprezentantul firmei de construcții, va începe dinspre Kaufland cu săpături, în vederea relocării primilor stâlpi”, a precizat Nica.
Liderul CJT a mai precizat că instituția are un constructor care a dovedit pe tronsonul 2 al DJ691 că poate să își respecte angajamentele la timp și în calitatea pe care CJT solicitat-o. Nica speră ca firma Strabag să mențină același ritm când va începe lucrările pe tronsonul 1 al șoselei.
„Sper și-mi doresc, dar sunt convins de fapt de data aceasta că și pe tronsonul din Dumbrăvița vom avea același ritm al lucrărilor și vom putea, la fiecare săptămână, să vedem progres vizibil și să dăm în folosință secțiuni din acest drum, astfel încât la finalul anului, chiar dacă în condiții de șantier pe anumite tronsoane din Dumbrăvița, să putem circula neîngrădit pe patru benzi între Timișoara și autostrada A1”, a mai spus președintele Alin Nica.
Întrebat ce disconfort vor avea localnicii din Dumbrăvița, liderul administrației județene a răspuns că pe măsură ce vor evolua lucrările, pe anumite secțiuni „se va circula cu dificultate”. Acesta a precizat că a solicitat Primăriei Dumbrăvița să asiste constructorul pentru a oferi trasee alternative pe străzile lăturalnice.
Contractul cu Strabag pentru a moderniza și extinde tronsonul 1 și tronsonul 2 al DJ691 se ridică la aproximativ 120 de milioane de lei plus cheltuielile neeligibile ce pot apărea pe parcurs.
„Pe tronsonul 2 suntem foarte avansați, am dat în folosință, practic, cel puțin pe două benzi întregul tronson, încă de săptămâna trecută. Mai avem câteva secțiuni până la a da, în folosință, pe patru benzi, cu cel puțin un strat de asfalt pe întreaga lungime a tronsonului 2, singura gâtuire, să zicem, care mai există, este în dreptul trecerii la calea ferată. Așteptăm ca zilele acestea, azi, mâine, săptămâna aceasta, să obținem aprobarea de la CFR Infrastructură, pentru a ne apuca și de acea porțiune din dreptul căii ferate, să o lărgim, o facem tot pe banii din proiect și sper să nu există dificultăți în acest sens. Am discutat cu reprezentanții CFR Infrastructură și m-au asigurat că își vor da tot concursul, astfel încât să nu există întârzieri suplimentare”, a mai spus Nica.
Foto: CJ Timiș/ Tion
Pe aceeași temă:
www.tion.ro/stirile-judetului-timis/incep-lucrarile-de-largire-a-dj691-care-trece-prin-dumbravita-cjt-propune-sa-se-circule-pe-strazi-laturalnice-1750661
Trimite articolul
XNica asta traieste intr-o realitate paralela? El a convins primaria tm sa predea stalpii? pai au zis intotdeauna ca o sa ii predea in secunda 2 cand exista in constructor, ceea ce au si facut. daca nu e constructor, cui sa predea stalpii? lui nica si la vecinul lui? nu iau apararea la aia din primarie ca is toti o apa si-un pamant, dar aici chiar au facut ce a trebuit si ce au zis ca fac.
-
Greșești Ioane. Nica nu trăiește într-o realitate paralelă. Asta va fi lozinca lui Nica de acum și până după alegerile din 2024 împotriva lui Fritz. Nica atât poate. Toată campania împotriva USR-ului s-a bazat și se bazează doar pe minciuni.
-
corect. mea culpa
-
:)))
super, dati-i bataie.
In sfarsit le-a luat 10 ani. Daca reusesti asta, cu toate pacatele Nica te voi vota:)
-
Reuseste sigur, te mai indoiesti? Nu ai vazut ce succes fulminant a fost noua legatura la A1 prin Sanandrei? Progres pana la genunchiul broastei. Legatura aia ar mai fi eliminat de presiunea tranzitarii Dumbravitei.
-
Aia e CNAIR, nu are legatura cu Nica
-
Bravo imbecililor! Ati asteptat inceperea scolii. Daca mai aveati putina rabdare, puteati sa incepeti chiar in perioada sarbatorilor…
Deci cum? 4 benzi gatuite de bariera la Giarmata nu?
Era scump sa faceti naiba pod sau viaduct sau ce mama lor vor?!!
-
Serios acuma, ei nu sunt in stare sa largeasca un drum drept si tu vrei viaduct.
Daca mai era si un viaduct pe-acolo terminau in 100 de ani…. -
io as zice merci sa se puna macar ceva semnale luminoase la toate trecerile la nivel cu cale ferata… insa cred ca e foaaaaaaarte greu asa ceva, deci de unde pasaje si alte constructii de infrastructura mai maricica?
#solutia integralei lebesque radon
#🤪
-
O arzi in frantuzisme acum,draga Alma?🥐🥐🥐
-
nu stiu cine e “alma”. ard maxim mancarea de pe foc. si e lebesgue de fapt, da’ mereu ma-ncürc la el, asta e. sau de “merci” era vb? cred ca toti au vazut macar (reclama la) ciocolata aia. daca nu, pot sa scriu in romana: “mersi”
#ma confunzi. garantat. si nici chiar “draga” nu mai sunt🤣😂🤣
#treceri la nivel pazite cu bariere semibariere sau semnale luminoase
#🤪
-
-