Tema acestei ediții este Cultura ca business, cu scopul de a sublinia importanța abordării structurate a evenimentelor culturale. Evenimentul se desfășoară pe durata a două zile. Prima zi este dedicată conferințelor și sesiunilor de discuții. A doua zi se adresează celor care vor să aprofundeze cunoștințele prin participarea la o serie de workshop-uri specifice.
Linked Culture se află la cea de-a doua ediție și este o conferință de marketing și management cultural dedicată operatorilor culturali din zona de vest a țări, organizatorilor de evenimente, reprezentanților organizațiilor nonguvernamentale care dezvoltă proiecte culturale și specialiștilor în comunicare.
Anul trecut conferința a reunit peste 250 de participanți (operatori culturali, manageri culturali, specialiști în comunicare și marketing cultural, reprezentanți ai organizațiilor nonguvernamentale, studenți și masteranzi).
Invitații din acest an vor fi: Andi Vanca – Electric Castle, Bogdan Șerban – Radio Guerrilla, Vlad Tăușance – Communication Strategist, AIexandra Palconi – Asociația „Prin Banat”, Ştefan Teișanu – Centrul Cultural Clujean, Karin Budrugeac – Fundația Friends for Friends, Victor Dragoș – Basca, Andreea Iager Tako – AMBASADA, Bogdan Cotîrță – Antagon Festival, Ruxandra Predescu – Specialist Comunicare, Mihaela Constantinescu – Director Buzz Cee Film Festival, Monica Felea – Cofondator Bad Unicorn, Codruța Vulcu – Director ARTmania și Blaj aLive Festival, Oana Giurgiu – Director Executiv TIFF.
Biletele se pot achiziționa de pe siteul evenimentului. Biletul pentru ziua 1 (conferință) costă 79 lei, iar biletele pentru workshop sunt 99 de lei fiecare. Studenții beneficiază de un discount de 50% din prețul biletelor pentru prima zi a evenimentului.
Citiți principiile noastre de moderare aici!