Proiectul lărgirii la 4 benzi a porțiunii de 4,1 kilometri din DJ 592 are o valoare de aproape 31 de milioane de lei și este executat de firma Strabag. Banii vin din bugetul Consiliului Județean Timiș, dar și prin Programul Național de Dezvoltare Locală. Președintele CJ Timiș Călin Dobra a semnat ordinul de începere a lucrărilor. Șantierul va începe, efectiv, săptămâna viitoare.
„Start lucrări la drumul Timișoara – Moșnița Nouă. Cât am așteptat să spun asta și ce lung drum birocratic am parcurs până aici! Am învins toate piedicile și ne apucăm de treabă. Așadar, am semnat ORDINUL DE ÎNCEPERE a lucrărilor la drumul Timișoara – Moșnița Nouă. Urmează o perioadă foarte grea pentru șoferi, dar, sunt convins, cu răbdare și înțelegere trecem și peste asta. În următoarele 7 luni se va lucra intens aici. Șoseaua, cu o lungime de 4 kilometri, va avea 4 benzi, 5 sensuri giratorii, o intersecție lărgită, piste de biciclete și trotuare pe ambele părți, 16 alveole pentru stațiile de autobuz, rigole pentru apa pluvială, platforme speciale pentru cântărirea autovehiculelor grele la ieșirea din Moșnița Nouă și iluminat stradal.”, transmite Călin Dobra, președintele Consiliului Județean Timiș.
Pe perioada lucrărilor, traficul nu va fi închis în totalitate, ci va restricționat, pe anumite zone, în funcție de lucrările pe care le va executa constructorul. Vor fi semafoare care vor dirija circulația, dar șoferii care pot ocoli zona sunt rugați să o facă.
Licitația pentru lărgirea la patru benzi a acestui drum a fost contestată în luna aprilie a acestui an. La începutul lunii iunie, Curtea de Apel a dat câștig de cauză consiliului județean, stabilind că desemnarea firmei câștigătoare a fost făcută conform legii.
Trimite articolul
XPe o distanță de 4 km vor fi 5 sensuri giratorii? Asta se numește fluidizare a traficului? Ați înebunit?
-
Sa vezi in Anglia sensuri pe autostrada 🙂 ! Mergi 5 km si ai 7 sensuri …. deci nu mai hateriti atata
-
billyboy aia nu e autostrada cu sensuri giratorii. Este cel mult drum expres cu intersectii la acelasi nivel, acolo exista sensuri cate vrei tu! Si oricum engelzoii tai tot timpul merg dupa alte standarde, cu atat mai mult acum ca au iesit din UE, exemplul tau este zero barat
-
-
Da. Asa se numeste. Sunt oameni care trebuie sa vizereze la stanga, asta inseamna ca trebuie sa intoarca la primul giratoriu. Nu ai vrea sa mearga 4 km pentru asta?
-
solutia ar fi simpla dar dezvoltatorii din Romania nu vor sa investeasca. Pentru toate stradutele se face un drum separat care se racordeaza printr-un pasaj denivelat la drumul cu 4 benzi. Nu incurci tu traficul datorita unor escroci care se scumpesc la utilitati si infrastructura. A se vedea centura Oradea cu pasajele denivelate si drumuri de acces separate pentru cartierele noi!
-
Tot nu explici cum si pe unde faci la “stanga” (ridica mana stanga!). Stim toti ce e un drum colector. dar si acela trebuie sa se intepe in principal. Vb de DJ592 nu de CTS, poate ai gresit articolul sau nu e citet pentru tine.
-
-
-
1. “Fluidizare” nu e intotdeaunda egal cu cresterea vitezei. Asta crede numai tampitul ala de robu si cei care-l aplauda;
2. Este zona urbana;
3. Ofera sanse egale de intrare in trafic si celor care vin dinspre zonele adiacente; -
LOL!! Ai dreptate! pai la ce trafic e acolo, aia de pe strazile secundare nu o sa mai iasa niciodata :)) ca la noi la nimeni.
-
4,1 km lungime cu 5 sensuri giratorii.. Aia înseamnă la fiecare 820 Mentri, câte un sens giratoriu.. Sa vedeți de nu devine județu Timiș campion mondial la sensuri giratorii.. Cum sa zici ca fluidizezi traficu cu as a ceva?
-
Daca am fi civilizati, n-ar fi i nici o problema. Mergi oleaca prin occident si vezi cum se circula prin sensurile giratorii. Cauta si vezi ce inseamna “regula fermoarului”. 😉
-
Esti habarnist.
-
lenova ramai tu cu lumea ta virtuala. La toate cartierele noi si cu multe locuinte (asa cum viseaza unii nebuni ca Timisoara ar fi metropola) se realizeaza drumuri de acces separate cu racordare prin pasaje denivelate la soseaua cu flux mare de trafic. Sensurile giratorii sunt pentru satucul in care nu este trafic de tranzit si naveta
-
Ultima oara cand m-am uitat pe semn era 50kmh, sau poate e formal…Este sat/comuna vrei sa zbori? Zboara pe A1! Al dracu’ in Serbia nu faceti scandal cand e semn de 30 pentru ca stiti ca intrati la ‘mititica’ daca e weekend si nu prindeti sala de judecata deschisa…
-
-
Spor la treaba!!!!
Oare va fi posibila parcurgerea Timisoara (AEM)-Mosnita(CENTRU) doar pe pista de biciclete?!!!!!!!!!!!!!
PRIMARIA TIMISOARA CE ZICE? PRIMARIA MOSNITA?
-
Bineinteles ca nu. Ai vazut piste de biciclete la iesire din Timisoara?
Unde se face reabilitarea din articol (prin Mosnita) vor fi piste.
Zona rezidentiala: vroiai semafoare?
Pipo se pare ca nu ai permis de conducere….sau ai condus numai in Timisoara semaforizata de Robu….insa cel mai eficient si rapid sistem de intersectie este sensul giratoriu.
-
Generalizare absolut neadevarata.
“În următoarele 7 luni se va lucra intens aici”
Deci e gata in 2024
Il avem candidat la CJ pe Cristi Brancovan…hai sa nu ratam aceasta ocazie!
Daca era gata legatura Mosnita-Timisoara prin drumul Boilor chiar nu era nicio problema … Tion ati putea pls sa mai bagati niste articole despre drumul respectiv, ca nu mai stim ce se intampla acolo si de ce nu e gata?
-
Până acum trebuia să fie gata Drumul boilor. Am fost pe el cu bicicleta săptămâna trecută… și bătea vântul. De trei luni nu s-a mișcat nimic. Ba mai mult, aleile pentru pietoni făcute cu 3 luni in urmă sunt degradate și se surpă. Trist. Dacă era gata durumul boilor, salva din blocajul care va fi de săptămâna viitoare
-
Primaria Timisoara nu plateste. Constructorul a declarat ca se va lucra in ritmul in care se va plati.
-
Corect. Se scrie pe TION aproape zilnic doar despre drumul asta de 4 km, mai mult de cat ar putea sa citeasca jupanul Dobra. Il ridica in slavi de parca ar fi o autostrada spre Marte. 🙂
Și pe lângă șosele se pot amenaja piste pt biciclete. Distanta nu e mare deci Tm-Mosnita se poate parcurge și cu țogla sau le jos,aviz amatorilor de atletism sau ciclism.
-
Pistele de biciclete sunt incluse in proiect. E atat de greu de citit un articol?
-
Probabil ca Dobra a zis deja “lasa-ma cu pistele astea…”
-
Tion, Dl. Robu se tot lauda cu Dr. Boilor dar acolo constructorul probabil nu mai este platit de catre primarie in acest moment pentru ca lucrariile sunt complet blocate de 2-3 luni. Va rog veniti cu articole sa se faca putina presiune pentru acest drum important lasat de izbeliste!
Fotografu’: Capota asta e prea fierbinte!
Mobra: Pai si eu unde ma fac ca semnez ceva? Trebe sa dam in presa acum, ca e campanie electorala! Doar nu voiai sa ma prefac ca muncesc acum 3 ani, cand am promis! Abia acum sunt alegerile!
Fotografu’: Bo$$… cred ca numai in birou, de data asta… Dar nu va faceti griji, ca facem in contra-lumina si nu folosesc HDR, si atunci nu evidentiaza toate sunkulitzele! 🙂
4 km in 7 luni ?!
cine executa lucrarea ? puscariasi cu lopata ?
mi se se pare aberant 4 km in 7 luni ,adica pana la urma nici cu autostazile nu stam mai bine
cred ca sunt niste etape importante
etapa 1 se fura 70% din bani ,apar niste mincitori pe acolo sa incurce lumea
etapa 2 se sparge tot si ramane asa 2-3 luni ,tot cu niste muncitori pe acolo cu un program 8-17 asta daca nu ploua ,nu ninge
etapa 3 incepe carpeala intrun ritm mega incet
etapa 4 ne dam seama cu termenul de 7 luni nu se poate respecta …….
si tot asa intrun final o sa se nasca ceva ,dupa care peste o luna vine aquatim si sparge tot
-
Incep autoritatile sa puna termene de executie decente si nu sunteti multumiti.
Important este sa se respecte acest termnen, deoarece nu e mare deloc. Proiectul include multe operatiuni: largire podete, relocare utilitati, largire la 4 benzi, iluminat public, intersectii redesenate.
7 luni e un termen decent.
Hai sa vedem daca se incadreaza in acest termen.
Sunteți nebuni? Poza e luata de pe alt site… Poate prin 2030 sa se înceapă asa lucrări de către cei care au imunitate la Covid😁😁
pentru fluidizarea traficului trebuia in cele 5 sensuri gir pe sensul de iesire si intrare facut drumul subteran .