Conform proiectului votat de aleșii locali, paza și protecția obiectivelor și a bunurilor de interes public și privat aparținând Primăriei Timișoara va fi asigurată de 32 de guarzi ai Poliției Locale.
Paza va fi asigurată la următoarele clădiri:
- Primăria Municipiului Timișoara, 3 posturi de pază, din care 1 permanent la 12 ore în ture de 12/24, respectiv, 12/48 și 2 posturi temporare la 8 ore pe timp de zi, cu un agent de securitate/post în intervalul orar 8 – 16:30, de luni-joi și vineri în intervalul 8-14, asigurat cu 8 agenți de securitate (guarzi).
- Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara, 1 post de pază temporar cu un agent de securitate/post, pe timp de zi în intervalul orar 8 – 16:30, de L-J si V în intervalul orar 8- 14, asigurat cu 2 guarzi.
- Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara, 1 post de pază permanent, cu un agent de securitate/post la 12 ore în ture de 12/24, respectiv, 12/48, asigurat cu 4 guarzi.
- Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara, 1 post de pază permanent, cu un agent de securitate/post la 12 ore în ture de 12/24, respectiv, 12/48, asigurat cu 4 agenți de securitate (guarzi)
- Centrul Social de Urgență pentru Persoane fără Adăpost cu Cantină Socială Timișoara, 1 post de pază permanent, cu un agent de securitate/post la 12 ore în ture de 12/24, respectiv, 12/48, asigurat cu 4 guarzi
- INCUBOXX, 1 post de pază permanent, cu un agent de securitate/post la 12 ore în ture de 12/24, respectiv, 12/48, asigurat cu 4 agenți de securitate (guarzi).
În perioada 2011 – 2016, la Serviciul Pază Obiective din cadrul Poliției Locale lucrau 49 de guarzi, care asigurau paza permanentă pentru 10 obiective. În septembrie 2019, au mai rămas 34 de guarzi, paza permanentă asigurându-se doar la o parte din aceste obiective. Ulterior, în iulie 2022, odată cu reorganizarea Poliției Locale, la Serviciul de Pază Obiective au rămas 32 de posturi de guarzi, dintre care trei sunt vacante.
Paza pentru anumite obiective a fost revocată deoarece fie acestea nu mai există (ex. Grădina Zoologică), fie riscul este unul minim (ex. Centrul de comandă și control din cadrul Proiectului „Trafic management și supraveghere video”, unde nu se lucrează cu publicul, angajații au cartelă electromagnetică la intrarea în instituție, iar clădirea este monitorizată video).
Citiți principiile noastre de moderare aici!