Reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara au anunțat că pe acest tronson (pe care limita de viteză este mai mică decât pe drumurile naționale sau județene) au fost montate indicatoare de avertizare a pericolului prezenței animalelor.
„Reamintim! Circulația pe Lotul 3 Lugoj – Deva, între Ilia și Holdea, se face cu restricții de viteză și tonaj. Restricțiile de viteză au fost impuse și din cauza posibilei prezențe a animalelor.
Aceste restricții de viteză sunt:
Viteza maximă de până la 80 km/h;
Viteza maximă de 50 de km/h, când partea carosabilă este acoperită cu polei, gheață, mâzgă sau circulația pe durata ploilor torențiale;
Viteza maximă de 60 de km/h pe zona podului peste râul Mureș (rampe şi pod principal, între km 68+500 şi km 69+500), pe zona podurilor de pe autostradă de la nodul Ilia (poduri şi rampe între km 76+100 şi km 77+000), respectiv pe zona podului de pe autostradă de la nodul Dobra (pod principal şi rampe între km 67+000 şi km 67+500)”, transmit reprezentanții DRDP Timișoara.
Lotul 3 a fost deschis circulației în 23 decembrie, dar ar fi trebuit deschis în luna august, atunci când s-a permis circulația pe lotul 4 al autostrăzii A1. În luna august a acestui an, lotul 3 Lugoj-Deva (Ilia – Holdea) trebuia dat în trafic, „la pachet” cu lotul 4. Tronsonul de autostradă de la Ilia la Deva (lot 4) a fost dat în trafic, în luna august, după recepție, lotul 3 (de la Ilia la Holdea) nefiind dat în trafic și nerecepționat deoarece reprezentanții CNAIR și ai Ministerului Transporturilor, prin vocea fostului ministru Răzvan Cuc, au spus că au descoperit neconformități – de la fisuri în asfalt până la „lipsă capace canal” și altele, contractul cu antreprenorul fiind reziliat.
Au fost realizate lucrări de înlocuire a unor parapete pe acest lot, la podul peste Mureș, iar lotul a fost dat în trafic înainte de Crăciun cu restricții drastice de viteză și tonaj.
Pe lotul 3 a lucrat asocierea C Teloxim Con SRL – COMSA SA – Aldesa Construcciones SA – Arcadis Eurometudes SA, lucrările fiind contractate la o valoare de 579,92 milioane de lei fără TVA, din care 492,93 milioane lei Fonduri de Coeziune, iar diferența a venit din fonduri de la guvern.
Trimite articolul
Xpe autostrada Pitesti – Bucuresti sunt ,,usoare urme de gard” din cand in cand dar acolo nu sunt restrictii de viteza. oare de ce? va las sa gasiti raspunsul.
Gardul se fura la rumâni, este bun la cotetul de porci sau gaini.
Si nemtii au acerst semn cu caprioara, dar nu e obligatoriu sa reduci viteza, numai sa belesti ochii mai bine. Cred ca daca ar trebui la nemti redusa viteza la 80 ar fi imediat stau pe autobahn.
Pe acest tronson daca ai sub 120 esti claxonat, Claxoane multe, politie ioc… table multe!
-
Politia nu e nicaieri, legea e ceva relativ. Salariile curg oricum
De ce nu se monteaza gardurile de protectie?
Nu e gata experttiza unei lucrari noi??
ha,ha