Cititorii noștri susțin că podul spre gară nu se prezintă într-o stare prea bună, deși nu a trecut mult timp de la finalizarea lucrărilor. Mai precis, cei care ies la plimbare sau la alergat ori cu bicicleta pe malul Begăi și trec pe sub pod pot observa infiltrațiile apărute în mai multe locuri. Specialiștii din primărie susțin că nu este nimic anormal și că astfel de scurgeri apar la orice pod.
„La sistemul de reazeme nu s-a intervenit deloc, pentru că era în stare foarte bună. Sunt unele scurgeri care apar la orice pod, așa este peste tot. Se poate curăța ca să nu arate urât”, ne-au spus reprezentanții PMT.
În urma lucrărilor, Podul Dragalina s-a ales cu patru benzi de circulație, de la două, dar și cu trotuare noi și piste de biciclete pe trotuare. Vă reamintim că oficialii primăriei se lăudau în mai multe rânduri cu „poduri noi” în zona Iosefin.
„Trebuie înțeleasă semnificația cuvântului extindere în astfel de context, că nu e chiar așa că te apuci să tragi de un pod și îl lățești. Lățirea se face, în cazul nostru, prin construcția efectivă a două noi poduri pe lângă fiecare dintre podurile vechi”, spunea primarul orașului în mai 2019.
Podul spre gară este aproape în aceeași situație ca Podul Eroilor, unde nu s-a făcut recepția (acolo e nevoie și de lucrări suplimentare – n.r.). Deși circulația a fost redeschisă încă din luna septembrie a anului trecut, lucrările pe Podul Dragalina au fost finalizate în primele luni ale acestui an, dar recepția nu s-a făcut încă. Nu mai este nimic de făcut acolo, mai spun oficialii municipalității, dar lucrarea nu a putut fi recepționată din cauza pandemiei. Podul este oricum în garanție vreme de 60 de luni – 5 ani, care se calculează „de la data procesului verbal la terminarea lucrărilor”.
Podul spre gară a fost reabilitat și extins la patru benzi în ultimii doi ani, în baza unui contract semnat încă din 5 martie 2018. Lucrările au fost efectuate de societatea Tehnodomus SRL din Arad și au costat, conform contractului, 6,34 milioane de lei cu tot cu TVA, echivalentul a 1,3 milioane de euro. Majoritatea banilor au venit de la bugetul de stat, prin PNDL – Programul Național de Dezvoltare Locală.
Articole pe aceeași temă:
Noi imagini de pe Podul Eroilor. Nu se fac finisajele până nu sunt gata lucrările suplimentare
Trimite articolul
XPodurile alea trebuia demolate si facute de la zero. Asa a iesit o tiganie cu 4 (patru) poduri cum se lauda robu, care sunt niste carpeli si pe care le mai carpesc acum pentru pistele de biciclete la care “nimeni nu s-a gandit”.
Primarul ZERO, administratie ZERO. Lipitori care sug de la buget.
-
Guvern ZERO!
-
Vorbește cu domni de la patrimoniu…
-
ce legatura au ei cu lucrarile astea “bine facute”? Asta e ordinul la tenele?
-
linsajul ramane ultima solutie
Arata foarte bine acum cateva luni, dar acum am un gust amar cand trec pe acolo.
Ornamentele sunt ruginite deja?? Trotuarul patat de muncitori?
DE CE NU SE POATE FACE O LUCRARE DE CALITATE?
SPER CA RECEPTIA SA NU SE FACA FARA VERIFICA CORECT DE CATRE SPECIALISTI (Nu de catre DOMNUL Primar)
trec foarte des prin zona si mi se pare ca unuii (Firmele de constructie) isi bat joc de banii primariei ()
-
Firmele sunt mana in mana cu primaria, sunt firmele de casa. tu chiar crezi ca cineva din aparatul de stat ne vrea noua binele? Cand se misca ceva, se misca doar cu gandul la furat. Vezi parcul central care a stat inchis doi ani si s-au cheltuit bani multi pentru un amarat de gazon si un sistem de irigatii…
Bataie de joc lucrari de mantuiala si bani furatii!
Acest pod care a stat in reparatii 2 ani are garantie 5 ani !
Podul Mihai Viteazul a fost facut in 1913… si a trecut prin doua razboaie.
-
Podul de fier din Lugoj a fost făcut de Austrieci și a avut o garanție de 100 de ani! Înainte de ieșirea din garanție au venit și au făcut o revizie completă! Ăștia nu au fost în stare să observe toate problemele la reabilitarea podului – acum vin cu scuza că acolo nu s-a lucrat! Pai ce au reabilitat la el atunci?
Un cacat la fel de mare ca primaru. Lucrare facuta in bataie de joc.
Intreb si eu ca “prostu”(nu am posibilitatea sa vad la fata locului,dar Inspectoratul in Constructii are) ,petele care se vad in fotografii sunt simple infiltratii de apa pe linga grinzi sau este rugina care iese din armatura din grinzi ?
Asta deoarece consecintele pot fi CATASTROFALE
-
E rugină..dar nu contează – dimpotrivă, le dă scuze pentru o noua modernizare cu multi bani… Dacă mor câțiva oricum nu face nimeni pușcărie (vezi reabilitarea porților de la intrarea in oraș)!
Oricum ar fi, constructorul nu e de vina… asta se intampla la orice neregula in orasul asta, primarul genereaza scuze sa-i apere
-
Da ai dreptate numai cineva care are interese poate sa apere cu atita hotarire constructorii care au “facut” lucrari de mintuiala la comanda primariei.Ma intreb cum au trecut aceste lucrari de comisiile de receptie,cum au urmarit calitatea lucrarilor dirigintii de santier? Cum de au semnat procesele verbale de receptie membrii comisiilor de receptie ?Cum de nu s-a sesizat Inspectoratul in Constructii la atitea lucrari cu solutii(date de atotstiutorul analfabet)luate in timpul executiei constructiei?
Eu sunt apolitic , insa cand vad ca in acest oras nu se cere parerea specialistilor ci se face un amarat de sondaj pe facebook din partea primarului cand se ia o anumita decizie este groaznic , toate lucrarile care sau facut in acest oras , va zic sunt de mantuiala maxima. Firme de casa , nimeni nu ii verifica . Imi doresc sa oferim si altui om oportunitatea de a vedea ce ii poate capul , dupa 2 mandate daca ai facut cateva amarate de parcuri care intr un an le faceai pe toate si unele strazi prin centru , crede ma ca nu ai facut nimic. Oameni buni , vorbim ca vrem schimbare insa schimbarea se face la vot nu aici prin aceste mesaje pe care le scriem toti. Sa l oprim sa nu mai construiasca ceva de mantuiala . Demisia Robu si consilieri lui .
-
Dacă votul nostru ar putea schimba ceva,nu ne-ar mai lăsa nimeni să votăm.
Mark Twain
PNL – Romania lucrului bine facut!
Robu este cancerul acestui oras.
Toate lucrarile sunt facute in bataie de joc si costa absolut gigantic de mult.
Robu este imaginea acelui rahat de sub pod, este exact echivalent de defecarea cuiva care a confundat locul cu o latrina!
“N-am stiut, ma bucur, felicitari!” As mai adauga si altele, dar conform sugestiilor primarului se accepta doar asemenea exprimari in legatura cu realizarile domniei sale.
nici nui gata podu si deja o dat un graffer un TAG de cacat ..mare artist sa moara masa
Eu am doar ceva banal de spus. As comenta strict expresia ” Sunt unele scurgeri care apar la orice pod, așa este peste tot.” Am trecut pe sub diferite poduri, inclusiv in Timisoara, si nu am vazut la toate asa ceva. Sa presupunem ca e normal. Si daca apar ceva scurgeri, de ce sunt maro? Se ataca fierul beton de catre apa? Au verificat macar ce curge si pe unde? Daca era apa curata, poate era mai normal, dar, asa, nu pare.
Bani multi, lucrari groaznice sau mult supraevaluate. Cred ca uita care e salariul mediu si pensia medie in Romania. Ei lucreaza cu preturi mai ca de vest(o sa reamintesc si eu parcul central, izolatiile blocurilor, inclusiv amenajarea pistelor de sub poduri-preturi mult exagerate). Macar de ar plati firmele respective angajatii cum trebuie si nu ar mai pleca in vest oamenii.
Un pod reabilitat de firmele de casa a lui Robu & Comp. Totul se invarte in jurul academicianului doctor in toate si nimic, pe nume Lae tractoristul! La cat e de ”specialist” se mai si da de gol, cand afirma (analfabetul tehnic) ca sunt normale aceste scurgeri/infiltratii.
Pentru informarea corecta a tractoristului din Bocsig, muncitorii au realizat hidroizolatia inainte de turnarea asfaltului dar se pare ca cei 3 pensionari nu au facut corect lucrarea respectiva. Sub pod in mod normal nu trebuia sa existe nici o picatuira de apa daca si drenajele de la suprafata de rulare erau corect executate. Urmarea va fi ca dupa 5 ani, la iesirea din garantie, structura metalica a podului va fi atat de corodata incat pe banii timisoarenilor se va impune DARAMAREA TOTALA a intregului pod!