Reprezentanții primăriei au transmis încă de acum câteva zile că „se va închide circulația în intersecția bd. Cetății – Calea Bogdăneștilor – B.P. Hașdeu”, din cauza lucrărilor care se desfășoară în zonă, în perioada 1-31 iulie. Rămâne însă deschisă relația Calea Bogdăneștilor – bd. Cetății (viraj dreapta) și relația bd. Cetății – Calea Bogdăneștilor (viraj stânga). Nu va funcționa nici semaforul din intersecție, mai transmite PMT.
STPT anunță modificarea traseelor liniilor 5a și 5b, care vor circula deviat în perioada 1-27 iulie. Microbuzele care fac legătura dintre Ronaț și Piața 700 vor circula pe următorul traseu, tur-retur: din Piața Timișoara 700 pe traseele existente, atât pentru linia 5a, cât și pentru linia 5b, până pe Calea Bogdăneștilor, apoi pe traseul deviat bd. Cetății – strada Cloșca – strada Macilor – Calea Bogdăneștilor și în continuare pe traseele existente. Stația „Zalău/Facultatea de Teologie” va fi suspendată.
Trafic închis în zona mall
Se lucrează în aceste zile și în una dintre cele mai circulate intersecții de lângă mall, în sensul de la bd. Antenei cu Sever Bocu. Lucrările au început încă de marți, 29 iunie, dar au fost anunțate de Primăria Timișoara doar pe programul de lucru zilnic al Societății de Drumuri Municipale, deși traficul ar fi fost închis complet în zonă, iar lucrările au început seara și s-au desfășurat pe timpul nopții.
Conform unui cititor Tion, nu s-a putut circula deloc prin sensul giratoriu, prin urmare nici pe relația Bd. Antenei – str. Divizia 9 Cavalerie. Intersecția apare pe programul SDM și în cursul zilei de miercuri, iar STPT anunță devieri și în acea zonă, dar din 30 iunie.
„Traseele mai multor linii de transport public local vor fi modificate, în intervalul 30.06 – 01.07, între orele 20 și 7, din cauza lucrărilor la carosabil care vor avea loc în intersecția Calea Sever Bocu cu bulevardul Antenei, după cum urmează:
L40 tur – retur: Poșta Mare – Punctele Cardinale – Piața Mărăști – Piața Consiliul Europei – Dacia Service – strada Amurgului – strada Divizia 9 Cavalerie – Gara de Est – strada Stuparilor.
L14 și M14 tur – retur: pe trseul existent Barițiu – Piața Consiliul Europei (se va folosi stația aferentă liniei Expres2) – Dacia Service – strada Amurgului – Calea Sever Bocu și în continuare pe traseul existent.
L13 tur – retur: pe traseul existent până la Piața Consiliul Europei – Dacia Service – Divizia 9 Cavalerie – întoarce la sensul giratoriu de la Dedeman”, anunță societatea de transport public.
editor Dan Oancia
Trimite articolul
XDe ce n-ati anuntat din timp ca se va inchide zona? Cineva trebuie tras la raspundere. Chiar asa prost sa fii sa nu anunti asa ceva? Toata zona a fost blocata ieri la ora 21.
Luna lui cuptor, o ocazie numai buna de blocat traficul pe cateva artere principale, toate deodata, cat sa se stea bara la bara si sa isi cloceasca toata lumea creierii in cap. Intre timp, vor creste astronomic masuratorile de poluare facute cu cine stie ce aplicatie minune, prelucrate prin statistici, apoi pam pam “masinile sunt daunatoare, soferii sunt de vina…” etc. Pe niste temperaturi la care a merge cu bicicleta in soare, ori chiar si pe jos (daca ai de facut distante medii) este oricum nerecomandat persoanelor cu probleme de sanatate, de la cardiaci la hipertensivi si cei cu alte afectiuni. Lasa, ca macar a aparut posibilitatea de a comanda online, la sume medii livreaza frumos acasa, impecabil, gratis, cu produsele exact ce ai comandat, nu gresit trimise (zic de cele alimentare, nevoi de baza, adica)… ah, stai, am incurcat tarile…
Acum ca se lucreaza noaptea nu e bine?
Inteleg ca trebuie lucrat in intersectie, probabil scot si liniile de tramvai deci ok.
Dar nu inteleg 2 lucruri:
1. De ce nu fac variante de ocolire pe stradutele de langa, sa scoata bordurile de la linia de tramvai si sa puna niste pietris, sa vii paralel cu bogdanestilor si sa poti trece liniile daca vrei sa faci stanga sau dreapta?
2. De ce cand sunt lucrarile astea 1 zi, 1 saptamana, 1 an nu sta politia la dirijat in intersectiile din zona? Pe o raza de 500 m de exemplu.
Plin de nemultumiti. Cand nu se face nimic, nu e bine, cand se face ceva, de ce se face acum cand ne incurca pe noi? Nu prea putem, oameni buni, si cu mandra si cu draga! Orice lucrare de infrastructura implica si un anumit grad de deranj pe perioada lucrarilor, asa e oriunde in lume!
-
secretul e in “gradul” de deranj si cat dureaza. in tzari de unde importam noi pe unii sa i punem primari, cineva are grija ca gradul sa fie cat mai mic, si sa dureze cat mai putin. aici… ori nu se face ori se face mult lrost fara rost si cu bani care ajung “la cine trebuie”