ANAT, cea mai puternică voce a agenţiilor de turism din România, este promotoare şi susţinătoare a unor reglementări fiscale care, prin adoptarea lor la nivel guvernamental, contribuie la dezvoltarea sectorului turismului: Legea vouchere-lor de vacanţă, cota de 9% pentru pachete turistice, propuneri pentru viitoarea lege a turismului care să permită o mai bună promovare pe plan internaţional a României ca destinaţie de vacanţă.
Ce a însemnat 2014, ca an electoral, pentru turismul intern? Care au fost destinaţiile preferate ale românilor, în ţară şi străinătate? Ce plusuri au adus noile reglementări fiscale? Cum a evoluat incoming-ul, venirea turiştilor străini în ţara noastră? Ce aşteptări sunt pentru 2015 şi ce măsuri propune ANAT pentru dezvoltarea turismului?
Sunt multe lucruri de făcut, spune Lucia Morariu, pentru ca turismul românesc să ajungă de la actualul nivel de 2% din PIB la 6% din PIB, un potenţial real estimat de World Tourism &Travel Council.
Aflaţi răspunsurile la aceste întrebări din interviul realizat de omul de presă Zoltan Kovacs în ediţia din 16 ianuarie 2015 a săptămânalului Agenda.
Citiți principiile noastre de moderare aici!