Vă reamintim, subprefectul Sorin Ionescu a cerut o soluție din partea CJ Timiș pentru că traficul cu depășiri de tonaj afectează oamenii și drumul. Drumul județean care merge din Timișoara spre Lipova, până în zona Alioș, este distrus de mașinile de mare tonaj, iar Sorin Ionescu susținea că a „remarcat cârpirea unor porțiuni de drum, adică «soluția» de moment a CJT” și că „CJT încă nu a dat un răspuns la solicitarea Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier din Timiș pentru transferarea cântarului fix existent la Alioș”.
Reprezentanții CJ Timiș au declarat pentru Tion că ISCTR nu poate face verificări la fața locului fără prezența echipelor CJ. De aceea se are în vedere realizarea unui protocol legal.
„Consiliul Județean Timiș dispune pe DJ 691, la Alioș, de cântar pentru verificarea tonajelor autocamioanelor. Solicitarea Inspectoratului de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier din Timiș nu face referire la transferarea cântarului fix existent la Alioș. Această solicitare propune CJ Timiș elaborarea și semnarea unui protocol în baza căruia ISCTR să poată efectua controale pe drumuri județene fără prezența echipelor CJ la fața locului. Conform legilor în baza cărora funcționează, ISCTR nu poate interveni pe drumurile județene fără a forma echipe mixte cu cele ale administrației județene, se arată în motivarea solicitării. Posibilitatea semnării unui asemenea protocol se află în analiză la nivelul aparatului de specialitate sub aspectul legalității, formei și conținutului.
De exemplu, Consiliul Județean dorește să se asigure că amenzile date în baza protocolului nu vor putea fi anulate în instanță. În ceea ce privește oportunitatea, considerăm o asemenea măsură ca fiind binevenită. Resursele umane ale instituției noastre sunt limitate, cu atât mai mult cu cât avem în administrare o rețea de 1300 de km de drumuri județene”, ne-a transmis Florin Jurca, purtător de cuvânt al CJ Timiș.
Conform CJ Timiș, în perioada ianuarie – iulie, instituția a efectuat pe acest drum, împreună cu reprezentanții ISCTR sau IPJ, 15 de controale. Au fost verificate 88 de autocamioane, fiind aplicate 14 amenzi în valoare totală de 18.000 de lei. De asemenea, reparațiile pe DJ 691 au fost realizate de către instituție „pentru siguranța în trafic și confortul conducătorilor auto”.
Pe aceeași temă:
VIDEO. Subprefectul Ionescu cere CJ Timiș soluții pentru stoparea depășirii de tonaj pe DJ 691
Trimite articolul
XHai sa fim seriosi, problema e de 20 de ani nerezolvata, au pus si cantar la Alios da degeaba, șpagile sunt asa de mari ca oricine ridica problema dupa o vreme isi ia portia si tace din gura.
Va dati seama ca balastiera e pe acest drum si oricum nici constructorii nu au alternativa.
-
Oricum toți refuza cântarul, deoarece legea a fost făcută în asa fel, încât ptr refuz de cantar sa primești o amenda minima.
Isctr e mana in mana cu mafia…ia spaga de la transportatori
Florin Jurca asigura cu “resursele limitate” ale CJT și acțiunile de control desfășurate de politia rutiera ori a celor de la antitero?! Aceste legi absurde sunt elaborate de niște politruci care dețin firme de transport și vor sa fenteze orice control. Astfel ISCTR poate verifica camioanele pe DN sau drumuri europene dar are nevoie de aprobarea CJT pentru DJ. Maine va avea nevoie pentru controalele de pe drumurile comunale de prezenta secretarei sau a vice primarului din Vascăutii din deal…
Politrucii de la județ se mai și lauda cu 15 controale în …7 luni adică 15 în peste 200 de zile!!
Mai bine investiți in calitatea mai superioară a materialelor si faceti drumul sa poata rezista la tonajele transportate acum caci oricum calitatea covorului asfaltic e proasta.
Daca transportatorii cara mai mult si noi beneficiarii finali plătim mai putin pe materialele divizibile sau ce mai aduc ei !
Dar ! Da ! Nu e placut deloc sa mergi prin gropi !
Am o propunere ca reparatiile la drum sa se faca pe banii celor prinsi cu supratonaj sisunt sigur ca nu vor mai depasi.
-
18000 lei /7 luni=cca 1100llei/luna,asta da succes!Carpelile facute la drum probabil au costat de cateva ori mai mult,plus salariile celor implicati in controale!