Directorul ITM Timiş, Pavel Kassai, a declarat, pentru www.tion .ro, că în urma controlului efectuat de inspectorii instituţiei pe care o conduce la RATT, nu au fost descoperite nereguli. El susţine că toţi şoferii şi vatmanii au semnat acte adiţionale, prin care se declarau de acord cu noul program de lucru.
„S-a respectat contractul de muncă. Toţi vatmanii şi şoferii au semnat acte adiţionale. În aceste condiţii, pot să vă spun că nu sunt probleme la regie. Dimpotrivă, oamenii au dorit acest lucru, am găsit acte adiţionale cum că vor acest program. Ei lucrau, într-adevăr, în acest mod (12 ore pe zi – n.r.) timp de două zile, apoi aveau o zi liberă”, a spus Kassai.
Totuşi, în urma controlului ITM, conducerea RATT a decis să revină la programul de opt ore de muncă pe zi.
„Ca să nu mai fie probleme, s-a revenit la vechea formulă de opt ore”, a mai spus Kassai.
Vă reamintim că, începând cu 1 noiembrie, şoferii şi vatmanii RATT munceau câte 12 ore pe zi, susţineau cei care au făcut reclamaţiile la ITM, din care 11 ore efective pe traseu. În opinia unor angajaţi ai regiei, acest program îi expunea pe călători, dar şi pe ceilalţi participanţi la trafic, la riscuri.
Citiți principiile noastre de moderare aici!