Viitoarea inaugurare a magazinului Lefties din Timişoara va continua parteneriatul solid dintre IULIUS și Inditex, majoritatea brandurilor grupului spaniol fiind prezente în toate cele cinci proiecte ale IULIUS din țară. Inaugurat în 2019, în urma unei investiții de peste 442 milioane de euro, Iulius Town este primul proiect mixed-use din vestul ţării şi include cea mai mare suprafaţă de retail din afara Capitalei, de peste 102.000 mp, 450 de magazine, restaurante şi cafenele tematice, un hub office, numeroase servicii și o grădină urbană.
Odată cu deschiderea celui de-al doilea Digital Store, Lefties, brandul Grupului Inditex cu modă la prețuri accesibile pentru întrega familie, va oferi timișorenilor o experiență de shopping integrat, punând la dispoziția acestora ultimele tendințe în fashion și cele mai noi tehnologii din retail, pe o suprafață generoasă de 5.000 mp.
„Anul 2024 va fi foarte dinamic în rețeaua IULIUS. La Timișoara, vom avea două intrări majore și nu ne vom opri aici, pentru că ne dorim să aducem în proiectele noastre cele mai dorite branduri. Cu siguranță, ne atingem acest obiectiv prin parteneriatul cu Lefties, un concept nou și foarte inovativ, ce va câștiga votul publicului nostru cosmopolit și mereu în căutare de noi experiențe. Extindem, astfel, parteneriatul cu Grupul Inditex, care ne este alături de peste 15 ani, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Și noi, și Inditex ne dorim să ne surprindem în permanență clienţii cu soluții de shopping creative și inedite, iar Lefties se înscrie cu succes în această tendință”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.
„Ne bucurăm să fim parte din proiectele dezvoltate de IULIUS și să fim prezenți cu un număr cât mai extins de branduri deja consacrate ale Grupului Inditex. Cu această colaborare, completăm portofoliul cu Lefties, al cărui model de afaceri integrează proiectarea, fabricarea, distribuția și vânzarea produselor sale, cu scopul de a răspunde cerințelor exigente ale clienților în ceea ce privește creativitatea, designul și calitatea. Mai mult decât atât, oferta brandului este întregită de experiența imersivă pe care o oferă Digital Store-ul Lefties, ce se traduce prin inovație și trenduri de ultimă generație”, declară reprezentanții Inditex.
Despre Lefties
Lefties, brand consacrat la nivel internațional, prezent în 16 țări, a intrat pe piața locală în octombrie 2023, România fiind prima țară din Europa Centrală și de Est în care brandul este prezent. Magazinul găzduiește colecțiile și ultimele tendințe în modă pentru întreaga familie – femei, bărbați, fete, băieți și bebeluși – la cele mai accesibile prețuri, dar și produse de beauty, tehnologie și papetărie. Oferta magazinului este completată de serviciile experiențiale, care reinterpretează conceptele de shopping tradițional, aducându-le într-o altă dimensiune, făcând, astfel, din mersul la cumpărături o experiență distractivă și, totodată, imersivă.
Lefties face parte din Grupul Inditex, unul dintre cele mai mari grupuri de retail de modă din lume. Modelul său de afaceri integrează proiectarea, fabricarea, distribuția și vânzarea produselor sale, cu scopul de a răspunde cerințelor exigente ale clienților în ceea ce privește creativitatea, designul și calitatea.
Despre Iulius Town
Iulius Town Timișoara este, după Palas Iași, al doilea proiect de regenerare urbană dezvoltat de compania IULIUS. Inaugurat în 2019, în urma unei investiții de 442 de milioane de euro, realizată de IULIUS şi Atterbury Europe, proiectul include atât cea mai mare suprafaţă de retail din afara Bucureştiului, cât şi cel mai extins hub de birouri din Vestul ţării.
- 102.000 mp retail, 450 de magazine, cafenele şi restaurante tematice
- 12 săli de cinema * primul concept cinema VIP (cină și film all inclusive) din afara Capitalei
- centru de fitness * piscină semiolimpică
- grădiniță şi şcoală primară
- parc * carusel venețian * piațete evenimente * lac
- 4 clădiri office premium * 82.000 mp * 50 de companii multinaționale * 9.500 angajați
- 3 săli de eveniment
(2296)
Citiți principiile noastre de moderare aici!