Compania IULIUS, singurul dezvoltator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, lansează programul Go Local, prin care pune la dispoziția antreprenorilor locali infrastructura sa de retail din marile orașe în care este prezent, cu scopul de a stimula afacerile locale într-un moment în care reziliența acestora este pusă la încercare. Cafeneaua din drumul spre birou, magazinul cu preparate tradiționale, florăria cu aranjamente deosebite sau o locație cu haine create local – și multe alte exemple – sunt business-uri care ne aduc un plus în viața de zi cu zi și care salvează locuri de muncă, iar programul Go Local reprezintă o platformă de susținere și promovare a lor. Inițiativa se înscrie în strategia de sustenabilitate a companiei – IULIUS în comunitate – care are în centru aspectele de mediu, investițiile în oameni și comunitate, cu accent pe cele mai bune practici în guvernanța corporativă și de etică în afaceri.
Programul se adresează micilor antreprenori din regiunile în care grupul IULIUS este prezent prin proiectele sale, care nu au mai fost prezenți în centre comerciale sau mall-uri, înscrierile fiind deschise pe www.iuliuscompany.ro/golocal. Business-urile care vor finaliza procesul de selecție vor beneficia de măsuri de susținere personalizate, cum ar fi scutirea temporară de la plata chiriei și reduceri între 25 – 50%, flexibilitate la durata contractului, precum și campanii de promovare și consultanță integrate, pachete de beneficii care pot ajunge până la o valoare totală de maximum 10.000 de euro. În cadrul programul Go Local sunt implicate toate proiectele IULIUS: ansamblurile mixed-use Iulius Town Timișoara și Palas Iași, rețeaua Iulius Mall din Iași, Cluj-Napoca și Suceava.
„Chiar dacă am reușit să navigăm cu bine perioada cea mai critică a pandemiei, reușind să păstrăm continuitatea chiriașilor noștri, ultima perioadă ne-a făcut să ne îndreptăm atenția și mai mult asupra business-urilor locale, care nu beneficiază de o expunere semnificativă. Ne-am dat seama că trebuie să acționăm proactiv și să punem umărul la crearea următoarelor rețele locale, naționale sau, de ce nu, internaționale, facilitând micilor antreprenori accesul în proiectele noastre. Pentru aceștia, accesul în proiecte comerciale consacrate este o barieră și, din acest motiv, vrem să-i ajutăm să-și valideze business-ul, susținându-i măcar pentru început. Obiectivul nostru este să creștem numărul de retaileri activi și, din acest program, în 5 ani să vedem măcar un jucător care să ajungă o rețea la nivel de România”, a spus Sebastian Mahu, Head of Asset Management IULIUS.
Antreprenorii vor fi selectați în funcție de coerența proiectului, conceptul inovator, capacitatea de dezvoltare a business-ului și de adaptare la așteptările consumatorilor și, nu în ultimul rând, viabilitatea economică și încrederea candidatului în propriul business.
IULIUS sprijină antreprenoriatul local inclusiv prin dezvoltarea celor 300.000 mp de retail din cinci proiecte, ponderea chiriaşilor locali fiind de peste 16%, iar a celor naționali, de aproximativ 20%.
Despre IULIUS
Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.
Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Parcursul început cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, a crescut până la un portofoliu ce cuprinde peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt proiecte regionale, lidere de piață, care înregistrează anual peste 68 de milioane de vizite.
În ultimii zece ani, prin brandul United Business Center, compania IULIUS s-a impus drept unul dintre cei mai activi dezvoltatori și operatori de spații office clasa A, construind poluri regionale de business și comunități creative multinaționale în trei centre universitare importante ale României – Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. În total, 13 clădiri verzi, cu o suprafață totală de peste 152.000 mp, în care sunt prezente peste 80 de sedii de companii și unde lucrează peste 15.000 de angajați.
În prezent, compania are în dezvoltare Palas Campus Iași, cea mai mare clădire de birouri din țară (54.000 mp office și 6.000 mp retail), precum și două proiecte Family Market, în județul Iași, un concept de retail de dimensiuni mai mici, cu servicii personalizate comunităților în dezvoltare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!