„Comparativ cu anul 2008, traficul total a crescut cu circa 10 milioane de persoane având în vedere şi inaugurarea extinderii Iulius Mall Timişoara care a devenit cel mai mare mall din afara Capitalei, dar şi includerea în calcul a numărului de vizitatori Iulius Mall Suceava. Preţurile atractive, noii retaileri şi evenimentele inedite de marketing au atras un număr de vizitatori peste estimări”, a declarat Iulian Dascălu, preşedinte Iulius Group.
Iulius Mall din oraşul Timişoara a înregistrat anul trecut cel mai mare trafic din reţeaua centrelor comerciale din grup, fiind vizitat de 13,8 milioane de persoane. Decembrie a fost luna cu cei mai mulţi vizitatori (1,4 milioane), reprezentând totodată şi recordul lunar pentru un mall Iulius. Extinderea centrului comercial din vestul ţării, mixul de chiriaşi care au practicat preţuri mici, oportunităţile multiple de petrecere a timpului liber, precum şi deschiderea hipermarketului Auchan (principala ancoră), s-au numărat printre atracţii. Tentante pentru vizitatori au fost şi impresionantul food-court (14 restaurante, 1.700 locuri), dar şi retaileri precum Bershka, Guess, Intersport, Mango, Oltre, Orsay, Pull & Bear, Sprider, Starbucks, Stradivarius, Zara etc. În luna martie a acestui an, New Yorker şi Deichmann îşi vor deschide primele reprezentanţe din vestul ţării la Iulius Mall Timişoara.
Citiți principiile noastre de moderare aici!