În concordanță cu ultimele informații furnizate de ACEA (European Automobile Manufacturers Association)*, Kia Motors a vândut 120.846 unități în Europa în cel de-al treilea trimestru al anului 2019, ceea ce înseamnă un record pentru brand față de aceeași perioadă a anului trecut. Volumele de vânzări* Kia în Europa au crescut cu 0.9% față de anul trecut, înregistrându-se 389.151 unități vândute până la sfârșitul lunii septembrie, în timp ce cota de piață a crescut de asemenea, de la 3.1% la 3.2% în cursul aceleiași perioade.
Emilio Herrera, Chief Operating Officer al Kia Motors Europe, spune: „Abordarea noastră de a lansa cu atenție automobile noi și sisteme de propulsie electrice avansate produce rezultate. În special, noua gamă Ceed se dovedește a fi un succes, mai ales după lansarea noului Kia XCeed și a modelului ProCeed la începutul acestui an. În același timp, gama no-astră de automobile electrice și hibride, în continuă extindere, contribuie la o creștere suplimentară a vânzărilor brandului în Europa, deoarece din ce în ce mai mulți șoferi devin conștienți de costurile de întreținere reduse și valoarea ridicată a acestor automobile.”
Extinderea gamei Ceed
Cea de a treia generație a gamei de modele Ceed, comercializată în versiunea hatchback cu cinci uși și Ceed Sportswagon începând din a doua jumătate a anului 2018, s-a extins recent odată cu lansarea noului crossover urban Kia XCeed și a modelului de tip shooting brake ProCeed. Vânzările familiei modelului Ceed au crescut cu 38.7% față de anul trecut, înregistrându-se 81.912 unități vândute până acum în 2019. În septembrie, prima lună întreagă de vânzări pentru noul XCeed, Kia a primit mai mult de 2.400 de comenzi, în timp ce vânzările modelului ProCeed au crescut de aproape zece ori, de la 1.570 unități ale celei de a doua generații a modelului în 2018, la 15.031 unități vândute pentru modelul cu caroserie de tip shooting brake în 2019.
Având acum patru stiluri de caroserii Ceed diferite disponibile în întreaga Europă, brandul a anunțat recent planurile sale de a lansa noile variante Plug-in Hybrid pentru modelele Kia XCeed și Ceed Sportswagon. La începutul anului 2020, acestea se vor alătura liniei de automobile hibride și electrice în continuă creștere.
O creștere de 21% a vânzărilor modelelor hibride și electrice
Gama de modele electrice Kia a înregistrat o creștere a cererii de comenzi pe parcursul primelor nouă luni ale anului 2019. Vânzările automobilelor electrice, plug-in hybrid și hibride au crescut de la 42.676 unități la 51.880 unități (+21.6%), incluzând atât modelul anterior Soul EV cât și noul e-Soul, dar și modelul Optima Plug-in Hybrid (versiunile sedan și Sportswagon) și gama de modele Niro.**
Vânzările modelului Niro au crescut cu 31.7%, atingând 44.949 unități vândute, fiind impulsionate de lansarea noilor modele îmbunătățite Niro Hybrid și Plug-in Hybrid, dar și de intro-ducerea noului model 100% electric e-Niro, la începutul anului 2019. În următoarele luni, Kia plănuiește să lanseze sisteme de propulsie electrice care să se alăture celor existente, dar și modele viitoare noi în gama sa de automobile.
Cele mai vândute modele și crossover-urile
Al treilea trimestru a înregistrat o creștere a popularității celor mai bine vândute crossovere Kia. Vânzările combinate ale modelelor Stonic (51.143 unități), Sportage (93.394), Niro (44.949) și Soul (3.776 unități, incluzând modelul Soul anterior) – dar și noul Kia XCeed, comercializat de la începutul lunii septembrie (2.473 unități) – au crescut cu 3.0%, la 195.735 unități.
De asemenea, Kia a înregistrat o creștere a vânzărilor modelului său compact popular Pi-canto, cel de-al treilea cel mai bine vândut model al brandului după Ceed și Sportage. După lansarea noilor versiuni GT-Line și X-Line în 2018, vânzările modelului Picanto au crescut cu 3.5% față de aceeași perioadă a anului trecut, înregistrând 59.278 unități vândute.
Notă
*Sursa: ACEA, țările EU și EFTA
**Exclude versiunile de 48V ‘EcoDynamics+’ mild-hybrid
Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul reţelei naţionale de dealeri, a autoturismelor, pieselor şi accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct şi prin intermediul reţelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.
Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.
Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) – un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 190 de țări. Astăzi, Kia are peste 52,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 49 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA – organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume și partener principal al League of Legends European Championship 2019. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation – “The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) – reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.
Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media, disponibil la www.kia-timisoara.ro
(168574)
Citiți principiile noastre de moderare aici!