Inaugurarea magazinului KIK din Moșnița Nouă a avut loc joi, 13 august. Clienții au fost așteptați cu numeroase surprize, printre care reduceri de 10% la toate produsele. Noul magazin are o suprafață de peste 700 mp, vizitatorii având posibilitatea să aleagă dintr-o gamă variată de peste mii de produse.
„Timișorenii ne-au primit cu brațele deschise anul trecut, atunci când am lansat primul magazin. Pentru că cererea este mare, atât pentru zona de haine pentru întreaga familie, cât și pentru decorațiuni sau produse de casă, dezvoltarea magazinelor KIK în această zonă a devenit o prioritate pentru noi. Vom reveni și cu alte surprize anul acesta”, declară Raluca Hartmann, Director General, KIK România.
Din grijă pentru clienți și angajați, magazinul KIK din Moșnița Nouă este complet sigur și respectă toate măsurile sporite de protecție și prevenție aplicate în rețeaua KIK România:
-
Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați sunt dezinfectate frecvent, de mai multe ori pe zi;
-
Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini;
-
Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
-
Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;y
-
Toți angajații cunosc si respecta măsurile de prevenție.
Acesta este al treilea magazin deschis de KIK România în anul 2020 – în luna mai fiind deschis un nou magazin în Slatina, urmat de primul magazin KIK din Cluj Napoca în iulie – compania continuă și în acest an planurile de expansiune.
Deja foarte cunoscut pe piața din Europa, retailerul de tip discount, KIK, comercializează atât îmbrăcăminte și încălțăminte pentru femei, bărbați și copii, cât și decorațiuni interioare, cosmetice, jucării, papetărie și produse pentru animalele de companie la prețuri accesibile.
Despre KiK
KiK este unul dintre cei mai mari discounteri de modă din Germania, ce deține o rețea vastă de magazine la nivel european. Oferta de produse a brandului este reprezentată în proporție de 70% de segmentul de textile, fiind completată de alte articole pentru casă precum cadouri, accesorii, decorațiuni, jucării și articole de papetărie.
În prezent, KiK operează aproape 3.500 de magazine în Europa, dintre care 2.600 sunt în Germania. Brandul este prezent și în Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croația, Olanda, Slovenia, Slovacia, Italia și, din 2018, și în România. Peste 25.000 de angajați contribuie la succesul economic al KiK, care țintește extinderea rețelei la 5.000 de magazine în Europa. KiK se numără, cu o creștere anuală de aproximativ 200 de magazine, printre companiile cu cea mai mare expansiune din Europa.
Pentru mai multe detalii, accesați www.kik.eu/ro/companie.
(141)
Citiți principiile noastre de moderare aici!