KISS – ce derivă din sintagma Keep It Simple & Safe, schimbă fața unui sfert din piața de iaurturi și aduce o nouă experiență consumatorilor: noul pahar de iaurt are o formă deosebită, unică pe piața din România, brevetată de Danone, și este mult mai ergonomic, mai colorat și mai atractiv, fiind ușor de identificat la raft. În plus, noul pahar are o bază rotundă care îl face mai prietenos și mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să se poată bucura de produs până la ultima linguriță. Danone îmbunătățește în același timp mai multe dintre rețetele sale și aduce noi sortimente de iaurt pentru consumatori.
“După 16 ani de producție în România și de la introducerea în premieră a paharelor mici Danone am considerat că este momentul să înnoim și paharele, și iaurturile noastre. Astfel, și gamele preferate de timișoreni, din segmentul de sănătate, cum este Activia, se prezintă consumatorilor în haine noi.Noul pahar KISS oferă o experiență îmbunătățită consumatorilor, printr-un pahar mai prietenos, mai vesel si mai usor de folosit, oferind totodata posibilitatea de a savura mai ușor produsul, până la ultima linguriță. Acest lucru este posibil datorită celei mai recente investiții în fabrica Danone din București, acolo unde producem marea majoritate a produselor consumate în România. Am investit peste 340 de milioane de lei în operațiunile locale, iar această lansare dovedește încrederea noastră în potențialul de dezvoltare al pieței românești, dar și dedicarea noastră de a continua să creăm valoare în Romania, prin investițitiile constante în fabrica noastră, în iaurturile Danone, precum și în cauze sociale. Noul pahar KISS, un mix subtil de îndrăzneală și simplitate, este cea mai recentă inovație a noastră și suntem bucuroși că România este prima țară din estul Europei în care Danone o implementează”, explică Cristina Popescu, director comunicare Danone Europa de Sud Est.
Relansarea portofoliului Danone a presupus o investiție de 10 milioane de lei și a avut la bază implementarea unei tehnologii unice în fabrica Danone din București. Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulându-se pe parcursul a 8 luni și implicând o echipă de 50 de oameni din zona de producție și zona tehnică. Produsele care beneficiază de noul ambalaj sunt: Danone Natural, Activia, Danone Delicios, Danonino, Cremosso, Danone Disney.
La conferința din Timișoara a fost prezent, la invitația companiei Danone, Conf. Univ. Dr. Adrian Goldis, Medic primar Medicină Internă şi Gastroenterologie, care a vorbit participanților despre importanța unei alimentații echilibrate pentru sănătate și susținerea unei bune performanțe în muncă, sub motto-ul “Liderii știu să trăiască”. „Sănătatea digestivă este esențială pentru menținerea calității vieții, fiind strâns legată de echilibrul între fiziologic și emoțional. Iaurtul este un aliment esențial, cu densitate nutrițională foarte bună și purtător al unor nutrienți importanți pentru sănătate, de la proteine complete la calciu si alte minerale și vitamine. Bacteriile lactice vii sunt ceea ce îl diferențiază față de alte lactate. Datorită conținutului de bacterii vii, iaurtul, mai ales cel probiotic, ajută sistemul digestiv să funcționeze corect, limitând acumularea de toxine și oferind suport în cazul unor patologii cum sunt constipația sau episoadele diareice. Intestinul, prin sistemul nervos enteric, este o sursă de informație pentru creier, dar este și originea a 95% din serotonina produsă în organism. Serotonina, popular numită hormonul fericirii, are impact esențial asupra stării noastre emoționale și performanței în activitate. De aceea, un simplu obicei sănătos – consumul zilnic de iaurt probiotic – este benefic pentru starea noastră de bine fizic și emotional”, a explicat domnulConf. Univ. Dr. Adrian Goldis.
Danone este producătorul cu cel mai mare și diversificat portofoliu de iaurturi, produsele sale adresând diferitele preferințe ale consumatorilor, indiferent de vârstă. Danone oferă de la formule foarte simple de iaurt alb ce au la bază doar lapte și fermenți, până la rețete sofisticate aduse de gamele de răsfăț sau chiar soluții gata de consumat în momente specifice de consum, cum sunt iaurturile pentru micul dejun sau cele care pot fi servite ca gustare între mese. Iaurturile Danone produse în Romania au beneficiat în ultimii ani de îmbunătățiri constante la nivelul formulelor, astfel încât să răspundă noilor opțiuni ale consumatorilor. Danone a lansat rețete foarte simple, utilizează coloranți din concentrate de sucuri de fructe și legume, a introdus iaurturi cu strat de gem de fructe.
Danone este liderul pieței atât pe segmentul “iaurturi”, cu o cotă de piață de peste 50%*, cât și pe cel de lactate proaspete. De asemenea, consumatorii români au ales Danone pe primul loc în topul calității iaurturilor de pe piața din România (conform studiului QUDAL – Quality medal realizat în 2015 de compania elvețiană ICERTIAS). Totodată, Danone a fost ales doi ani la rând drept iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/preț (potrivit raportului Best Buy Award pentru România, realizat de ICERTIAS, 2014/ 2015).
* Conform Nielsen, Danone este numărul 1 în iaurt, în România, în perioada aprilie 2014-martie 2015. (Copyright © 2015, The Nielsen Company)
Danone România
Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.
Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 140 de ţări, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2014 vânzări de peste 20 miliarde EURO.
Danone a facut primul pas pe piață în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special copiii. Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase și nutritive. Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi în stil grecesc, bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăț (Danette) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe, așa cum sunt în România Cremosso și Delicios.
Citiți principiile noastre de moderare aici!