Constructorul român care lucrează la lotul 4 arată o bună mobilizare pe şantier. Ultimele imagini arată că aici se lucrează în ritm alert. Astfel, la nodul de la Şoimuş se apropie de final montarea grinzilor la pasaj şi se lucrează la armarea şi betonarea plăcilor. De asemenea, pe şantier se forează coloanele la fundaţiile unor pasaje, se realizează protecţiile pentru taluzuri şi se realizează racordurile pentru canale.
O lucrare mai importantă este cea de la dealul unde a fost descoperită peştera cu liliecii care au fost relocaţi. Aici este nevoie de un efort considerabil, se efectuează săpături, iar ulterior vor fi necesare intervenţii pentru consolidarea acelui versant.
La Centrul de Întreținere și Coordonare care se construieşte la Șoimuș se lucrează în prezent la fundațiile depozitului de material antiderapant și la clădirea atelierului de reparații.
Acest lot a fost licitat pentru 419 milioane de lei, în noiembrie 2013. Lucrările ar fi trebuit să fie finalizate în mai 2016. Lungimea tronsonului este puțin peste 22 de kilometri și face legătura între nodul de la Ilia și cel de la Șoimuș, acolo unde începe autostrada Deva – Orăștie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!