Ca dovadă că noua conducere a Prefecturii Timiş are priză la public, oamenii au adresat instituţiei, luna trecută, un total de 60 de petiţii în scris, acestea fiind deja soluţionate. De asemenea, 82 de asemenea solicitări sunt în curs de soluţionare. Un număr de 83 de persoane au fost primite în audienţă iar 83 de cetăţeni au primit informaţii la ghişeu. La telefonul cetăţeanului au fost primite 99 de apeluri.
În comparaţie, oamenii au depus un total de 2.600 de petiţii, mai mult dintre acestea au fost soluţionate pozitiv. Cifrele de anul trecut reprezentau deja un record faţă de anii trecuţi, cel mai probabil, numărul petiţiilor depuse în acest an va fi mai mare. Tot anul trecut, 600 de locuitori ai judeţului s-au înscris în audienţă la prefect sau la unul dintre subprefecţi, în timp ce ghişeul de relaţii cu publicul a înregistrat 160 de cereri.
În ceea ce priveşte telefonul cetăţeanului, acest serviciu va fi cu siguranţă confruntat, în 2009, cu mai multe apeluri decât anul trecut dacă ne gândim că doar în mai au fost efectuate 99 de asemenea solicitări iar anul trecut au fost efectuate în jur de 150 de solicitări prin acest mijloc de comunicare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!