Ediţia din aprilie va conţine, printre altele: 4 conferinţe (în total 44 de prezentări inspiraţionale), 16 workshopuri, unde peste 50 de specialişti, experţi, consultanţi, antreprenori, manageri, traineri şi moderatori profesionişti îi vor ajuta pe participanţi să îşi dezvolte abilităţile de management şi cele antreprenoriale, prin sesiuni bazate pe interactivitate şi schimb de experienţă, 4 mese rotunde (cu peste 48 de invitaţi de marcă din diverse domenii care vor susţine dezbateri în jurul unor teme de impact pentru mediul de business românesc).
Una dintre noutăţile ediţiei constă în organizarea unui workshop special dedicat persoanelor de conducere, susţinut de renumitul dirijor şi specialist în neuroştiinţe Giorgio Fabbri, despre un nou tip de inteligenţă pentru un leadership inovativ.
„Printre preocupările noastre constante rămâne dezvoltarea spiritului antreprenorial şi sprijinirea celor care vor să pornească pe drumul nu lipsit de provocări al întreprinzătorilor”, declară Laszlo Pacso, coordonatorul Business Days.
„Credem în continuare că dezvoltarea relaţiei de colaborare între mediul academic şi mediul de business poate juca un rol esenţial în crearea unei culturi antreprenoriale sănătoase în ţara noastră şi poate ajuta tânăra generaţie pentru a-şi găsi mai uşor rostul în societate. Vom continua să dezvoltăm parteneriate cu toate universităţile importante din ţară şi să ajutăm ca şi catalizator în crearea unor punţi funcţionale de comunicare şi interacţiune cu mediul de business. Platforma Business Days va juca un rol esenţial în acest demers. Vom continua să dezvoltăm relaţiile cu administraţiile locale, pentru a facilita discuţiile şi derularea unor proiecte cu mediul de business şi mai ales în generarea unor soluţii viabile pentru implementarea strategiilor de dezvoltare ale marilor aglomerări urbane. Credem că dezbaterile şi discuţiile din cadrul meselor rotunde Business Days contribuie în mod semnificativ la crearea primilor paşi pentru acest demers”, mai spune Laszlo Pacso.
Evenimentele Business Days le oferă participanţilor posibilitatea de a asimila informaţii pe patru paliere, astfel încât să aibă un câştig triplu: inspiraţie, idei şi posibili parteneri de afaceri. Acţiunea include conferinţe, workshopuri, sesiunile formale de business networking, respectiv start-up suport – acţiuni dedicate start-up-urilor.
Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere le puteţi găsi pe pagina special creată. Tipurile de acces sunt BASIC, PREMIUM, MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi ecuson pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.
Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi din lumea afacerilor precum Radu Georgescu, Eberhard Jung, Giorgio Fabbri, Cristian Secoşan, Mru Patel, Dragoş Anastasiu, Felix Pătrăşcanu, Marius Ghenea, Sergiu Neguţ, Adrian Cioroianu, Felix Daniliuc, Ovidiu Chiorean, Voicu Oprean, Mihai Stănescu, Amalia Sterescu, Sorina Bradea, Florentin Banu, Gabriella Pacso, Ovidiu Toader, Andrei Roşca, Răzvan Ogârcin, Cornelia Bedros, Adrian Bădescu, Cristian Nacu, Diana Vitan Martinaş, Adrian Florea şi multi alţii.
Timişoara Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociaţia Dezvoltatorilor de Soluţii de Comunicare Online), Newfield Consulting si MMC- co-organizator. ADeSCO este o organizaţie non-profit al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă şi durabilă în România.
Citiți principiile noastre de moderare aici!