„Avem peste tot în lume o strategie de dezvoltare agresivă, nu doar în România. Purtăm discuţii în diferite stadii de negociere, cu mai mulţi dezvoltatori locali şi internaţionali, să deschidem în România încă 20-25 de hoteluri, sub toate brandurile Hilton. Fie prin contract de management, fie prin franciză”, a precizat Rob Palleschi. Acesta a adăugat că brandul Hilton ce va fi folosit în construcţia acestor hoteluri va fi stabilit în funcţie de puterea financiară a dezvoltatorului, de piaţă şi de locaţie. În mod tradiţional, aceste hoteluri vor avea patru sau cinci stele.
În prezent, la Oradea se construieşte cel de-al treilea hotel Hilton din România, care va fi inaugurat în septembrie 2010, iar investiţia, aparţinând companiei Calipso, se ridică la circa 15 milioane euro.
Brandurile administrate de Hilton au fost divizate la începutul acestui an în două categorii: divizia full-service, care cuprinde Hilton, Doubletree şi Embassy Suites, şi divizia focus-service, care include Hilton Garden Inn, Homewood Suites, Hampton şi Home Suites.
Citiți principiile noastre de moderare aici!