Participanţii antrenaţi în cea de-a treia ediţie a campaniei pro-carte au fost elevii timişoreni. Cu…cărţile pe masă, rezultatul donaţiilor strânse la Cărtureşti şi Publitim, tinerii şi-au spus deschis părerea despre literatura preferată, răgazul petrecut cu lectura şi permanenta ei luptă cu insidioasele tentaţii ale net-ului şi mess-ului. Ei au explicat limpede că băieţilor le plac romanele de aventuri, în vreme ce fetele de azi sunt interesate de zona chic-lit, cu eroine mondene, pasionate de shopping şi fashioniste sadea. La câte un pahar de limonadă, discuţia a decurs lejer, relaxat, iar apoi a fost rândul celor de la Teatrul Auăleu să-şi delecteze junii muşterii cu „Dragă Elena”, poate-poate, dacă nu au cine ştie ce apetit pentru lectură, se vor lăsa atraşi de scena vie. Lecturi urbane este un proiect început acum doi ani la Bucureşti, iar campania timişoreană, intitulată „Lecturi urbane pe malul Begăi”, a fost organizată pe plan local de către Biz-E şi Auăleu Teatru, cu sprijinul Inform Media şi 24FUN.
Codrina Diana Tomov
Citiți principiile noastre de moderare aici!