Primăria Timișoara a lansat miercuri, 17 ianuarie, o nouă licitație pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), una de 7,3 milioane de lei, fără TVA, adică aproximativ 8,7 milioane de lei, cu TVA, echivalentul a 1,75 milioane de euro. Se caută, de fapt, o firmă care să ridice o hală pentru mentenanța tramvaielor. Investiția este una obligatorie, fiind cuprinsă în contractul de finanțare pentru achiziția noilor tramvaie de la Bozankaya.
Durata contractului va fi de 11 luni, iar ofertele se pot depune până pe 12 februarie, ora 15.
„Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice fazele: Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor, Proiect tehnic de execuție şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investitii «Hală integral închisă pentru mentenanța tramvaielor noi».
Investiția presupune realizarea următoarelor lucrări: construirea unei hale pentru mentenanța tramvaielor noi, realizare groapă tehnică pentru amplasarea strungului de rectificat profil bandaj, livrat de furnizorul tramvaielor noi, realizare cale de rulare tramvaie în incinta halei, instalații electrice, instalații sanitare, instalații termice precum și echiparea halei cu un pod rulant de 5t și montarea a 12 elevatoare adaptate tramvaielor noi”, se arată în anunțul publicat pe SEAP.
Hala, necesară pentru noile tramvaie
Potrivit caietului de sarcini, clădirea trebuie ridicată în apropiere de actualul depou de pe bulevardul Dâmbovița, nr. 67. Clădirea avea un singur etaj și, pe lângă dotările tehnice necesare, trebuie să își asigure o temperatură constantă de minimum 5℃, dar și condiții propice în privința umidității și prafului. Aceasta va fi și supravegheată video, dar trebuie conectată și la datacenterul STPT.
Același document vorbește despre contractele privind înnoirea flotei de tramvaie încheiate cu producătorul turc Bozankaya. Acesta din urmă s-a obligat să livreze și echipamente pentru mentenanța mijloacelor de transport în comun, însă beneficiarul, primăria în acest caz, are obligația de a amenaja spațiul în care acestea să fie folosite. De asemenea, primăria ar trebui să modernizeze și 34 de stații de transport în comun de pe liniile pe care circulă noile tramvaie, dar ultima noutate despre acestea a venit acum aproape doi ani, în aprilie 2022, când a fost începută proiectarea.
Pe aceeași temă:
Un sfert din totalul de stații de tramvai din Timișoara vor fi modernizate
Trimite articolul
Xnu-i grabaaaa, ce atata mentenanta, obligatii contractuale si alte vrajeli! important era fie vopsite galben negru!