Un prim pas înainte pentru șantierul Dumbrăvița-A1, deși încă există blocaje pe sectorul 1, de la intrarea în Dumbrăvița. După blocajul realizat de rezilierea contractului cu Tehnocer, firma care se ocupă de lărgirea și modernizarea drumului Dumbrăvița – A1, la începutul anului, după expertize pe teren, s-a lansat o primă licitație pentru tronsonul 2, de la benzinăria Socar spre A1.
Este vorba de lucrarea de 4 benzi Dumbrăvița – A1, mai precis sector Socar – centura descărcare.
Vor fi efectuate lucrări de extindere a drumului la patru benzi, optimizare a racordului la autostradă, cât și de iluminare a sensurilor giratorii și automatizare a trecerii la nivel cu calea ferată. Ofertele pot fi depuse până la data de 28 decembrie 2022. Valoarea contractului este estimată la 75 de milioane de lei.
Conform proiectului tehnic actualizat, lucrarea ar trebui încheiată în cel mult 6 luni.
„Aseară s-a acceptat în sistemul de achiziții publice anunțul pentru licitația deschisă pentru lucrare. Ofertele pot fi depuse până în 28 Decembrie și valorează 75 milioane de lei inclusiv TVA. Dacă nu va avea complicații, conform proiectului tehnic ar trebui să înceapă în primăvară, în martie, anul viitor.
O noutate este suplimentarea unui strat de baza de 8 cm grosime pe această porțiune intens circulată. Constructorii să se încumete să vină la licitație. Așteptăm și pe acest tronson firme cu experiență”, transmite Alin Nica, președintele CJ Timiș.
Pentru tronsonul 1, reprezentanții CJ Timiș spun că deși a fost încheiat un protocol cu Primăria Dumbrăvița și Primăria Timișoara, stâlpii de transport în comun tot nu au fost predați de municipalitate. Deci, momentan, se va realiza sectorul până la autostradă, iar aleșii de la CJ Timiș se așteaptă să existe o deblocare pentru a începe demersurile și pe tronsonul 1.
Vă reamintim că, șantierul de extindere la patru benzi Dumbrăvița – Giarmata – A1 a ajuns la 28% din execuție la finalul anului 2021. Instituția i-a mai dat totuși o șansă constructului, însă pe 19 ianuarie, a anunțat că a trimis o notificare pentru rezilierea contractului. Constructorul nu putea onora contractul cu garanția de execuție, care trebuia să fie emisă de City Insurance, societate aflată în faliment.
CJ Timiș a demarat mai apoi proceduri de expertiză pe teren, întrucât instituția nu știa nici unde se situează cu șantierul, constructorul refuzând să actualizeze graficul de lucrări. Expertizele s-au finalizat, iar concluziile au fost punctate.
CJ Timiș a semnat încă din martie 2018 contractul pentru „Modernizare DJ 691: lărgirea la patru benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu) – Centura Timișoara și Centura Timișoara – Autostrada A1 (km 12+975)”, care va fi executat pe două tronsoane. Proiectul este desfășurat în parteneriat de Consiliul Județean Timiș, Primăria Timișoara și Primăria Dumbrăvița.Șantierul a fost deschis în anul 2020, de societatea SC Tehnocer SRL.
Pe aceeași temă:
Șantierul Dumbrăvița – A1, lucrări la 12%. Trebuie să fie gata până în septembrie 2022
Începe șantierul pentru 4 benzi în Dumbrăvița, anunță CJ Timiș. Ar trebui să fie gata în 2022
Trimite articolul
X….opaaa , opaa..!!! …dar e un lucru bun ceea ce a lăsat în urma echipa compusa SUPER HOTUL MARAN – SECTANTUL USUROS – PITICUL DE LA CJ CU 3 AMANTE..??????
….doar în România, încă un SECTANT USUROS împreună cu un AFEMEIAT MOLDOVEAN și un DR PITIC CUN3 AMANTE pot sa trăiască liberi (nearestati) , ținând cont de JEGUL SI MIZERIA , VANDUTE AUTORITĂȚILOR PUBLICE DIN TIMIS
Cu alta firma a lui Maran s-a semnat acum?