Zona aflată în aria teritorială a Secţiei Drumuri Naţionale Arad a atras cele mai multe oferte, patru la număr. Nici pentru SDN Timişoara nu putem spune că a lipsit interesul, au fost depuse trei asemenea oferte, se arată într-un răspuns oficial furnizat de DRDP Timişoara, la solicitarea Tion.ro.
Ca o veste bună, licitaţia pentru stabilirea firmelor care se ocupă de deszăpezire include în traseele licitate şi lotul 2 al autostrăzii Timişoara – Lugoj, aflat în prezent încă în lucru. Deci, teoretic, acesta ar trebui deschis circulaţiei înainte de începerea iernii. Pentru Acordul – Cadru pentru „Întreţinere pe timp de iarnă 2015-2016, D.R.D.P. Timişoara – Autostrada A1 km 494+236 – km 584+818 Remetea Mare – Nădlac Autostrada A11 km 0+000 – km 2+300 Arad – DN7” au fost depuse două oferte. De asemenea, pentru Autostrada A1 km 440+990 – km 494+236 Traian Vuia – Remetea Mare şi A6 km 0+000 – 10+518 VO Lugoj-Ţipari a fost depusă o singură ofertă.
Ofertele pentru toate cele opt sectoare au fost deschise între 1 şi 6 octombrie, în prezent derulându-se operaţiunea de analizare a ofertelor lansate. Deci, teoretic, în următoarele zile ar trebui să avem stabilite şi firmele care ar trebui să se ocupe de deszăpezire, astfel încât să nu fie probleme. Totuşi, se mai pot întâmpla şi situaţii neplăcute.
În urmă cu câţiva ani, pe autostrada Arad – Timişoara firma tocmită pentru a curăţa zăpada efectiv a dispărut din peisaj, nefiind capabilă să-şi îndeplinească obligaţiile. Atunci a fost necesară aducerea de utilaje speciale de la alte direcţii de drumuri pentru a se putea rezolva problema. În acest an, Direcţia de Drumuri şi Poduri Timişoara este mai bine pregătită, vă aducem aminte că, de curând, aici au sosit mai multe autofreze speciale, nou-nouţe, aflate la dispoziţia DRDP.
Alte articole pe aceeași temă:
DRDP are, deocamdata, sare si nisip pentru drumurile din Timis. Licitatie pentru utilaje
Citiți principiile noastre de moderare aici!