Comisia de Circulație din cadrul Primăriei Timișoara a decis, joi, instituirea limitei legale de viteză la 50 km/h pe marile artere din Timișoara.
„Comisia de circulație de la nivelul Primăriei Timișoara a decis astăzi, ca pe toate sectoarele de drum public din municipiu viteza de circulație maximă admisă să fie de 50 km/oră, începând de la data de 1 Decembrie 2021. Decizia a fost luată cu unanimitate de voturi pentru siguranța participanților la traficul rutier și vizează, de fapt, câteva marile artere de ieșire din oraș, cum ar fi: Calea Torontalului, Calea Aradului, strada Simion Bărnuțiu, bd. Take Ionescu, bd. Liviu Rebreanu”, transmit reprezentanții Primăriei Timișoara.
Pe străzile pe care limita de viteză este de 30 km/h nu se modifică nimic.
Dispar unele semafoare inutile
Tot joi, Comisia de Circulație a aprobat desființarea instalațiilor de semaforizare din cinci intersecții: Piața Iuliu Maniu, bd. Regele Carol I – str. Iancu Văcărescu, str. Dr. Iosif Nemoianu – str. Dr. Liviu Gabor, Piața Mărăști, str. Mihail Kogălniceanu – str. Avram Imbroane (Gara de Est).
Oricum erau nefuncționale și erau lăsate pe intermitent. Majoritatea au fost montate odată cu implementarea sistemului de trafic management, inaugurat în octombrie 2016. Au trecut cei cinci ani de la finalizarea lucrărilor pe fonduri europene, astfel că semafoarele pot fi date jos din trafic.
„Aceste corpuri de semaforizare nu au foarte multă utilitate în clipa de față, cât funcționează pe galben intermitent. Cu ocazia asta, le vom putea depozita și refolosi pentru viitoare proiecte de infrastructură ale orașului. Scopul nostru este să eficientizăm sistemul de semaforizare din oraș și vom supune mai multe intersecții semaforizate unei analize. Din acea analiză vom pune, de test, mai multe semafoare pe intermitent, pentru a afla dacă sunt chiar necesare, în vederea desființării lor”, a transmis viceprimarul Ruben Lațcău.
Reprezentanții primăriei spun că deciziile Comisiei de Circulație de joi sunt, de fapt, o primă etapă dintr-un proces mai amplu de verificare și eficientizare a sistemului de management al traficului. Vor fi testate, în următoarea etapă, semafoarele din 13 intersecții.
Din Comisia de Circulație fac parte: viceprimarul Ruben Lațcău (președinte), consilier personal al primarului Fritz – Rudolf Graef (vicepreședinte), șeful Serviciului Administrare Infrastructură Rutieră – Ioan Ganciov.
Membri sunt: Dumitru Domășnean – director Poliția Locală, Vasile Olar – șef Birou Infrastructură, Cristina Gavra – șef Birou Mobilitate și Transport, Lucian Suciu – consilier al viceprimarului Ruben Lațcău, Cristian Diceanu – consilier Biroul Monitorizare și Gestiune Trafic, Adriana Caza – consilier Biroul Mobilitate și Transport și un singur reprezentant al Poliției Rutiere.
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
FOTO. Primăria Timișoara a mai desființat 20 de locuri de parcare lângă centrul Timișoarei
Reguli „noi” în intersecția de la Podul Maria. Nu se mai poate face stânga spre bd. Vasile Pârvan
Trimite articolul
XDupa ce incompetenii din administratia Robu nu au fost in stare sa gestioneze acest sistem de semaforizare vin cei din administratia lui DoNimic in frunde cu vicele penal, dublul repetent Latcau sa isi dea cu parerea despre circulatie. Despre ciudatul Rudolf Graef nici nu are rost sa discutam. Partidele responsabile trebuie sa declanseze strangerea de semnaturi pentru demiterea primarului si trimiterea acestei administratii incompetente acasa.
-
Care partide responsabile?
pnl timis? si sa piarda locurile in consiliu? mai ales acu dupa ce s-au certat de numa’ cu alegerile lor interne? ori aripa Ambrus desprinsa pe motiv de pactizare cu usereu?
psd timis? care merg pe burta de cand tinereii pesedisti au preluat puterea in partid? Ritivoiu, care se ocupa cu scrisori deschise catre fritz? simonis, care plateste articole pe tion sa dea din gura sa para si el implicat, dupa fiecare articol platit al lui trifan?
aur timis? exista macar? sau is prea ocupati cu semnaturile “pentru demiterea lui mutankamon”, o abureala trista pentru naivii care nu stiu procedura de demitere a presedintelui?
Care partide responsabile?
La asa cetateni, asa politicieni, se merita reciproc. Iar cei cativa victime colaterale… asta e, lupta are si victime, toti se lupta, unu n-ar construi ceva, lucra ceva, uni ceva. Revolutia m#ii a dat roade, ura generalizata, sub bagheta intaiului skior jucator de golf al tarii.
Probabil mai e un pic pana sa ajunga cutitul la os la suficienta lume.-
semnaturi se strang pentru declansarea procedurii de suspendare, adica initierea unui referendum, ca doar nu crezi ca-l suspenzi pe neamtu’ cu semnaturi
-
ia citeste tu constitutia sa vezi care e procedura:
Art. 95 – Suspendarea din funcţie
(1) În cazul săvârşirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei, Preşedintele României poate fi suspendat din funcţie de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor, după consultarea Curţii Constituţionale. Preşedintele poate da Parlamentului explicaţii cu privire la faptele ce i se impută.
(2) Propunerea de suspendare din funcţie poate fi iniţiată de cel puţin o treime din numărul deputaţilor şi senatorilor şi se aduce, neîntârziat, la cunoştinţă Preşedintelui.
(3) Dacă propunerea de suspendare din funcţie este aprobată, în cel mult 30 de zile se organizează un referendum pentru demiterea Preşedintelui.Semnaturile alea nu au nici o valoare legala, e o miscare de punere pe agenda publica a temei demiterii. Si o miscare de a strange a datelor personale ale celor care semneaza, dar na, avem incredere in aur ca nu le va folosi “aiurea”, desigur…
-
-
-
Care sint partidele alea responsabile?PNL si PSD?MM de postac de 2 bani ce esti.
-
Nu-s responsabili nicicare.
PNL-ul s-a canibalizat singur si ne-a umplut de scarba (PNT-cd scrie pe ei, ca soarta), iar PSD-ul … mde, ciuma rosie, ce sa-i ceri?
Dar in comparatie cu nenorocitii astia de neomarxisti homosexuali sunt acceptabili. Ce dreacu, cineva trebuie sa faca politica. Cine ai vrea? AUR-itii? -
Sunt acele organizatii care vor declansa strangerea de semnaturi pentru demiterea acestui clown de la primarie. Daca nu sunt, vom suferi toti consecintele actunilor acestui impostor. Deja se sta in frig si fara apa calda, vom ramane nu doar cu infrastructura subdezvoltata ci se va ajunge sa se ditruga si ceea ce avem deja. Este absolut ridicol ce se intampla si trebuie luate masuri preventive cat mai urgent.
-
-
Chiar vreau sa reducă viteza pe toate celelalte străzi între 10-30 la oră maximal. Precum in restul UE vestic. Eu zic ca trebuia măsură asta sa o bage Fritz din primăvară, și mai evita niste accidente grave, plus multe noxe, plus poluare fonică.
-
@ONGist lollipop, limitat intelectual, fara responsabilitati, tipic troll usr-ist, 0 barat tehnic care nu poate sa inteleaga ca o masina polueaza mai putin la 70 kmh decat la 30, ca de 10 ce sa mai vorbim. In UE vestic sunt coridoare cu unda verde unde se circula cu 60-70. Sunt locuri conduse de nazisti eco prosti tun ca orice fanatic care iau tot felul te masuri pentru a da bine la limitatii intelectual dar de fapt fac lucrurile mai rau si se ajunge sa se polueze mai mult.
Accidentele grave s-au produs din cauza neatentiei si vitezei peste limita. Cine nu respecta 70 nu va respecta nici 50, asta daca nu iti este clar. In plus masinile noi dotate cu echipamente moderne franeaza de la 70 mai bine decat cele vechi de la 50. Dar tu nu stii lucruri de genul…
Iar daca te plangi de poluare fonica muta-te intr-un sat de munte acolo unde iti vei gasi un loc de munca numai bun pentru IQ-ul tau.
Si asa, ca fapt divers, ca sunt rusofil si aurist, am certificat verde pe baza de Pfizer. Deci inghite-ti cuvintele si pune mana pe carte poate termini si tu o facultate spre deosebire de idolii tai Raoul Trifan si DoNimic Fritz. Chiar daca ramai de 2 ori repetent ca Ruben Latcau tot e ceva decat nimic, DoNimic. -
Esti vai de capul tau. Mai un pic si vrei sa mearga cu spatele. Cum adica reducerea poluarii la viteze de 10 km/ora? Esti nebun? Cu viteza asta merge un om daca se grabeste. Cat timp va face un sofer sa traverseze orasul? Cat fum va scoate in timpul asta?
Vai de capul tau de frustrat!
Tu nici de trotineta nu esti bun. Zici USR-ist si tragi apa.-
Sunt prosti tun si o tin doar pe a lor. Din prostie si incapatanare ajung sa faca mai mult rau decat era inainte. Exemplul elocvent este gestionarea situatiei de la colterm. Noroc ca lumea s-a prins de tehnicile lor de manipulare si a vazut ca imparatul DoNimic e gol.
-
-
Bravo Robu II si acolitii lui. Alalalt era un bolnav psihic, asta e un retardat psihic.
sa va duceti dracului de neomarxisti cu trotineta sa va ia!
Am votatcu astia ca nu-s asa de rau ca Robu. Sunt o proasta, dar nu mai prinde tovarasu’ doNIMIC mandatu’ doi.
Du-te naibii de fanfaron nesimtit cu consilierii tai de cacat cu tot.
-
dar care iti este problema ? … ti se pare normal ca pe L.Rebreanu, printre blocurile din sagului sa se circule cu 75-80 km/h ?
Pe Stan Vidrighin, dupa inserat este imposibil sa mai vezi pietonii pe trecerile din jurul P&G si Spumotim, acolo iara se goneste cu 80-100 km/h … ideile astea cu 70 in oras sunt niste idei imbecile si cretine care aduc numai accidente si poluare mai multa.
Uitete prin alte tari civilizate, unde se reduce viteza la 30 km/h ptr siguranta pietonilor .. noi ne suparam ca nu mai putem merge cu 80-100, ca deh, ne-am nascut in masini si restul nu mai conteaza-
Invata sa scrii corect gramatical.Zici ca a tastat o maimuta.
-
Ma refeream la Lacri.
-
-
Ești la fel de inept ca și idolul tău DoNimic Frig. Dacă te-ai pricepe ceva mai mult la tehnică ai știi că o mașină consumă mai mult și în consecință poluează la viteze mici și la viteze mari. Pe la 70-80 se îndreaptă spre consumul optim pentru că poate fi cuplată o treaptă superioară de viteză. Cât despre accidente, ele se întâmplă din neatenție mai mult decât din cauza vitezei iar cine depășea 80 la oră va depăși și 50. Acolo la Spumotim e într-adevăr dezastru și din vina indisciplinei pietonilor, fiind o zonă de evitat. În rest sunt semafoare la treceri deci nu este vreo problemă ci doar rea-voință din partea conducătorului iubit.
-
@Anti_vir – De aceea pe autostrazile din Europa, in momentul in care se depasesc limitele de poluare apar acele restrictii viteza ?
Cum adica ? … turatie mai mare inseamna poluare mai multa cumva ? Or fi prosti si aia.
Daca te-ai pricepe tu macar putin la tehnica, ai intelege ca atata timp cand nu mergi subturat si esti in zona medie a plajei de cuplu a motorului, turatia mai mare nu iti aduce nimic in plus, decat viteza si consum marit (poluare mai multa, pe scurt)
Asadar, la o masina cu o cutie de viteze ce are rapoarte scurte, de oras, esti lafel de comfortabil in plaja de cuplu si la 50 km /h cat si la 70 km/h.
Diferenta data de cele 200-300 rpm in plus, iti adauga si un ciclu injector, la fiecare rpm, asa ca mai explica-mi te rog o data, ca sunt eu mai prost si nu ma pricep, cum o turatie mai mare rezulta in poluare mai mica ? -
exact! la statul pe loc, fara sistem start-stop se polueaza cel mai mult si la demarajul ce urmeaza dupa aceea.
-
-
Crezi ca restrictiile de 50 ii vor calma pe cei ce merg cu 75-80 asa cum spui tu? Eu nu cred si cu atat mai putin cei ce merg cu 80-100.
Daca o lege data nu e si controlata ulterior este data degeaba. Asta e un principiu de baza de management dar la noi in primarie mai greu cu managementul si alte reguli de bun simt.
-
-
Zise Lacramioara Vitezomana.
E plin de “specialişti” în comisia de circulaţie.
Cand e vorba de o comisie, inseamna ca nimeni nu este raspunzator pentru deciziile bune/proaste luat in cadrul comisiei!
Oricum in multe decizii luate in cadrul comisiei de circu;latie nu sant oportune cu realitatea!
Aceasta comisie e si renumerata? Oare cu cat?
La privat nu sunt comisii, decine numai o persoana…care e direct raspunzatoare pt deciziile luate!
Daca decizia e buna ..ramane…daca e proasta pleaca acasa!
Asta e diferenta intre stat si privat.
Este doar inceputul implementarii programului VERDE!!!
-Strazi cu o singura banda pentru masini
-Piste de biciclete si trotinete electrice
Interzicerea in Cetate ( zona centrala) accesul masinilor
Desfintarea locurilor de parcare de pe strazile din zona centrala
,, Bulevarde“ verzi pentru mobilitate
Este programul verzilor din Berlin unde Fritz a fost membru si a avut sefa pe Ramona Pop ( Născută şi crescută în Timişoara, s-a mutat la sfârşitul anilor 90 în Germania, a studiat la ştiinţe politice în Berlin şi este membră a Alianţei 90/Partidul Verzilor din 1997-Seator in Parlamentul Berlinului(Senatorin für Wirtschaft, Energie und Betriebe)timp de 9 ani!!!
Am avertizat inca din campania ptr functia de primar al Timisoarei ca tot programul este Copy Paste dupa cel din Berlin si ca o sa distruga orasul asa cum au facut verzii in Berlin/ Germania .
Politica lor nu este pentru cetatean ( vezi sit COLTERM)
Ei stopeaza blockea tot ce este pe hidrocarburi si gaz, masini pe motorina / benzina fara a venii cu solutii concrete de inlocuire.
Ei sant ,,Progresistii“ Verzi , in Romania si se numesc USR
Somn usor Timisoara!
-
Cand tu consideri ca cele enumerate de tine sunt masuri rele, ce distrug orasul, cred ai o problema la mansarda, amice.
Ai comparat Berlinul de azi cu Timisoara de azi si afirmi ca reducerea poluarii si a numarului de masini din oras este o chestie nociva, am imprsia ca te simti nemuritor.
Ne aliniem cu marile orase mega poluate din lume si numarul de cancere pulmonare confima asta, iar tu afirmi ca e rau sa mai reducem din dominatia masinilor si sa dam mai mult spatiilor verzi si pietonilor
Am importat toate fumigenele diesel, banate de tarile civilizate si consideram ca la noi e ok sa poluam pana ne ia dracu, ce conteaza poluarea, ce conteaza numarul deceselor cauzate de poluare, suntem nemuritori, ce naiba … noi vrem sa gonim cu 80-100 prin oras, scotand fum dupa noi, cum sa propui idei deastea, doar nu vrei sa ajungi ca si berlinul … noaptea mintii, amice-
taranco,meri la sat!Timisoara e un oras mare!Asta presupune trafic,zgomot,aglomeratie! Daca vrei liniste ,acege un cimitir rural!Bata-va Dumnezeu de ciudati, ne distrugeti orasul dosnicilor!
-
Timisoara oras mare? Intr-o ora cu bicicleta l-ai traversat si ajungi de pe camp pe camp. Stiati ca din 1961 este interzis claxonatul in orasele din Romania? In Timisoara unii inca nu au aflat. Parca vad campania PSD sau AUR urmatoare: Daca ne alegeti vom face Timisoara ce-a fost, ba mai mult decat atat. Vom avea iarasi trafic, zgomot si aglomeratie. Vom desfiinta iarasi trecerile de pietoni si le vom baga un verde la fiecare 3 rosuri. Masinile vor avea voie iarasi pe liniile de tramvai. Si vezi ca ai depasit o limita proferand blesteme. Sper sa aibe efect de bumerang asa cum se intampla de obicei.
-
greu cu voi usr-istii… get help… suferi de anxietate… become a man… toti sunteti copii in corp de adulti
-
-
-
Dadaa, ma bucur ca mai exista oameni care gandesc. O decizie foarte buna. Francezii( parca si in Milan) limiteaza la 30km/h si la noi se revolta ca se revine la 50. Bine ca nu vor 130. Se grabesc sa ajunga de la amante la sotii si invers?! Au uitat de semafoare. Eu zic sa le scoatem pe toate, sa fie fericiti.
-
-
Mai retard ca tine nu am vazut.Oare ce IQ ai?
-
Tot ce ai spus poate duce la un oras mai bun si prietenos pentru oameni si mediul… asta este viitorul, nu bulevarde cu 4 benzi pe sens limitate la 70 la ora dar cu aglomeratie peste tot…
In toate lumea “city planning” acuma se face cu mai putin masini. Nu ai nimic de castigat daca vrei sa ramani in urma, daca esti dependant de masina ta, dute la tara cu masina ta si bucura te singur de facturi mari la benzina, dar fara sa na polua aerul sau a lovi pe pietoni…
Asa face Friptz economie la curent electric taind din semafoare? Ca nu cred ca s-au gandit ca omul mareste viteza ca sa prinda verde la semafor :). La viteza asta tot transportul in comun va vi mai afectat. O sa fie coloanele de masini ca niste cortegii funerare. Aia care fac liniute noaptea oricum nu le pasa de viteza legala :)).
“Din Comisia de Circulație fac parte: viceprimarul Ruben Lațcău (președinte), consilier personal al primarului Fritz – Rudolf Graef (vicepreședinte)”
e ceva la care nu se pricep oamenii astia? ca sa stim si noi. cu coltermu ne-au lamurit. latcau mai conduce sau e pieton acu?
Foarte bine. Orasul este pentru oameni, nu pentru masini.
Frustratii de PNListi sa ramana frustrati, ca oricum nu-i crede nimeni ca au votat cu Fritz si vezi doamne ce regreta ei acum. Asta e postaceala de clasa a III-a…
era prea fluent traficu..si m-am gandit sa fiu util ca o boala venerica….
-
Fluent? Poate, dar cu ce pret? Aaaa, nimica toata, niste morti doar. Eu am vazut cum s-a dat peste cap o masina imediat dupa Judetean. Aproape de giratoriul AEM pe dreapta mai este o cruce. Romania pe primul loc in Europa la decese prin accidente rutiere. La 70 Km/h cati crezi ca opreau pe Stan Vidrighin sau Buziasului la zebra? Oricum mergeau cu 80-100. Nimeni nu oprea, dar nimeni. Pe Rebreanu daca se facea rosu vedeai mai 2-3 masini trecand ca doar nu opreai instant la 80 Km/h. Toti vedeam, numai politia nu.
Foarte multa lume foloseste tot mai des termenul de neo-marxism. Nu cred ca majoritatea stiu ce inseamna, ce presupune, si ce fel de ideologie.
-
Asta ii invata la ședințele de partid din penele, sa zica multe chestii din astea, poate mai pun unii botul si ii cred. Sunt disperati PeNaLii, nu mai stiu ce sa faca sa dea cu noroi in Fritz. Alianta cu pesede? Arata doar cat le place sa linga ce au scuipat pana acuma… 😂
-
Poti sa fi sigur ca habar n-au.Eu as paria ca mai putin de 10% stiu.
-
Nici nu ma intereseaza. Stiu ca PNL este mort, dar inca nu s-a racit. Mai are ceva spasme. Nu l-a omorat nimeni, doar s-a sinucis.
-
-
dar tu stii ce ideologie e aia “centru dreapta modern”? 😀 😀 Lasand mistocareala la o parte, in orice asa zisa ideologie, exista mai multe axe, din care cele mai importante ar fi : economica, sociala, metoda de incercare a impunerii ideologiei. Ca lumea obisnuita nu e in stare sa defineasca neo-marxismul nu e de mirare, asa cum nu e in stare sa defineasca nici marxismul, dar stie clar ca nu si l doreste. Nestiinta asta nu le poate interzice insa sa identifice elemente “(neo)marxiste”, si sa aiba o repulsie fata de ele, de ex: atitudinea fata de religie si practicantii unei religii, impartirea pe clase, evident aia superioara fiind noul proletar, corporatistul, traiul “in comun” propovaduit de arhitecta userista , internationalismul(cultural economic etc), si mai ales propaganda Luptei (cu L Mare) cu dusmanul, demonizarea acestuia, justitia facuta de procurori si nu de judecatori(vezi “dna sa vina sa va” ia si alte asemenea), indiferenta fata de implicarea serviciilor in justitie, atitudinea de”omul nou” prin negarea valorilor traditionale de orice fel, desconsiderarea celor cu alte valori etc. Partea de doctrina economica la usr… o amestecatura, ba scutirea de taxe pe salariul minim, ba scutirea de impozit la it-isti, ba privatizare educatie si invatamant, ba statul sa construiasca spitale, ba promotorii capitalismului, ba afaceri numai cu statul la toti membrii marcanti, ba ne dam cu trotineta, ba vrem autostrazi. O varza. neo marxism e folosit in sens peiorativ, ca reactie de repulsie la ceva neplacut. Asa cum daca ii zici cuiva ca e bou, nu inseamna ca-l si vezi numitul animal, ci anumite caracteristici asemanatoare, sau macar emotii provocate asemanatoare. dar daca ii zici ciumpalac, ce inseamna? nimic? pai atunci de ce se supara? asa cum nici cel care zice ciumpalac nici cel numit nu stiu ce inseamna, comunicarea folosind acest cuvant transmite totusi foarte clar ceva: starea pe care i-o provoaca ciumpalacul celuilalt.
Si revenind la ce conteaza: cati useristi pot defini ideologia de “centru dreapta modern”? sub 0.1%, insa peste 10% stiu ce e neomarxismul. deci ce sunt, neomarxisti sau centru dreapta modern? 😀 😀 😀 -
ai dreptate! termenul corect este neo-fascism
Ce netrebnici, s-au pus sa faca rau populatiei cu o gramada de aberatii in toate domeniile.Mergea prea bine circulatia pe bulevarde si au decis ei ca nu-i bine ca trebuie sa incurcam oamenii si la deplasarea pe drumurile publice nu numai la interzicerea muncii daca nu esti inoculat cu serul celui rau.La fel si cu toate restrictiile pandemice aberante si fara sens pt “binele” poporului.
O sa va duceti voi acolo unde meritati impreuna cu tatal vostru satana.
Excelenta hotarare. Pe Stan Vidrighin, Calea Buziasului unde era limita de viteza de 70, adica lumea mergea legal cu 80 si ilegal cu peste suta, nu aveai cum sa treci ca pieton pe zebra. Nu voiau si nici nu puteau sa opreasca la viteza aia. Si sunt o multime de fabrici si statii de tramvai acolo. Nici din greseala nu oprea vreo masina sa te lase sa treci. Dar hotararea asta este egala cu zero daca politia nu vegheaza la respectarea legii. Si cel putin in TM, nu vegheaza.
-
Este scurt, 50-70 tot pe acolo este. Aș recomanda ca trecerile pentru pietoni din zonă și nu numai să fie mai bine iluminate (ex. Dinspre AEM către Moșnița). Diferența este enormă pentru șoferi dar și pietoni: gata testarea, implementați!
Nu inteleg pentru ce aceste limitari de viteza ? Ar trebui sa existe un istoric de accidente pentru a avea logica.
-
Ai auzit de preventie? Vrei sa moara oameni ca si cum a cazut poarta de pe Lugojului pana sa se faca ceva? Biciclistul ce a fost omorat pe Stan Vidrighin e un ex. Cate vrei, 100?
-
pai hai s ainterzcicem masinile si motocicletele, previn totul si nu mai circula nimic, niciodata. Ai rezolvat problema.
Niste cretini plusereii.
O sa votez PSD, macar aia-s hoti da’ nu imbecili.
-
Oricum nu se poate circula mai rapid. E imposibil pe asa drumuri. Iti bati joc de masina si de banii lucrati cu greu. Pt unii e usor, înțeleg. Easy come easy go. Pt acei unii, nici nu prea conteaza cat e limita…ei merg cu cat vor. Politia inexistenta.
oricum cu bicicleta nu poti prinde mai mult de 50kmph…userism clasic…bravo!
-
Usr ul copiaza doar ce e mai prost de dincolo / sa vina bliturile sa puna taxa pentru trecerea prin centru, sa mergem doar cu bicicleta si au rezolvat toate problemele comunitatii. Toti idiotii care daca au umpic de cultura si se cred experti in toate domeniile sau adunat acolo
-
Asta inseamna sa fii userist, sa suferi de sindromul Dunning Kruger(ma rog, ei nu sufera, noi suferim, lor le place sa dea cu pietre de acolo din varful “Mount Stupid” in astia mai inapoiati, nu atat de progresisti ca ei)
-
Atata il duce capul pe primarul verde pe dinafara si rosu pe dinauntru: sa impanzeasca orasul cu limitatoare de viteza si sa arda carbuni.
Avem mijloace de transport în comun mai rapide: tren, metrou (dacă tot încercăm să comparăm Timişoara cu Viena, Berlin)? Dacă da, foarte bine! Că tot parcurgeam distanţa Dumbrăviţa (Lidel) – Timişoara (str. Eneas), dimineaţa (între orele 7:30- 8:30) în cca 45 min.
Cu Dumnezeu înainte, să le dea minte!
Eu zic sa bage si cota la benzina si circulatia dupa numar de inmatriculare, o zi par o zi impar.
Si sper sa ajunga unde a ajuns si cel ce a mai impus asa masuri, in anii 80…La zid !
De fapt din aceasta comisie fac parte tot felul de NEPRICEPUTIde la rutiera ajunge unul !
In oras cu 50 km/h asta e nebunie totala. Asta e marxism curat. Deci adica cei care nu au murit inca de Covid precis o sa moara loviti de masini.
Ar trebui doar cei cu certificat verde sa aiba voie cu 70km/h….nu?
-
Da, dar doar cu trotineta, si aia cu boostere, ca si la vaccin, cat mai multe cu atat mai bine.
Adio unda verde, bun gasit stationari la semafoare!
-
Unda verde se poate modifica…dar trebuie oameni care stiu sa porneasca un calculator. Dar la directia de circulatie se pare ca nu sunt. Habar nu au sa lucreze cu sistemul ala.
Și uite așa unda verde a devenit maro…..
Sa se desfiinteze semafoarele de la Centrul Comercial Alfa .Sunt fara rost si stranguleaza circulatia si incurca mai ales pe cei care vin dinspre viaductul Freidorf (trebuie sa astepti de multe ori chiar si 3(trei) semafoare ca sa treci de intersectie.Una din prostiile lui Romulianu
O sa creasca poluarea netezilor.. lipsiti de circumvolutiuni pe creier.
Limitați va rog și viteza minimă.
Mulțumesc
Se zvoneste ca in Timisoara se va deschide prima filiala din Romania a Partidului Comunist Chinez : o va deschide sotia lui Fritz !? Este sau nu nevasta lui Fritz membra a Partidului Comunist Chinez ? Primul oras liber de comunism din Romania in 1989 a ajuns , in 2021, sub conducerea unuia care are relatii directe cu Partidul Comunist Chinez, via Germania ? Este Timisoara primul oras din Romania democratica cu legatura directa cu un partid comunist la nivel de membrii ? Au votat toti IT-istii din toate corporatiile comunismul ? Sunt doar intrebari.
Nu semafoarele trebuiau desființate, ci comisia de circulație din cadrul primăriei. Această parodie de comisie NU reprezintă interesele șoferilor! Faceți referendum să vezi câți șoferi acceptă reducerea vitezei la 50 km/oră în oraș. Țara de mufloni și dobitoci.
-
Ai spus un mare adevar si nici nu-ti dai seama ca l-ai spus!
Sunteti nebuni , tot urechiatu a semnat instalarea lor , doar era omul de casa a lu Naselu și a lu Robu pe varianta proiectului american sau de unde dracu lau luat ca sau instalat cand era el sef la circulatie si acum pun sa dirijeze aia slim si skin de la circulatie pe care nu ia vazut nuimeni de zeci de ani in strada doar la birouri si cu curu in masini iar acum stau cate 3 aiurea înconjurati de un milion de semafoare . sa dea din maini Țuții cu Friț poate isi iau zborul catre ….undeva.
Proasta decizie,dar asa este cand sunt in primarie numai specialisti!! In cazul multor accidente de pe aceste bulevarde nu viteza a fost problema ci proasta sincronizare a semafoarelor si nerespectarea regulilor de circulatie. Atat timp cat cei din politie stau la caldiurica in birouri si ies doar cand isi aduc aminte pe strazi nu se va schimba mare lucru chiar daca limita ar fi de 30km/h.
In epoca vitezei astia se iau dupa imbecilii din alte tari sa o limiteze. In loc sa puna pe fiecare strada camera de viteza care sa iti faca poza instant daca depasesti viteza si iti trimite sistemul amenda acasa ! Multi pietoni traverseaza ca vacile pe unde ii apuca, pana si cainii vagabonzi traverseaza pe la trecere si semafor!
Soferii nesimtiti care opresc pe banda 1 pe bulevardele pricipale cu avariile incetinesc mai mult traficul decat limita de viteza.
multa ue stimabilei comisii de circulatie a carei presedinte e unul de circula cu carnetul suspendat
Proasta decizie. Fluidizare înseamnă viteza și sincronizare. Rezolvați fluidizarea dlor specialiști!!! Sincronizare înseamnă și protecția pietonilor, dar faceți sincronizare. Viteza înseamnă timp, eficiență, randament. Faceți-le ca de-aia va plătim! Si-acum ce? schimbați toți parametrii pt unda verde? ca dacă ei au fost setați pt 60km/h, trebuie sa o faceți, aceasta v-a aduce ai mai multă staționare și aglomeratie. De departe se observa planul ascuns de a îngreuna viața șoferilor. Pt ce plătim taxe? Parcări ioc, gropi la greu, limitatoare de viteza la greu. După cum am zis, sincronizare și viteza, și atunci toți au loc pe șosea.
-
In viziunea “neo-marxista”, proprietatea privata trebuie desfiintata pentru majoritatea oamenilor si sa-si inchirieze/cumpere servicii de la “clasa” aleasa ce va detine atat Adevarul, cat si mijloacele de productie. Adica sa fie dependenti, si sa “cotizeze” lunar pentru bunastarea conducatorilor luminati ai lumii, cu observatia ca vor putea inchiria serviciile doar in masura in care sunt obedienti ca la corporatie, seful are intotdeauna dreptate. Daca nu “stai linistit la locul tau”, ‘pac’ nu mai ai acces la diverse servicii, de la locuinta la sanatate, educatie, transport. Asteptam cu interes introducerea scoringului social. Un inceput bun ar fi cu nevaccinatii, din start sa aiba minus 1000 puncte.
Că sa mergi cu 50 la ora acum pe bulevarde in TM este o aberație, asta da dovada de incompetenta celor de la primărie. Automat o sa stam mai mult în trafic, adică consumul de combustibil o sa crească, și poluarea va fi mai mare. Încă ne dam cu stângul în dreptul. Sper sa nu se întâmple că promit sa dau in judecata “deștepții” care hotărăsc asta.
Din pacate nu mai suntem Timisoara de alta data.
Suntem un oras unde in toate departametele din primaria Timisoara sunt oameni mici si incompetenti.
Circulatia din Timisoara este doar un exemplu:
– viteza mica nu inseamna siguranta,
– semafoare in exces nu inseamna siguranta,
– bumperele de reducere a vitezei nu inseamna siguranta, (iarna nu avem nevoie de ele?)
– reducerea de la doua benzi la o banda de circulatie nu inseamna siguranta si nici crearea de locuri de parcare,
– crearea de sensuri unice nu inseamna realizarea de lucrari de infrastrucura,
Luarea unei decizii de circulatie trebuie sa aiba in vedere factori ca:
– siguranta in trafic, (participanti la trafic nervosi, frustrati, plictisiti nu este egal cu siguranta)
– impactul asupra poluarii aerului (viteza mica, bumperele, blocajele datorate semafoarelor, lipsa numarului adecvat de benzi duce la o poluare mai mare in Timisoara)
– impactul asupra factorului economic, (timpul inseamna bani, traficul fluent incurajeaza oamenii sa iasa sa cheltuie bani, transportul de bunuri usor duce la vanzari mai mari, s.a.m.d.)
Stim oare care este impactul asupra sigurantei persoanelor in trafic, daca acesta ar fi fluent?
Cat durreaza sa tranversezi Timisoara? (comparatie cu Brasov, de ce ei pot si noi nu?)
Oare nu am creste siguranta in trafic daca? (lista de mai jos cred ca va e cunoscuta)
– s-ar crea poduri noi peste Bega,
– s-ar crea noi viaducte peste calea ferata,
– s-ar crea locuri de parcare (atentie s-ar crea adica de la zero nu sa taiem din benzile de circulatie)
– redeschiderea traficului pe doua benzi pe multe strazil cu sens unic in vederea preluarii traficului de pe arterele mari,
– realizarea metroului, (adica ce suntem atat de incompetenti ca nu putem? Clujul poate?)
Toate listele de mai sus ar putea continua.
Nu cred ca are rost sa aratam cu degetul spun doar ca nu mai exista mandrie de Timisorean.
Oare la fel au lucrat si cei din trecut care au realizat siruri de premiere in Timisoara.
Timisoara cum ai ajuns in halul asta?