Primăria Timișoara se pregătește să organizeze mai multe concursuri pentru funcțiile de directori sau șefi serviciu ori birou. Direcția de Relații Comunitare, Direcția Calitatea Vieții, Direcția Incubator de Proiecte, Direcția Generală de Investiții și Mentenanță cu cele două direcții din subordine, Direcția Infrastructură Verde și Direcția Tehnică, sunt structurile din primărie care nu au șefi titulari. Dar sunt și o sumedenie de birouri sau servicii în PMT care sunt în aceeași situație, adică fără oameni titulari pe posturi. Pentru majoritatea s-a găsit soluția, au fost făcute delegări de către primarul Dominic Fritz.
Cel puțin cinci oameni noi care au ajuns recent în Primăria Timișoara sunt șefi interimari la diverse servicii sau birouri, conform listei trimisă de reprezentanții PMT la solicitarea reporterilor Tion. Este vorba despre Monica Pfeiffer, care a lucrat mai demult în primărie și s-a întors recent (Direcția Management Intern), Georgeta Bădicu, care s-a întors recent în primărie de la Poliția Locală (Serviciul Managementul Deșeurilor și Salubritate), Alin Hîldan, detașat de pe funcția de secretar general al Primăriei Becicherecu Mic, pentru trei luni, direct titular (Serviciul Juridic), Roxana Pătrulescu, ajunsă de luni, 2 august, în biroul din primărie, spun sursele noastre, (Biroul Reabilitare Cartiere Istorice și Monumente) și Rebecca Bedelean, care a dat concurs pe post în urmă cu doar câteva luni, vicepreședinte Asociația Peisagiștilor din România filiala Vest (Serviciul Amenajare Peisagistică, Biodiversitate și Ape).
Actualul șef al Serviciului Juridic, Alin Hîldan, a participat la începutul acestui an la concursul pentru postul de secretar general al Primăriei Timișoara, dar a fost respins.
Sanda Greblă a rămas șefă în PMT
Administrația Fritz a pătrat câțiva șefi de pe vremea fostului primar, cum ar fi Mihai Boncea sau Ioan Ganciov, pe care primarul l-a numit recent „stăpânul străzilor din oraș”. A rămas șefă în primărie și Sanda Greblă, ajunsă în instituția de pe C.D. Loga chiar în primul mandat al fostului primar Nicolae Robu, pe un post de consilier personal al acestuia. Ea fusese șefă de cabinet la senatorul Nicolae Robu. Sanda Greblă a evoluat rapid în PMT, fiind considerată una dintre apropiatele lui Robu, iar de la un fel de secretară a fostului edil a ajuns șefă de serviciu, la Serviciul Unitatea de Implementare Proiecte Angajate ca și Capitală Europeană a Culturii. Sanda Greblă pare că a reușit să se apropie foarte repede și de noua administrație și conduce acum Serviciul Infrastructură Culturală.
Noua organigramă a Primăriei Timișoara a intrat în vigoare de luni, 2 august. Au fost desființate 80 de posturi, dintre care zece de șefi și unele neocupate. Primăria poate să angajeze 100 de oameni, mulți direct de pe băncile facultății, fără experiență în administrație. 33 de angajați ai PMT care își pierd posturile au mers în instanță, iar primăria va avea un grădinar-șef și nouă manageri de cartiere.
Organigrama fost aprobată de consiliul local în 15 iunie, la patru zile de când a fost prezentată de Dominic Fritz. Primăria are 644 de posturi: trei demnitari, zece consilieri personali pentru primar și viceprimari și 630 de angajați în aparatul de specialitate al primarului. Aceștia se împart în: 67 de funcționari publici de conducere, 479 de funcționari publici de execuție, un personal contractual de conducere și 83 personal contractual de execuție. Conform noii organigrame, PMT are 13 direcții.
Lista noilor șefi din Primăria Timișoara, transmisă de PMT la solicitarea Tion:
1. Primar Dominic Fritz – înlocuitori/delegare atribuții Ruben Lațcău și Matei Creiveanu
2. Viceprimarul Ruben Lațcău – înlocuitor Dominic Fritz
3. Viceprimarul Cosmin Tabără – înlocuitor Dominic Fritz și Matei Creiveanu
4. City managerul Matei Creiveanu – înlocuitor Dominic Fritz
5. Biroul Asistare Primar – șef birou Dan Reșitnec – nu există înlocuitor/delegat
6. Biroul Situații de Urgență – nu există șef birou titular – delegat Iulian Găurean
7. Serviciul Comunicare – nu există șef serviciu titular – delegat Lăcrămioara Condea
8. Direcția Secretariat General – nu există secretar general titular – delegat Caius Șuli și înlocuitor Simona Drăgoi
a) Serviciul Administrație Locală – șef titular Simona Drăgoi – înlocuitor Gabriela Mohuț
b) Serviciul Autoritate Tutelară – nu există șef serviciu – delegat Alexandra Rusan
9. Direcția Management Intern – nu există director executiv – delegat Monica Pfeifer (s-a întors recent în primărie – n.r.)
a) Biroul Digitalizare – nu există șef birou titular – nu există delegat/înlocuitor
10. Direcția Economică – nu există director executiv titular – delegat Steliana Stanciu
a) Serviciul Buget – șef serviciu titular Steliana Stanciu – înlocuitor Ramona Radu
b) Biroul Achiziții Publice – șef birou titular Corina Radu – înlocuitor Lucreția Schipor
c) Biroul Contabilitate – șef birou titular Mirel Munteanu – înlocuitor Liviu Andron
d) Biroul Evidența Mijloacelor Fixe – nu există șef birou titular – delegat Slavița Dubleș
e) Biroul Finanțări Buget Local – șef birou Ramona Rosenblum – înlocuitor Mara Milivoievici
f) Biroul Servicii Suport – nu există șef birou – delegat Paul Duțescu
g) Biroul Guvernanță Corporativă și Monitorizare Societăți – nu există șef birou – nu există delegat/înlocuitor
11. Serviciul Managementul Deșeurilor și Salubritate – nu există șef serviciu titular – delegat Georgeta Bădicu (s-a întors în primărie de la Poliția Locală – n.r.)
12. Direcția Relații Comunitare – nu există director executiv titular – nu există delegat/înlocuitor
a) Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere – nu există șef serviciu titular/ nu există delegat/înlocuitor
b) Serviciul Informare și Consiliere Cetățeni – nu există șef serviciu titular – delegat Domnica Georgiu
c) Biroul Managementul Documentelor – șef birou titular Iuliana Fruntelată – înlocuitor Rodica Radosav
d) Biroul Sesizări și Transparență Informațională – nu există șef birou titular – delegat Anca Maria Baderca
e) Serviciul Cooperare Internațională, Interculturală și Economică – nu există șef serviciu titular – nu există delegat/înlocuitor
f) Biroul Relații cu Mediul de Afaceri – nu există șef birou titular – nu există delegat/înlocuitor
13. Direcția de Evidență a Persoanelor – director executiv titular Bogdan Sperneac – înlocuitor Diana Petrovici
a) Biroul Actualizări Verificări Furnizări Date – șef birou titular Carmen Găvădescu – înlocuitor Minodora Lungu
b) Biroul Proceduri speciale Stare Civilă – șef birou titular Diana Petrovici – înlocuitor Felicia Cazan-Marcu
14. Serviciul Juridic – șef serviciu titular Caius Șuli și Alin Hîldan (venit cu detașare de pe funcția de secretar general al Primăriei Becicherecu Mic – n.r.) – înlocuitor Mihaela Dumitru
a) Biroul contencios – șef birou titular Mihaela Dumitru – înlocuitori Caius Șuli și Alin Hîldan
15. Serviciul Sport și baze sportive – șef serviciu titular Anca Lăudatu – înlocuitor Ioana Ciucur
16. Direcția Patrimoniu – director executiv titular Mihai Boncea – înlocuitor Simona Bălan
a) Biroul Clădiri Terenuri – șef birou titular Călin Pârva – înlocuitor Nicoleta Laura Stanciu
b) Serviciul Locuințe și Preemțiuni – nu există șef serviciu titular – delegat Simona Bălan
c) Biroul Administrare Spații Utilitare, Servicii Conexe și Contracte Garaje – șef birou titular Otilia Sîrca – înlocuitor Ramona Dolha
17. Direcția Generală Urbanism și Planificare Teritoriu – arhitect șef titular Gabriel Almăjan – înlocuitor Magdalena Nicoară
a) Biroul Avizare PUZ/PUD – nu există șef birou titular – delegat Monica Mitrofan
b) Biroul Banca de Date Urbană – nu există șef birou titular – delegat Savica Vreme
c) Biroul Reabilitare Cartiere Istorice și Monumente – nu există șef birou – delegat Roxana Pătrulescu (foarte nouă în primărie – n.r.)
17.a) Direcția Autorizare și Control – director executiv titular Magdalena Nicoară – înlocuitor Gabriel Almăjan
a). Biroul Disciplina în Construcții – nu există șef birou titular, nu există delegat/înlocuitor
18. Direcția Calitatea Vieții – nu există director executiv titular – nu există delegat/înlocuitor
a) Biroul Sănătate și Management Spitale – nu există șef birou titular – nu există delegat/înlocuitor
b) Biroul Educație și Incluziune – nu există șef birou titular – delegat Marius Duma
c) Serviciul Cultură și Turism – nu există șef serviciu titular – delegat Monica Sava
d) Serviciul Protecție Mediu – nu există șef serviciu titular – nu există delegat/înlocuitor
19. Direcția Incubator de Proiecte – nu există director executiv interimar – delegat Adriana Deaconu (s-a întors în primărie de la CJ Timiș – n.r.)
a) Serviciul Finanțări Nerambursabile – șef serviciu titular Adriana Deaconu – înlocuitor Daniela Ghinea (s-a întors în primărie de la CJ Timiș – n.r.)
b) Serviciul Documentații Proiecte – nu există șef serviciu titular – delegat Adina Șuiu
20. Direcția Generală de Investiții și Mentenanță – nu există director general titular – nu există delegat/înlocuitor
20.a) Direcția Infrastructură Verde – nu există director executiv titular – nu există delegat/înlocuitor
a) Serviciul Amenajare Peisagistică, Biodiversitate și Ape – nu există șef serviciu titular – delegat Rebecca Bedelean (nouă în primărie, vicepreședinte Asociația Peisagiștilor filiala Vest – n.r.)
b) Biroul Administrare Spații Verzi/Recreative – șef birou titular Diana Nica – înlocuitor Marilena Silvia Banda
20.b) Direcția Tehnică – nu există director executiv titular – nu există delegat/înlocuitor
a) Serviciul Administrare Infrastructură Rutieră – șef serviciu titular Ioan Ganciov – înlocuitor Vasile Olar
b) Biroul Infrastructură – șef birou titular Vasile Olar – înlocuitor Daniel Ricman
c) Biroul Mobilitate și Transport – șef birou titular Cristina Gavra – înlocuitor Adriana Ionela Caza
d) Biroul Contracte – șef birou titular Nastasia Pop – înlocuitor Teodora Gentimir
e) Serviciul Administrare Rețele Publice – nu există șef serviciu titular – delegat Lucian Buda
f) Biroul Hidrotehnic, Termoficare, Gaz – șef birou titular Camelia Ceaușescu – înlocuitor Cristina Frumosu
g) Biroul Rețele și Comunicații – șef birou titular Lucian Buda – înlocuitor Dănuț Pobega
h) Biroul Monitorizare și Gestiune Trafic: șef birou titular Vesna Ciolacovici-Struta – înlocuitor Cristian Diceanu
i) Serviciul Reabilitări – șef serviciu titular Gabriela Bica – înlocuitor Elena Croicea
j) Biroul Eficientizare Energetică Blocuri – nu există șef birou titular – delegat Cristina Ștefania Babescu, înlocuitor Daniela Pogăcean
k) Biroul Reabilitare Clădiri Publice – nu există șef birou titular – delegat Octavian Munteanu, înlocuitor Sebastian Mateș
l) Serviciul Infrastructură Culturală – șef serviciu titular Sanda Greblă – înlocuitor Daniel Bogdan Popescu
m) Serviciul Investiții – șef serviciu titular Loredana Sibian – înlocuitor Liliana Pîrvu
n) Biroul Magistrale – nu există șef birou titular – delegat Liliana Pîrvu
o) Biroul Construcții Civile – nu există șef birou titular – delegat Ioan Domințean.
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XFelicitari si la cat mai multi! Primaria are nevoie de cat mai multi taietori de frunze la caini, pana si ultimul lipitor de afise userist o primit post in primarie. Zdreanta ordinara doar asta si acusica se termnina primul an. Numa infiintat de noi posturi si adus pe ele ca sfatuitori oameni din partid. Fix ca robu, doar ca mai cu nesimtire. Ii fain tare.
-
Esti un cretinoid
-
DIN PACATE are dreptate, mai aduna informatii si ai sa ajungi la aceeasi concluzie!!!
-
oricum, pe net toti is cretini si toti au dreptate, nu ai observat? paradox, oricum eu is tot de parerea ta. timisoara nu are viitor, din pacate
-
-
Acum se explica si turnatorii pe unde erau si unde turnau …..cu cel putin 2 3 ani inainte de alegeri …..dezgustator, lupi in lana de mielusei
Pai ce-ai facut Bobita? USR a devenit cea mai mare mizerie!
Pfuuuu ce de posturi de sefi ! Pun pariu cu cine vrea ca posturile sunt deja amanetate de membrii si simpatizantii USR +- . Pleaca niste nulitati si vin niste catastrofe . Cei care au ramas pe functii sunt cei care au inceut repede sa linga unde trebuie .
De cand au venit la guvernare, USR-ul dovedeste in fiecare zi ca sunt fix la fel ca si celelalte partide. Sloganul lor “PSD-PNL, aceeasi mizerie” se poate completa acum si cu USR, iar ala cu “un altfel de politica” am constatat toti ca e de fapt “un altfel de tupeu”.
Daca am numarat bine in lista de mai sus sunt 72 posturi de conducere in noua organigrama PMT! 72! Poate pentru metropole de dimensiunea Moscovei, Parisului sau New Yorkului ar fi ok, dar pentru un targ (regional, e adevarat) ca Timisoara (si care arata si functioneaza cum o face …) e un pic cam mult 🙂 Dar na, asta am votat, asta am primit!
-
Cum să nu fie atâtea când fritzy-pitzy nu știe sa semneze (sau nu vrea!!!)
-
Stai asa ca nu este cum spui tu.Ca nu sant 72 de TAIETORI DE IARBA ca o sa mai vina si cei care au fost dati afara vor castiga prin tribunale si MAESTRUL FRITZ le va putea plati salarile restante,cheltuieli de judecata si reangajarea lor si asta bine inteles din bani VOTANTILOR asta ca sa nu folosesc o expresie jignitoare
Multumim pentru acest lung pomelnic… pardon, lista lunga de sefi, functionari publici cu toate privilegiile directe si indirecte aferente, remunerati din bani publici si protejati de orice responsabilitate – din aceiasi bani. Sistemul functionaresc si avansarea in cadrul lui sunt o arta a birocratiei, inca de cand au fost perfectate gradele functionaresti, vechimea si concursurile absolut inepte si frunzoase, de fapt prilej la fiecare din ele de a isi suna fiecare candidat “un prieten”. Ce mai scandaluri, mancatorii si manevre sunt in istoricul unui CV de functionar apt pentru sefie, cate aliante si mezaliante care nu au ninic de a face cu interesul cetateanului. Da, acesti oameni capata experienta pretioasa, la cantatul la fluierele sistemului! Pe structura inceputa binemersi de greii de la centru dupa 90 si perfectata linistit pana acum, oamenii care urca regulamentar sau intra “din laterala” pe posturi sunt unsi cu toate alifiile, reprezentand diverse grupuri si interese. Avand in vedere ca pentru cetateanul oarecare nu militeaza nimeni, evident toti cei care intra in aceasta categorie NU sunt reprezentati, desi teoretic toata increngatura de functionari publici exista pentru si datorita cetateanului oarecare, in forma sa de “masă de oameni”. Cei pe care ii vedem sefi, intr-un sistem absolut stramb, vor fi foarte ocupati – se afla “pe credit” in varful scarii, si au multe de dat inapoi, catre indivizi, firme, grupuri de interese. Acolo se vor scurge profiturile organice ale unei institutii cum e primaria – dupa care, pentru a avea si profituri care sa stea in “portofelul local”, vor jecmani fara jena si opreliste de la oameni. Mai bagati cateva festivaluri si solicitati tineri la voluntariat, ca doar banii trebuie sa (se s)curga catre “sponsori” si munca trebuie si ea facuta, gratis… de cineva.
Fritz dovedeste ca este un primar penal. De fapt ce sa ne asteptam de la unul care incalca legea zilnic pentru simplul fapt ca nu are domiciliul in Timisoara? Fritz este o venitura de cea mai joasa speta care nu are nici un fel de sentiment fata de acest oras.
-
Oare tu esti Robu?
-
Daniel, esti cumva si tu o venitura userista de pe alte meleaguri?
-
Ma întreb cât mai au de gând sa accepte/îndure aceste mizerii și nulității, timișorenii ? OARE DE DE NU IEȘIM IN STRADA și să-l zburam pe acest Slitz incompetent, cu toata șleahtă lui ordinara, plătită din taxele noastre ?? !!
Cel mai prost primar pe care l-am avut si din pacate si mincinos si cu iz penal urat mirositor. Fritz si USR sunt niste deseuri ale societatii.
-
Poti latra cat vrei robu!
-
19. Direcția Incubator de Proiecte – nu există director executiv interimar – delegat Adriana Deaconu (s-a întors în primărie de la CJ Timiș – n.r.)
a) Serviciul Finanțări Nerambursabile – șef serviciu titular Adriana Deaconu – înlocuitor Daniela Ghinea (s-a întors în primărie de la CJ Timiș – n.r.) – numirea asta mi se pare ca vine perfect in completarea noului arhitect sef
rezolva FRITZZ totul, ce mai, nu se descurca cu o functie, dar mai cu 15….oare mai ramane ceva din Timisoara pana in 2024?
Alooo, mai muncim și noi ptr TM? Nu se mai termina cu numirile?
Sunt întârzieri mari la obținerea de avuze, acorduri, C.U – A.C., și asa mai departe.
Firmele private care se ocupa cu servicii de proiectare au probleme cu obținerea documentelor, trec cele 30 de zile conform legii, pe cine ii luam la răspundere?
serios, treceți la munca.
Usereul e mai infect ca psd + pnl + udmr la un loc
nimic neobisnuit. Primarul de facebook ales de zombies lobotomizati imparte sinecurile lipitorilor de afise
Foarte bine face Fritz si niua conducere. Vechea structura a Primariei TM nu performa pe multe paliere. Bravo Fritz xa ai curajul sa schimb organigrama in speranta ca vor fi schimbate lucrurile in bine. Dl. Negrei sa se uite in spate la cei 33 de reclamanti si sa vada daca nu cumva erau taietoribde frunze la caini sau incompetenti. Dupa aceea sa arda banii prin justitie.
Fritz a reusit sa batjocoreasca modelul neamtului cum se stie in Banat adica harnic, corect, bun organizator . Din pacate nu-si da seama ca a disturs si ultima speranta a timisorenilor cu traditie. La urmatoarele alegeri ne intoarcem de unde am plecat si ramanem acolo pana lumea se va schimba in ce va sa fie.
1. Primar Dominic Fritz – înlocuitori/delegare atribuții Ruben Lațcău și Matei Creiveanu
2. Viceprimarul Ruben Lațcău – înlocuitor Dominic Fritz in cazul cand intra in concediu post natal!
3. City managerul Matei Creiveanu – înlocuitor Dominic Fritz
Cand vor fi restructurate aceste trei poziti care sant total inutile in primarie
Zeci de sefi, sefuti si sefuleti iar Timisoara se scalda in mizerie. Bravo Usr!
Stati ca urmeaza procesul .Daca isi vor castiga cei dati afara de el posturile inapoi,sa vedem ce o fi.Plus ca Fritz a angajat o gramada de avocati,ma intreb din banii cui?A,desigur,pe banii nostri,ai contribuabililor,se judeca primaria cu fostii angajati ai primariei,dati afara de Fritz,ca sa isi angajeze oamenii lui.A trecut aproape un an si asta nu a facut nimic notabil,doar angajari si cam atat.
Peste tot vedem sef1, sef2, etc. O intrebare…executanti exista? In calitate de platitor de taxe si impozite, ma intereseaza executarea tuturor obiectivelor nu sefi care sa vina sa spuna “vechea mostenire” sau orice aberatie. Prezentati lucrari de calitate sau oamenii de calitate care executa ceva in primarie si isi asuma ceea ce vorbeste, nu bocitoare eschivante!
Ei acum sa vedeti trai pe vatrai. Sa vedeti acum tunurile Acum incepe Marele Show in cinstea Marelui Congres.