Cei de la Aquatim au demarat acţiuni de recuperare a debitelor restante în localităţile Săcălaz, Recaş şi Ghiroda. Clienţii care nu au achitat facturile la timp vor fi iniţial notificaţi în scris, iar dacă facturile nu vor fi achitate nici după aceasta, reprezentanţii Aquatim vor începe să sisteze apa. Acţiunile de recuperare a debitelor sunt programate în perioada 13-28 februarie la Săcălaz, Recaş şi Ghiroda.
„Mai mult de 100 de clienţi din aceste localităţi vor rămâne fără apă la robinete pentru că nu şi-au achitat facturile. Reamintim clienţilor că termenul de scadenţă al facturii Aquatim este de 15 zile de la data emiterii acesteia, după care se plătesc majorări de întârziere. Dacă factura nu a fost achitată în maxim 45 de zile de la emiterea sa, se poate opri furnizarea apei, ajungându-se până la demontarea contorului de branşament”, spune directorul general al Aquatim, Ilie Vlaicu.
Consumatorii care ajung într-o astfel de situaţie vor fi obligaţi ca, după achitarea la zi a facturilor restante, să plătească şi o taxă de rebranşare între 90 şi 140 de lei, în funcţie de tipul de contor, pentru a beneficia din nou de serviciul de alimentare cu apă.
Citiți principiile noastre de moderare aici!