Cu un progres de aproape patru procente, lotul 4 din Lugoj-Deva a avut cea mai bună evoluţie dintre cele trei aflate în lucru.
În ceea ce priveşte lotul 2, prea devreme nu vom vedea minuni inginereşti pe teren. Aici, pentru bucata cu tuneluri, nu a fost efectuată nici măcar licitaţia pentru stabilirea constructorilor, fiind amânată la nesfârşit de autorităţi. Lotul 3 are o evoluţie mai puţin spectaculoasă, aceasta pentru că în proiect a fost introdus un nou nod rutier iar constructorul a fost nevoit să se concentreze asupra acestuia.
La lotul 4, efortul constructorului s-a concentrat în zona dealului cu lilieci.
„Au fost executate lucrări de drum (excavații în versantul Șoimuș, fundații adâncite de parapet, montare casiuri, protecție taluz), lucrări de infrastructură/ suprastructură pasaje (radier, montare predale, lise, eșafodaje, placă suprabetonare), lucrări pentru siguranța circulației (parapet în zona platformelor SOS) și a continuat relocarea și protejarea utilităților (rețele electrice/gaz/rețele CEH)”, au anunţat cei de la Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara.
Cei de la Asociaţia Pro Infrastructură au continuat monitorizarea independentă a lucrărilor. Din cele constatate pe teren, exact la acel deal, unde s-a aflat peştera de unde au fost mutaţi liliecii spre cea de la Româneşti, ar putea apărea unele probleme în timp, dar asta se va vedea doar ulterior, soluţia aplicată fiind cea din studiul de fezabilitate, spun cei de la Pro Infrastructură.
Cel mai probabil, constructorii vor reveni pe teren după 15 ianuarie, asta şi dacă vremea o va permite.
Citiți principiile noastre de moderare aici!