Constructorul lotul 3 din Lugoj – Deva au tras tare și au realizat cea mai mare parte a șoselei respective. Imaginile realizate de unul dintre membrii forumului peundemerg.ro arată un progres vizibil al lucrărilor realizate deja. Cele mai mari probleme sunt la cele două noduri de la capete, la Holdea, acolo unde se va termina secțiunea cu tuneluri a lotului 2, respectiv la Ilia, unde începe lotul 4. Totodată, mai sunt de realizat marcajele și indicatoarele rutiere, montarea unor panouri fonoabsorbante, rigolele pentru scurgerea apelor, dar și montarea unor parapete de protecție. Asfaltul este așternut până la nivel de strat final, spun cei de la Pro Infrastructură.
De asemenea, mai există „ciudățenia” de la nodul Holdea, unde trebuie realizată o bretea de acces de câteva sute de metri între A1 și DN. Aici există o licitație cu un singur constructor care a depus oferta, chiar constructorul lotului 3, dar care nu a fost declarat câștigător din cauza unor motive birocratice (probleme cu dosarul depus).
Citiți principiile noastre de moderare aici!